abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 21:11:15 #51
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_70716630
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ah, je doelt vast op je tijd in de west.

vertel eens, wat zijn de goede plekken ???
Vette baas.

Ach, ik kan het net zogoed zeggen want tegen de tijd dat je dr zelf achter komt kun je alweer bijna je spullen inpakken met die korte termen van jullie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_70718646
Die plek kregen wij al te horen bij de voorlichting over Curacao.
Die hoge marine pief schrok toen hij de vraag kreeg van een onderofficier: Is campo een leuke plek? en antwoorde gelijk: "Dat is een NO-GO area voor mariniers, maar ik snap dat jullie andere regels hebben" hehe.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:54:04 #53
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_70718751
masterlijk..

nah heb aan een half jaar wel genoeg
heb wat maten op Curacao wonen

komen de Mariniers er nog wel terug btw?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 6 juli 2009 @ 22:02:34 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70719228
Sex is du zo erg belangrijk, mensne doen er veel voor. En tegen mij wordt er gezegd dat ik niet mag zeiken dat ik met 31 nog maagd ben. Ik snap mensen niet meer.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 6 juli 2009 @ 22:06:56 #55
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_70719450
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:47 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Heel waar, maar als mannen binnen hun groep of krijgsmacht een vrouw neuken, dan wordt het juist niet als sletterig gezien, maar vaak als "stoer" . En dat bedoel ik dus met de algemeen geldende dubbele moraal.

Nu ben ik het daar niet mee eens, aangezien ik mannen die rondneuken ook niet echt "stoer" vind. Maar het is wél de realiteit. Op de werkplek en/of binnen de krijgsmacht zal ik dus zeker niet mijn (liefdes)relaties openbaar maken of mezelf in zo'n situatie brengen dat ik als "slet" of "opportunistisch" gezien word.
Je kunt prima je liefdesleven openbaar maken, al was het maar om de haantjes te informeren over je beschikbaar/onbeschikbaar status. Ik heb een dame op mijn squadron gehad die vanaf dag 1 heel erg duidelijk was: ik heb al een vriend, ik wil geen militair, en ZEKER geen officier. Ik ga zonder problemen mee stappen, ik wil best wat te drinken, maar je krijgt er nog geen zoen voor terug. Iedereen op het squadron had daar respect voor.
quote:
Of word ik nu/dan meteen als een frigide kut gezien?
Waarschijnlijk wel. Maar het is aan jou om daar goed mee om te gaan.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 6 juli 2009 @ 22:08:14 #56
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_70719518
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Sex is du zo erg belangrijk, mensne doen er veel voor. En tegen mij wordt er gezegd dat ik niet mag zeiken dat ik met 31 nog maagd ben. Ik snap mensen niet meer.
Jij moet onder de mensen gaan, in plaats van op Internet gefrustreerd te zitten wezen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 6 juli 2009 @ 22:14:47 #57
211797 Esses
Splendide mendax
pi_70719866
Onder de mensen gaan, opera gaan zingen bij holland's got talent?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_70719938
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:23 schreef Remco026 het volgende:

[..]

(Sp)ermelo
  maandag 6 juli 2009 @ 22:16:53 #59
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_70719955
aaah Spermelo...

wat ik daar al niet over heb gehoord. heerlijke verhalen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 6 juli 2009 @ 22:37:39 #60
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_70721014
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je kunt prima je liefdesleven openbaar maken, al was het maar om de haantjes te informeren over je beschikbaar/onbeschikbaar status. Ik heb een dame op mijn squadron gehad die vanaf dag 1 heel erg duidelijk was: ik heb al een vriend, ik wil geen militair, en ZEKER geen officier. Ik ga zonder problemen mee stappen, ik wil best wat te drinken, maar je krijgt er nog geen zoen voor terug. Iedereen op het squadron had daar respect voor.
[..]

Waarschijnlijk wel. Maar het is aan jou om daar goed mee om te gaan.
Ja dat bedoel ik dus. Gewoon meteen aangeven dat ik óf een vaste relatie heb, óf als ik single ben meteen duidelijk maken dat ik géén dumpplek ben voor de lichaamssappen van de collega's maar dat ik gewoon wel lekker mee ga stappen en zuipen en schuine grappen maken etcetera.

Al ga ik er vanuit dat de meesten het toch proberen... maar dan moet je als vrouw wel sterk genoeg in je schoenen staan om consequent alle vorm van "toenadering" af te wijzen.

Ben wel blij dat daar toch wel respect voor is... al zou ik dan gezien worden als een frigide kut door de macho mannetjes met iets te veel hormoontjes en nee daar schaar ik niet elke militair onder!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:53:14 #61
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_70721781
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ben wel blij dat daar toch wel respect voor is... al zou ik dan gezien worden als een frigide kut door de macho mannetjes met iets te veel hormoontjes en nee daar schaar ik niet elke militair onder!
Nou ja, dat was iig de situatie bij de luchtmacht. Hoe het op ander plekken is weet ik niet zeker. Maar een vrouw die 'one of the guys" is (ook in de kroeg), en zich niet gedraagt als een NATO-matras, en zich op geen enkele manier (behalve bij de sanitaire voorzieningen) laat voorstaan op haar vrouw zijn, die wint qua respect het altijd van de dames die niet snel genoeg zo veel mogelijk mannen op hun kamer (of het toilet van de mess) kunnen krijgen. Die laatsten verliezen het respect van hun directe collegas, van de andere vrouwen in de eenheid, en worden uiteindelijk door iedereen afgedankt.

Overigens zul je je mogelijk wel een ding moeten laten welgevallen: bij het stappen heb je een peloton aan chaperonnes mee. Want zij mogen niet aan je komen, maar een vreemde ZEKER niet. Wat dat betreft heb je plots 20 grote broers, die elke man onder een vergrootglas leggen.
- Privacy Matters
  maandag 6 juli 2009 @ 23:05:53 #62
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_70722348
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nou ja, dat was iig de situatie bij de luchtmacht. Hoe het op ander plekken is weet ik niet zeker. Maar een vrouw die 'one of the guys" is (ook in de kroeg), en zich niet gedraagt als een NATO-matras, en zich op geen enkele manier (behalve bij de sanitaire voorzieningen) laat voorstaan op haar vrouw zijn, die wint qua respect het altijd van de dames die niet snel genoeg zo veel mogelijk mannen op hun kamer (of het toilet van de mess) kunnen krijgen. Die laatsten verliezen het respect van hun directe collegas, van de andere vrouwen in de eenheid, en worden uiteindelijk door iedereen afgedankt.

Overigens zul je je mogelijk wel een ding moeten laten welgevallen: bij het stappen heb je een peloton aan chaperonnes mee. Want zij mogen niet aan je komen, maar een vreemde ZEKER niet. Wat dat betreft heb je plots 20 grote broers, die elke man onder een vergrootglas leggen.
Dat laatste ken ik wel ja. Ben al jaren werkzaam in een mannenomgeving, ook bij mijn (ex-)hobby... nu herken ik bovenstaande heel erg in de keer dat ik met die mannen van mijn (ex-)hobby ging stappen. Is eigenlijk best lief!

Tot nu toe is het in alle omgevingen waar ik vrijwel alleen met mannen gewerkt heb goed gegaan, omdat ik duidelijk was in wat ik wel en vóóral niet wilde/toeliet.

Als ik al de krijgsmacht inga, dan gaat dat pas over minimaal drie jaar gebeuren (eerst even bachelor halen op de Uni) dus ik praat misschien wat voor mijn beurt. Maar ik ben iig blij dat het op zich best meevalt, mits de vrouw zich gewoon als one of the guys gedraagt, niet zeurt over d'r PMS en ongesteldheid en geen wandelend matras is!
... and I feel fine.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:08:36 #63
211797 Esses
Splendide mendax
pi_70722473
Goed samengevat!

Dat verdient een bitefight click
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:19:25 #64
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_70722969
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Esses het volgende:
Goed samengevat!

Dat verdient een bitefight click
... and I feel fine.
pi_70724191
Seks in de dienstperiode... in Afghanistan zijn er vrouwelijke militairen die een behoorlijk forse extra uitzendtoelage verdienen met het troosten van militairen die zich eenzaam voelen... je weet nooit wat je tegenkomt als je s'nachts sex patrol over het kamp loopt.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:44:37 #66
168777 Rave_NL
pi_70725843
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef cw2cu het volgende:
Die plek kregen wij al te horen bij de voorlichting over Curacao.
Die hoge marine pief schrok toen hij de vraag kreeg van een onderofficier: Is campo een leuke plek? en antwoorde gelijk: "Dat is een NO-GO area voor mariniers, maar ik snap dat jullie andere regels hebben" hehe.

No-go area

Nou, ik heb Campo vaak zat aangetikt in de paar keer dat ik in Curaçao was.. en zeker niet alleen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:46:34 #67
168777 Rave_NL
pi_70725903
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Pumatje het volgende:
masterlijk..

nah heb aan een half jaar wel genoeg
heb wat maten op Curacao wonen

komen de Mariniers er nog wel terug btw?
Mariniers gaan niet weg, alleen wordt de compagnie opgeheven waardoor 95% het eiland moet verlaten.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:34:45 #68
211797 Esses
Splendide mendax
pi_70733102
Trouwens... marineschepen gaan zelfs bij strak water nog op en neer toch? Tenminste dat is mij altijd verteld...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:57:01 #69
168777 Rave_NL
pi_70735751
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef Esses het volgende:
Trouwens... marineschepen gaan zelfs bij strak water nog op en neer toch? Tenminste dat is mij altijd verteld...
Zou het niet weten, doe geen zaken met boten

Het zou me trouwens niet verbazen aangezien de waterverplaatsing van de gemiddelde vlootbaal
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:07:00 #70
211797 Esses
Splendide mendax
pi_70738165
of 't matrasjes gebruik...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:10:22 #71
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70738287
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:51 schreef Northside het volgende:
Seks in de dienstperiode... in Afghanistan zijn er vrouwelijke militairen die een behoorlijk forse extra uitzendtoelage verdienen met het troosten van militairen die zich eenzaam voelen... je weet nooit wat je tegenkomt als je s'nachts sex patrol over het kamp loopt.
Nederlandse vrouwelijke soldaten? De behoeften/noodzaak aan sexdrang wordt dus wel erkend bij het leger.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70741417
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwelijke soldaten? De behoeften/noodzaak aan sexdrang wordt dus wel erkend bij het leger.
ik heb echt geen idee waar hij het over heeft..
pi_70741636
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het zijn ondernemende Nederlandse vrouwelijke militairen die op eigen initiatief "illegaal" wat centjes bijverdienen in bed. Dit wordt zeker niet erkend of goedgekeurd door het leger, maar ja, je kan niet alles controleren dat s'nachts op het kamp gebeurd.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:29:41 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70741743
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef cw2cu het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee waar hij het over heeft..
vrouwelijke militairen krijgen een extra uitzend-toelage als zij troostmeisje spelen in het kamp. Zo begreep ik dat. Daaruit concludeer ik dat, als zo;n regeling daadwerkelijk bestaat, het leger sexdrang bij mensen wel erkend en ziet als probleem dat een oplossing nodig heeft.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:30:15 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70741766
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Northside het volgende:

[..]

Het zijn ondernemende Nederlandse vrouwelijke militairen die op eigen initiatief "illegaal" wat centjes bijverdienen in bed. Dit wordt zeker niet erkend of goedgekeurd door het leger, maar ja, je kan niet alles controleren dat s'nachts op het kamp gebeurd.
oh dan begreep ik het verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')