Ik wist niet dat je al wakker was. Blijf!quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
Ik word niet eens genoemd, nou dag dan maar weer
Dat is een bijwerking.quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:42 schreef Kuukske het volgende:
Shit dude.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Ja hallo, Sjow? Fles? Marc? Leo? Es? Waar zijn jullie nou..
En gisteren moest je nog naar Delft?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:20 schreef qu63 het volgende:
Live vanuit uithoorn! Zometeen naar Walibi rijden
Ik ben al wakkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Je had laatst toch veel overuren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ben al wakkerAl een uur
![]()
Maar loop nog in pyjama rond. Sebiet met de auto naar de keuring en dan doorrijden naar het werk.
Tegenwoordig haal ik mijn 38u/week niet meer
Iddquote:
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:32 schreef leonieke het volgende:
Idd![]()
Begin ik ze eindelijk eens op te nemen(krijg ik uiteraard al commentaar van sommige collega's, maar ... die kunnen wat mij betreft den hoogsten boom in
)
Ik haal de 36 uur niet eens meer, oh wacht, ik heb een parttimedag. En overuren doe ik niet aan, die neem ik dezelfde week weer meteen op als vrije tijd. Anders loopt dat maar opquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Begin ik ze eindelijk eens op te nemen(krijg ik uiteraard al commentaar van sommige collega's, maar ... die kunnen wat mij betreft den hoogsten boom in
)
Ik zat in de ooto naar 't werkquote:Op vrijdag 18 april 200807:16 schreef Kuukske het volgende:
Ja hallo, Sjow? Fles? Marc? Leo? Es? Waar zijn jullie nou. [afbeelding].
Je hebt al genoeg uren gedraaid, dus je goed rechtquote:Op vrijdag 18 april 200808:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd [afbeelding]
Begin ik ze eindelijk eens op te nemen [afbeelding] (krijg ik uiteraard al commentaar van sommige collega's, maar ... die kunnen wat mij betreft den hoogsten boom in [afbeelding] )
Aan het werkquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Nou vooruit dan maar hč.quote:
Ik was mijn jarige job naar school aan 't brengenquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Hey proficiatquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was mijn jarige job naar school aan 't brengen.
Want wie naar kuukske kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! Jaa die lacht de hele dag!quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:07 schreef Kuukske het volgende:
Begin de dag met Kuukske.
Lekker ding wel eigenlijk he?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:13 schreef mcDavid het volgende:
Want wie naar kuukske kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! Jaa die lacht de hele dag!
*fobo checkt
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:19 schreef mcDavid het volgende:
Geen idee, ben er al een week niet geweest.
Shit! Henk zat daar nog!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Met wat pech kan dat dus ook niet meer
quote:Op vrijdag 18 april 200808:43 schreef leonieke het volgende:
Vind ik ook Sjow [afbeelding]
En voor de geīnteresseerden, nog vlug even de planning voor de komende 12 weken [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 april 200810:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] Met wat pech kan dat dus ook niet meer [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:13 schreef mcDavid het volgende:
Want wie naar kuukske kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! Jaa die lacht de hele dag!
*fobo checkt
geroosterd ongedierte ftwquote:
Doe dat eens danquote:
dan moet ik mijn bed uitquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe dat eens dan
Ik had wat aardbeien, een banaan, beetje cruesli en yoghurt
Stokbroodje brie?quote:Op vrijdag 18 april 200811:11 schreef D.Rose het volgende:
...en de broodjesman komt net voorbij [afbeelding]
Dat ga ik vanmiddag nog doenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga over een uurtje eens fijn een loempiaatje halen
Romekquote:
Jaquote:
jup! En nu staan we stil in opmeer!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En gisteren moest je nog naar Delft?
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef mcDavid het volgende:
[mededeling]wiskunde zuigt[/mededeling]
Als het zou zuigen zou je er misschien nog lol van hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef mcDavid het volgende:
[mededeling]wiskunde zuigt[/mededeling]
Wat een taalquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het zou zuigen zou je er misschien nog lol van hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Als jij daar lol van hebt mag je best me kamer een keer komen zuigen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het zou zuigen zou je er misschien nog lol van hebben.
Ik haal mijn lol uit andere dingenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als jij daar lol van hebt mag je best me kamer een keer komen zuigen.
mits niet afgebrand
Wat een rotbaasquote:
Er is hier een loempiaboerinnetjequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:18 schreef Sjowhan het volgende:
Of van de Loempiaboer, kan ook natuurlijk
Als je dr 2 neemt heb je er een hoofdgerecht aan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahuh
Die van de chinees zijn het lekkerste, vaak al een flink voorgerecht
Dat kratje is wel raar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:40 schreef mcDavid het volgende:
Fles! We zagen net een echte treinspotter! Op een kratje! Met een camera!
Toen de valleilijn langskwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |