Koming Soon: Mortal Kombat vs DC Universequote:Op vrijdag 18 april 2008 13:03 schreef Devlinsect het volgende:
Heb je meer info hierover? Een bron of link.
Laten we het hopen. Hoop ook dat er nog flink wat verbeterd voor dat de game in de herfst uit komt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:49 schreef One_conundrum het volgende:
Matig. Zou Dc toestemming geven voor een fatality bij Batman?
nee, "koming soon"...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:37 schreef TheThirdMark het volgende:
staat er nu echt aan het einde van die trailer:
Komming soon?!?!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:24 schreef Sackboy het volgende:
Zulks een plaatjes zijn wel populair tegenwoordig..
[ afbeelding ]
Jij bent nieuw met gamen? Anders wist je wel dat Mortal Kombat alles behalve flauw is.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Flauw dus.
Zal het hele spel wel hetzelfde flauwe gebeuren zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:35 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Jij bent nieuw met gamen? Anders wist je wel dat Mortal Kombat alles behalve flauw is.
Komt 'ie aanzetten met z'n Segaquote:Op maandag 7 juli 2008 23:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
16jaar geleden op de sega was het tof en cool. Als het beste wat ze nu kunnen bieden een simpele K in coming is dan is dat imo wel flauw ja.
Sega zeg je? Ja, dat was vroeger een console en nog een goede ook. En ja, toen was MK nog goed. Qua kwaliteit is MK er helaas nooit op vooruit gegaan.
Kan me nog herinneren dat de PU de nieuwste MK altijd 4 10'en gaf voor graphics, geluid, orginaliteit en gameplay.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:35 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Komt 'ie aanzetten met z'n Sega
Nee Mortal Kombat 1, 2 en 3 waren prachtig op de PC. Ook MK Deception en Deadly Alliance op de XBOX vond ik prima te doen.
Het heeft imo tijden geduurd (tot na SNES/Megadrive tijdperk) voordat je dit soort games beter kon spelen op een console dan op een PC.
Toch gek als je bedenkt dat vechtspellen altijd op de PC uitkwamen en Mortal Kombat 2 de eerste MK was die verscheen op een console (SNES/MD). Je kon juist de mooiste combo's doen met een toetsenbord. Was dat trouwens ook niet in het jaar dat Kees de Koning stopte bij PU?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:37 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat de PU de nieuwste MK altijd 4 10'en gaf voor graphics, geluid, orginaliteit en gameplay.
Tot MK 3 op de PC, die kreeg respectievelijk 10, 10, 10, 1. Echt briljant, maanden lang kregen ze brieven van PC liefhebbers over hoe pissig ze wel niet waren.
En de PU had nog gelijk ook, een vechtspel op de PC, zijn ze gek geworden. Zelf grafisch was het kutter.
ik ben niet zo op de hoogte van de games geschiedenis, maar ik dacht dat vroeger games (vechtspellen) op console en PC vooral ports waren van arcadegames.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef Misanthropist het volgende:
Toch gek als je bedenkt dat vechtspellen altijd op de PC uitkwamen en Mortal Kombat 2 de eerste MK was die verscheen op een console (SNES/MD). Je kon juist de mooiste combo's doen met een toetsenbord. Was dat trouwens ook niet in het jaar dat Kees de Koning stopte bij PU?
Waarom heb ik mortal kombat 1 dan nog steeds thuis liggen voor mn master systemquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Toch gek als je bedenkt dat vechtspellen altijd op de PC uitkwamen en Mortal Kombat 2 de eerste MK was die verscheen op een console (SNES/MD).
helemaal mee eens. is denk ik ook een kwestie van gewenning.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom heb ik mortal kombat 1 dan nog steeds thuis liggen voor mn master system
PC was vroeger gewoon makkelijker voor door te poorten en toen verkochten de games nog goed vanuit winkelsMaar ik heb dan ook nog ergens een doosje liggen van steet fighter op de c64
-- edit --
zit ff te kijken en MK1 is echt voor elke console uitgekomen in zijn tijd. pc, snes, genesis, master system, sega cd, neogeo, gamegear.
Ik vind maar weinig games beter spelen op een console dan op een PC, maar een Fight-game zoals Mortal Kombat is er daar zeker 1 van. Dat soort spellen moet je niet op je PC spelen, maar op een console.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Toch gek als je bedenkt dat vechtspellen altijd op de PC uitkwamen en Mortal Kombat 2 de eerste MK was die verscheen op een console (SNES/MD). Je kon juist de mooiste combo's doen met een toetsenbord. Was dat trouwens ook niet in het jaar dat Kees de Koning stopte bij PU?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |