Ik wist niet dat je al wakker was. Blijf!quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
Ik word niet eens genoemd, nou dag dan maar weer
Dat is een bijwerking.quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:42 schreef Kuukske het volgende:
Shit dude.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Ja hallo, Sjow? Fles? Marc? Leo? Es? Waar zijn jullie nou..
En gisteren moest je nog naar Delft?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:20 schreef qu63 het volgende:
Live vanuit uithoorn! Zometeen naar Walibi rijden
Ik ben al wakkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Je had laatst toch veel overuren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ben al wakkerAl een uur
![]()
Maar loop nog in pyjama rond. Sebiet met de auto naar de keuring en dan doorrijden naar het werk.
Tegenwoordig haal ik mijn 38u/week niet meer
Iddquote:
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:32 schreef leonieke het volgende:
Idd![]()
Begin ik ze eindelijk eens op te nemen(krijg ik uiteraard al commentaar van sommige collega's, maar ... die kunnen wat mij betreft den hoogsten boom in
)
Ik haal de 36 uur niet eens meer, oh wacht, ik heb een parttimedag. En overuren doe ik niet aan, die neem ik dezelfde week weer meteen op als vrije tijd. Anders loopt dat maar opquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Begin ik ze eindelijk eens op te nemen(krijg ik uiteraard al commentaar van sommige collega's, maar ... die kunnen wat mij betreft den hoogsten boom in
)
Ik zat in de ooto naar 't werkquote:Op vrijdag 18 april 200807:16 schreef Kuukske het volgende:
Ja hallo, Sjow? Fles? Marc? Leo? Es? Waar zijn jullie nou. [afbeelding].
Je hebt al genoeg uren gedraaid, dus je goed rechtquote:Op vrijdag 18 april 200808:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd [afbeelding]
Begin ik ze eindelijk eens op te nemen [afbeelding] (krijg ik uiteraard al commentaar van sommige collega's, maar ... die kunnen wat mij betreft den hoogsten boom in [afbeelding] )
Aan het werkquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Nou vooruit dan maar hč.quote:
Ik was mijn jarige job naar school aan 't brengenquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Hey proficiatquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was mijn jarige job naar school aan 't brengen.
Want wie naar kuukske kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! Jaa die lacht de hele dag!quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:07 schreef Kuukske het volgende:
Begin de dag met Kuukske.
Lekker ding wel eigenlijk he?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:13 schreef mcDavid het volgende:
Want wie naar kuukske kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! Jaa die lacht de hele dag!
*fobo checkt
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:19 schreef mcDavid het volgende:
Geen idee, ben er al een week niet geweest.
Shit! Henk zat daar nog!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Met wat pech kan dat dus ook niet meer
quote:Op vrijdag 18 april 200808:43 schreef leonieke het volgende:
Vind ik ook Sjow [afbeelding]
En voor de geīnteresseerden, nog vlug even de planning voor de komende 12 weken [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 april 200810:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] Met wat pech kan dat dus ook niet meer [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:13 schreef mcDavid het volgende:
Want wie naar kuukske kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! Jaa die lacht de hele dag!
*fobo checkt
geroosterd ongedierte ftwquote:
Doe dat eens danquote:
dan moet ik mijn bed uitquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe dat eens dan
Ik had wat aardbeien, een banaan, beetje cruesli en yoghurt
Stokbroodje brie?quote:Op vrijdag 18 april 200811:11 schreef D.Rose het volgende:
...en de broodjesman komt net voorbij [afbeelding]
Dat ga ik vanmiddag nog doenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga over een uurtje eens fijn een loempiaatje halen
Romekquote:
Jaquote:
jup! En nu staan we stil in opmeer!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En gisteren moest je nog naar Delft?
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef mcDavid het volgende:
[mededeling]wiskunde zuigt[/mededeling]
Als het zou zuigen zou je er misschien nog lol van hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef mcDavid het volgende:
[mededeling]wiskunde zuigt[/mededeling]
Wat een taalquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het zou zuigen zou je er misschien nog lol van hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Als jij daar lol van hebt mag je best me kamer een keer komen zuigen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het zou zuigen zou je er misschien nog lol van hebben.
Ik haal mijn lol uit andere dingenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als jij daar lol van hebt mag je best me kamer een keer komen zuigen.
mits niet afgebrand
Wat een rotbaasquote:
Er is hier een loempiaboerinnetjequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:18 schreef Sjowhan het volgende:
Of van de Loempiaboer, kan ook natuurlijk
Als je dr 2 neemt heb je er een hoofdgerecht aan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahuh
Die van de chinees zijn het lekkerste, vaak al een flink voorgerecht
Dat kratje is wel raar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:40 schreef mcDavid het volgende:
Fles! We zagen net een echte treinspotter! Op een kratje! Met een camera!
Toen de valleilijn langskwam
Nou kan je op zich beter voor 15 bakken koploper @140 km/h springen dan voor 2 bakjes Protos @110, maar goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:01 schreef mcDavid het volgende:
vanaf zon-en-schild zijn er volgens mij wel overgangen dichter in de buurt.. maar daar komt de valleilijn weer niet langs
Holland Got Talent jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:36 schreef Ynske het volgende:
De hele week is er reclame op tv voor dat stomme programma waar je mensen voor kunt uitlachen
iets met next talent ofzo...
zou op vrijdag zijn, maar kan niet vinden waar en hoelaat t uitgezonden word
Ik lees dat woord altijd eerst verkeerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:37 schreef Ynske het volgende:
gevinderT
heerlijk leedvermaak jaquote:
ja lekker hequote:Op vrijdag 18 april 2008 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik lees dat woord altijd eerst verkeerd.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of mijn gedachtes zijn wel erg onrein.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk leedvermaak ja
die gast nu *ieuw*
[..]
ja lekker he
Nouja zeg.quote:
begrijp ik eens een keer een *subtiele hint*, loop je het gewoon glashard te ontkennenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ysnke zei gevindert, heeft niets met fingern te maken.![]()
Dat vind ik altijd zo misselijk, om anderen gaan lachen. Ik krijg er wel plaatsvervangende schaamte van, soms.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef Ynske het volgende:dr zit niet eens een ontzettend slecht iemand tussen om te kunnen lachen
hey voel me al dagen niet echt lekker, en kan niet lachen. dan is zo'n programma wel een aangename afwisseling, maar zelfs dat helpt nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo misselijk, om anderen gaan lachen. Ik krijg er wel plaatsvervangende schaamte van, soms.
En jij hebt nog wel een lievquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey voel me al dagen niet echt lekker, en kan niet lachen. dan is zo'n programma wel een aangename afwisseling, maar zelfs dat helpt niet
Gelukkig, dan ben ik niet de enige!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja das wel weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij hebt nog wel een lievhupsend
konijn
voor mij:quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ruim op tijd zelfs
Want :[ afbeelding ]
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 18 april 2008 20:49 schreef Ynske het volgende:
Zeg Sjow, wat vond je van Saartje?
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, die foto's
Wat een lieverd, had ze nog niet gezien
En mogge natuurlijk
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
Jij ook al
T is wel heel erg vroeg ook nog
lui figuurquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAl wordt het inmiddels zo stilaan eens tijd om eruit te komen
Pffquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAl wordt het inmiddels zo stilaan eens tijd om eruit te komen
ik moet er om 6 uur al uitquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ziezo, gedoucht en wakkernu koffie, nog even wat huiswerk voor morgen doen
en dan ehmmm kan ik zowat weer m'n bed in want ik moet morgen om 7 uur de deur uit
![]()
Dat is mijn standaardweekendquote:
geen centquote:
hier zometeen met de auto richting t zuidenquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen cent
maar ga ook met de trein
vanuit Maastricht terug naar Bussum-Zuid
Nee het is dichterbij. Zeist denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er staat wat in de fik aan de horizon. Driebergen, Maarn misschien wel
je fornuis misschien?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is dichterbij. Zeist denk ik
Oh, dat was het voorgerecht begrijp ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
het is alweer geblust hoor ik net van iemand die ernaast woont
Ben er iig hartstikke moe van gewordenquote:
het fikt weerquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat was het voorgerecht begrijp ik
Jep, en harder dan eerstquote:
Qutiequote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, en harder dan eerst
maar nu is het weer uit
je bent net wakker manquote:
quote:Suomilappitoivonerantaalukeskus!
volgens mij heb je nog niet gegeten, of iig, niet genoegquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waar. En zelfs dan, wat dan nog?
dat vroeg ik me eigenlijk ook al afquote:
Oh, daar was ik vandaag te lui voor, het door Google slingerenquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me eigenlijk ook al af
Google wist het niet iig
das wel heul erg lui dan!quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, daar was ik vandaag te lui voor, het door Google slingeren.
Vond 't eigenlijk al verrekte veel typwerkquote:
ga een kind opvoeden, kut.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij heb je nog niet gegeten, of iig, niet genoeg
Ik heb geen idee hoe het klinkt... Volgens mij raakt mijn tong acuut in de knoop als ik het probeer uit te sprekenquote:
Smijt met je eigen vleeswaarquote:
Ach, jij hebt Pat, ik train mijn tong op een andere manierquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:41 schreef es70 het volgende:
Ik heb geen idee hoe het klinkt... Volgens mij raakt mijn tong acuut in de knoop als ik het probeer uit te spreken.
Maar die zijn niet te krijgenquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan ook meteen een pilletje van Drion nemen...
palindroomadressen zijn cool. Moet je wel een beetje een niet-alledaagse provider hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben internet aan het aanvragen en kan dus een email adres aanmaken.
Wil wel iets origineels.Maar kom niet echt op iets, of het is al in gebruik.
de mooiste vind ik nog steeds wel:quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
palindroomadressen zijn cool. Moet je wel een beetje een niet-alledaagse provider hebben
moc.laimtoh@hotmail.com of moc.oohay@yahoo.com zijn al weg bijvoorbeeld
\quote:
moc.laimtoh???? moc.oohay??? Wtf is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
palindroomadressen zijn cool. Moet je wel een beetje een niet-alledaagse provider hebben
moc.36uq@qu63.comquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is leuk, die wat ik hier heb vind ik ook wel leuk, maar helaas kan ik die niet meenemen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
de mooiste vind ik nog steeds wel:
dontrythis@home.nl
Spiegelbaar in de @quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
moc.laimtoh???? moc.oohay??? Wtf is dat?
als je van rechts naar links leest zie je het welquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
moc.laimtoh???? moc.oohay??? Wtf is dat?
als je bij dezelfde provider blijft zou je altijd een belletje/mailtje kunnen wagenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is leuk, die wat ik hier heb vind ik ook wel leuk, maar helaas kan ik die niet meenemen.
ik had het met de 63quote:
Denk wel dat ik bij @home blijf ja.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je bij dezelfde provider blijft zou je altijd een belletje/mailtje kunnen wagen
het is een email alias die je wilt behouden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk wel dat ik bij @home blijf ja.
maar er blijft ook iemand in dit huis en het is wel het hoofdaccount.
Snap er geen bal van hoe je dit bedoelt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is een email alias die je wilt behouden.
als jij bengelstjesvoornaam.bengeltjesachternaam@home.nl hebt als e-mail adres, zal de gebruikersnaam voor dat account benge003@home.nl zijn ofzo. dat laatste kan P behouden en gewoon blijven internetten.
neeheeeequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef qu63 het volgende:
is dit dan jouw mailadres Fles?
nl.etgeorvednisnegroms@smorgensindevroegte.nl
ohwquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snap er geen bal van hoe je dit bedoelt.
hodf!quote:
Ik wil dus de gebruikersnaam behouden en niet de alias.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohw
poging 2
toen je het internet aanvroeg kreeg je een gebruikersnaam. --> Bengeltjesgebruikersnaam@home.nl
toen maakte je een alias aan --> Bengeltjesmailadres@home.nl
nu is Bengeltjesmailadres@home.nl gekoppeld aan Bengeltjesgebruikersnaam@home.nl, maar je wilt het koppelen aan Bengeltjesnieuwegebruikersnaam@home.nl
Om dat te regelen moet je even bellen of mailen met @home
doe dan gro.79028501573993961791488205972383346264832397985356295141.3@3.14159265358979323846264338327950288419716939937510582097.orgquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet wel even
ln.etgeorvednisnegroms.ejtennoitatsnielkneepo@opeenkleinstationnetje.smorgensindevroegte.nl
aanmaken. Dat lijkt me handig voor de mensen
lijkt mij ook niet dat dat kan. je kan wel het account verhuizen, maar dan werkt het bij hem niet meer..quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil dus de gebruikersnaam behouden en niet de alias.dacht dat dat niet kon, maar kan het navragen.
weet je wel wat je zegquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohw
poging 2
toen je het internet aanvroeg kreeg je een gebruikersnaam. --> Bengeltjesgebruikersnaam@home.nl
toen maakte je een alias aan --> Bengeltjesmailadres@home.nl
nu is Bengeltjesmailadres@home.nl gekoppeld aan Bengeltjesgebruikersnaam@home.nl, maar je wilt het koppelen aan Bengeltjesnieuwegebruikersnaam@home.nl
Om dat te regelen moet je even bellen met @home
dan laat je t internet verhuizen van P naar nieuwe huisjequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil dus de gebruikersnaam behouden en niet de alias.dacht dat dat niet kon, maar kan het navragen.
jaquote:
hoezo niet dan? geen in meer ofzo?quote:enfin, k ga vandaag maar niet naar mijn ouders
ik welquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:38 schreef Ynske het volgende:
marc, ging jij nu nog naar maastricht morgen?
Nee, morgen zeker niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:38 schreef Ynske het volgende:
marc, ging jij nu nog naar maastricht morgen?
ben vanmorgen naar mijn cursus gegaan op de fiets in de stadquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
[..]
hoezo niet dan? geen in meer ofzo?
P wil het duurdere internet behouden, ik wil goedkoper nemen. Denk ook niet dat ze dat dan doen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan laat je t internet verhuizen van P naar nieuwe huisje
en P vraagt een nieuw internet aan
das wel verstandig dan ja. en hoe komt die last van je nek dan? spanning ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben vanmorgen naar mijn cursus gegaan op de fiets in de stad
en heb nu enorme last van mijn nek, trekt heel erg naar links
vind t niet verantwoord om dan 2 uur in de auto te gaan zitten
en n nacht op de grond te slapen (is bezoek bij mijn ouders)
kan beter morgenvroeg gaan dan
vanavond kan je laten bezorgen, en morgenochtend bij fles ontbijtenquote:een nadeelmoet nog boodschappen gaan doen, heb geen voer meer in huis voor vandaag en morgenvroeg)
wens je veel succes, maar ook met meel bereik je weinig bij @home. ben bang dat t gewoon iets nieuws verzinnen wordquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
P wil het duurdere internet behouden, ik wil goedkoper nemen. Denk ook niet dat ze dat dan doen.
Maar mailen kan ik altijd natuurlijk.
Waarom niet naar je ouders? Antwoord net gelezen.![]()
Balen zeg dat je zo'n last van je nek hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:44 schreef Ynske het volgende:
en n nacht op de grond te slapen
denk de combi van t fietsen, t concentreren bij de cursus en de tegenwind ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
das wel verstandig dan ja. en hoe komt die last van je nek dan? spanning ofzo
[..]
quote:vanavond kan je laten bezorgen, en morgenochtend bij fles ontbijten
dat krijg je als er een weekend familie op bezoek is en alle bedden al in gebruik hebbenquote:
Kan je proberen jaquote:
Goed idee om dan niet te gaan. Even boodschappen doen en klaar is handigerquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben vanmorgen naar mijn cursus gegaan op de fiets in de stad
en heb nu enorme last van mijn nek, trekt heel erg naar links
vind t niet verantwoord om dan 2 uur in de auto te gaan zitten
en n nacht op de grond te slapen (is bezoek bij mijn ouders)
kan beter morgenvroeg gaan dan
een nadeelmoet nog boodschappen gaan doen, heb geen voer meer in huis voor vandaag en morgenvroeg)
Ben al aan het verzinnen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
wens je veel succes, maar ook met meel bereik je weinig bij @home. ben bang dat t gewoon iets nieuws verzinnen word
Dat is zeker mooi nieuws.quote:hier vandaag ook wel tof nieuws te horen gekregen
de expositie die we gaan houden gaat op 6 juni open en blijft open tot en met September!
geloof me dat ben ik alquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben al aan het verzinnen.Maar kan ook wel even de lastige klant uithangen.
Bellen mailen tot ze misselijk van me worden.![]()
[..]
ja gaaf hequote:Dat is zeker mooi nieuws.
Ohneedaarhebjedatlastigeklotewijfweer@home.nlquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
Maar kan ook wel even de lastige klant uithangen.
Bellen mailen tot ze misselijk van me worden.![]()
Zal ze een linkje sturen hier naar toe, weten ze waar ze mee te doen hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me dat ben ik al
en ze zullen nu al vrezen als ze mijn naam horen
wij hadden een verhuizing aangevraagd in feb vorig jaar, en in augustus vorig jaar nog geen aansluiting
waarna ze er in oktober achter komen dat ze niet kunnen leveren op t nieuwe adres
en tv zouden we nog altijd niet hebben volgens hen, is onmogelijk... nah kijk toch echt tv op dat adres
Komt doordat er genoeg publiek verwacht wordt? ?quote:ja gaaf he
Hey, dat is niet netjes he.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohneedaarhebjedatlastigeklotewijfweer@home.nl
tis bij een theaterzaalquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ze een linkje sturen hier naar toe, weten ze waar ze mee te doen hebben.![]()
Twee dames die hun gek maken.![]()
[..]
Komt doordat er genoeg publiek verwacht wordt? ?
Ja, hoiquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, dat is niet netjes he.Ik wil je leidinggevende spreken en wel NU.
danny@fok.nlquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, dat is niet netjes he.Ik wil je leidinggevende spreken en wel NU.
Wel een goede plek dus.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis bij een theaterzaal
word opgehangen vlak voordat het AmateurTheaterFestival is
en mag dan blijven hangen zodat de mensen die naar voorstellingen gaan er ook nog naar kunnen kijken
Jij bent nog in opleiding.quote:
Dat is helemaal niet je leidinggevende.quote:
Vooral zo doorgaan ja. Moet ik je afsluiten en een deurwaarder op je nek sturen of zoquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is helemaal niet je leidinggevende.![]()
Sluit mij maar eens af, dan ga ik helemaal klagen tot de bovenste plank bij jullie.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan ja. Moet ik je afsluiten en een deurwaarder op je nek sturen of zo
eentje van in Singles tijden terugquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
Sluit mij maar eens af, dan ga ik helemaal klagen tot de bovenste plank bij jullie.
het begint hier ook wat grijzig te worden jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
regenen ik was net de was aan het drogen met de ramen open. WEER de hele avond in die
zeepdampen
publiciteitsstuntquote:De eerste vrouwelijke minister van
Defensie van Spanje,Carme Chacķn,heeft
in Afghanistan een bezoek gebracht aan
de Spaanse troepen daar.Chacķn is zeven
maanden zwanger;ze wordt begeleid door
een medische team,met een gynaecoloog.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
regenen ik was net de was aan het drogen met de ramen open. WEER de hele avond in die
zeepdampen
over een minuut of 10-15 is die bui hierquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]jij zit toch ook in Utrecht
hier is t nog *afklopt* lekker droog
jouw hier is niet mijn hierquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
over een minuut of 10-15 is die bui hier
ik zit net boven Utrecht, dus jij zou eerder aan de beurt moeten zijnquote:
Als ik het voor het zeggen had, dan wist ik wel wie er eerder aan de beurt kwam van jullie tweequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:03 schreef qu63 het volgende:
dus jij zou eerder aan de beurt moeten zijn
waar zit jij dan precies?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zit net boven Utrecht, dus jij zou eerder aan de beurt moeten zijn
das niet fijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Dodelijk treinongeval op een plek waar ik over een uurtje of 14 langs moet
Roosendaal - Essen, vlak voor de grens. Auto en trein in de fik, 1 dode in auto.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:23 schreef Ynske het volgende:![]()
[..]
das niet fijn
waar is dat gebeurt fles?
getverquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roosendaal - Essen, vlak voor de grens. Auto en trein in de fik, 1 dode in auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |