Ik vind veel soorten prima muziek maar metal e.d. komt er bij mij echt niet in en echte hardcore en shit auch nicht. Op zn tijd lekkere house muziek lang niet gek (mits t niet te lang duurtquote:
Master héquote:
Ik zeg toppertjequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:11 schreef Houniet het volgende:
VA - Everybody Dance Now-3CD-2007
WWHOAHHHHHH![]()
!!!!
Nee hoor. Ik luister regelmatig jazz. De oldskool jazz. Dat welquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef jna het volgende:
ben ik dan de enige hier die van jazz houdt?
Neequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef jna het volgende:
Sommige house-platen worden ook gemaakt met jazzquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef jna het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef jna het volgende:
Ben ook niet van de metaal hoor.quote:
Voor mij.. Ik kon het echt niet maken om als ik al laat op kantoor kwam, nog eens te gaan Fok!kenquote:
Had ik vanochtend, kwam om 5 over 8 binnen, en 8 over 8 ging de telefoon dat ik naar boven moestquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor mij.. Ik kon het echt niet maken om als ik al laat op kantoor kwam, nog eens te gaan Fok!ken
Omdat je te laat kwam?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik vanochtend, kwam om 5 over 8 binnen, en 8 over 8 ging de telefoon dat ik naar boven moest
Ik zei gisteren dat ik even een uurtje later kwam, vanwege het laminaat dat geleverd zou worden voor de deur.. bezorger ging het niet naar binnen sjouwen..quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik vanochtend, kwam om 5 over 8 binnen, en 8 over 8 ging de telefoon dat ik naar boven moest
Ik wou al zeggen man, anders kon je niet spreken van "stage" maar van een Kamp.quote:
Mein Praktikum?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen man, anders kon je niet spreken van "stage" maar van een Kamp.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mein Praktikum?
(dit is eigenlijk best fout)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |