Ik heb zojuist ook 18,30 euri besteed.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het. Dus ik heb het maar gekocht, zo goed is het wel
Ik gebruik het al maanden, het is geniaalquote:Op donderdag 17 april 2008 23:20 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook 18,30 euri besteed.
Vooralsnog lijkt me het het geld waard.
Mooi!quote:Op donderdag 17 april 2008 23:27 schreef Geqxon het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)-and-32gb-iphone-su/
Toffe mockups.
Ik verwacht niks anders.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef super-muffin het volgende:
Gex, heb je echt die Golden Dragon skin gekocht voor je iPhone?
Dat is de shit man!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef super-muffin het volgende:
Gex, heb je echt die Golden Dragon skin gekocht voor je iPhone?
Ik geef liever 15 euro aan een kleine, onafhankelijke softwaremaker dan aan MS.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb al MS Office 2008 gekocht voor 15 euro en dat kostte me al veel moeite om te doen.
Mmm toen ik al mijn ToDo's in iCal had verwijderd deed hij het weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 02:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Mail crashed de hele tijd onder leopard als ik een mail aanklik beide bij IMAP en POP iemand een idee hoe dat kan?
quote:4/18/08 9:51:57 AM Mail[6167] *** Terminating app due to uncaught exception 'NSInternalInconsistencyException', reason: 'trying to set a non-ToDo MailboxUid for a ToDo. The MailboxUid for a ToDo must be a ToDosMailboxUid'
Krasjes boeien mij niet, het is meer om het zeep-uit-je-handen-laten-schieten effect te verminderen, en dat ik hem wat makkelijker op tafel kan gooien. Of dat ik hem probleemloos het armleuningvakje van de auto kan smijten, zonder hem te beschadigen. Van dat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:52 schreef Maravilla het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam een hoesje hebben om een iPhone. Dat ding krast echt niet bij normaal gebruik.
Wat ik doe om dit te fixen met m'n MacBook en m'n iMac is ze allebei zo instellen dat de mail pas na een week van de server wordt verwijderd. Dan moet je alleen wel zorgen dat binnen die week zowel apparaat 1 als apparaat 2 een keer mail checken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik voor mijn mail een POP-account. Wat ik doe, is dat ik de mail binnen haal, en van de server verwijder.
Is het mogelijk dat zowel mijn Macbook als iPhone zo af en toe mail ophalen, van de server verwijderen, en dat bij de volgende synchronisatie de emails op de twee apparaten gelijk worden getrokken?
Dat is ook een optie, echter heb ik honderden mails in tientallen mappen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ik doe om dit te fixen met m'n MacBook en m'n iMac is ze allebei zo instellen dat de mail pas na een week van de server wordt verwijderd. Dan moet je alleen wel zorgen dat binnen die week zowel apparaat 1 als apparaat 2 een keer mail checken.
Eigenlijk is IMAP toch wel beter
Geverfd?quote:
quote:
En dan catch-all lekker aanhouden...quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:13 schreef Geqxon het volgende:
Zo, domeinnaam besteld. Eerste letter van mijn voornaam + mijn volledige achternaam.com.
Ik zei geverfd! Shame on mequote:
Hij is echt geweldig. Rijd goed, prachtige autoquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vet, bevalt 'ie goed? Ik heb inmiddels al bijna 500 km gereden in m'n Agila![]()
Apple hčquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig. Rijd goed, prachtige auto. Heerlijk. Ik zal snel eens wat betere foto's pimpen
.
Oh, mijn iPod deed het vanmorgen spontaan weer. Ik kan alles afspelen wat het moet doen enzo. Geweldig, het ding repareert zichzelf.
Dan is hij dus ergens in de software vastgelopen, en na een paar uurtjes gaat hij helemaal uit en reset hij zichzelf.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
Hij is echt geweldig. Rijd goed, prachtige auto. Heerlijk. Ik zal snel eens wat betere foto's pimpen
.
Oh, mijn iPod deed het vanmorgen spontaan weer. Ik kan alles afspelen wat het moet doen enzo. Geweldig, het ding repareert zichzelf.
Ja, maar het getik kan ik niet verklaren. Dat is nu ook helemaal weg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dan is hij dus ergens in de software vastgelopen, en na een paar uurtjes gaat hij helemaal uit en reset hij zichzelf.
Van mij welquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:46 schreef Sjoewe het volgende:
Mag ik dan je kever uit elkaar schroeven Annie?![]()
Catch-allquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
En dan catch-all lekker aanhouden...![]()
ikwiljegraagbeterlerenkennen@.....com![]()
Tis jammer dat nerd-humour nog niet altijd werkt in de echte wereld...Lees 'kroeg'
quote:Fring, onder smartphone gebruikers geen onbekende, stelt je in staat om te iChatten, Skypen, Twitteren, MSN-nen, Google talken, Yahoo chatten, ICQ-en én VOIPen met één applicatie. Tekstchatten werkt met GPRS/Edge én WIFI. Spraakverbindingen werken alleen op de iPhone en zolang we geen 3G iPhone hebben alleen via WIFI.
Hangt d'r een beetje vanaf welke, maar om kort te gaan gaat het zo; 'Podje open, accu d'r uit, accu d'r in, 'Podje dicht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Even een vraag over Ipod...Die van mij is niet echt stuk ofzo, maar na een paar minuten ofzo begint het ding al te zeuren dat de batterij leeg isTerwijl het icoontje van de batterij nog halfvol is zeg maar
Nu las ik iets van een nieuwe batterij aanschaffen blabla, maar hoe werkt het precies? En is het duur? Het ding is al twee jaar oud, en heb inmiddels al een nieuwe...Maar zit even te twijfelen of het zin heeft...
Het is een miniquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hangt d'r een beetje vanaf welke, maar om kort te gaan gaat het zo; 'Podje open, accu d'r uit, accu d'r in, 'Podje dicht.
Mja veel veel telefoonproviders knijpen het af en staan het gebruik van Voip en aanverwanten niet toe.quote:
Ik heb een coolerequote:Op vrijdag 18 april 2008 11:13 schreef Geqxon het volgende:
Zo, domeinnaam besteld. Eerste letter van mijn voornaam + mijn volledige achternaam.com.
Ik nietquote:
Welke iPod heb je? Lees net dat je een mini hebt...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Even een vraag over Ipod...Die van mij is niet echt stuk ofzo, maar na een paar minuten ofzo begint het ding al te zeuren dat de batterij leeg isTerwijl het icoontje van de batterij nog halfvol is zeg maar
Nu las ik iets van een nieuwe batterij aanschaffen blabla, maar hoe werkt het precies? En is het duur? Het ding is al twee jaar oud, en heb inmiddels al een nieuwe...Maar zit even te twijfelen of het zin heeft...
Eei, ik dacht jij een zo'n ander ding had, maar zeker geen iPod?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Vraag .
Sinds ik mijn Ipod classic bij iemand anders op zijn pc heb aangesloten (zonder itunes naar mijn weten) Is mijn coverflow de weg kwijt .
Ik zie in principe alle covers van mijn albums maar als ik een albums aanzet laat ie alleen de cover zien van het eerste nummer de rest van de cd niet ...
Nu heb ik mijn Ipod opnieuw gesynced en gecontroleerd of het niet iets met de tags fout was maar de klopt allemaal .
Help?
' 'Al spreek ik mezelf tegen heet dat veranderen"quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eei, ik dacht jij een zo'n ander ding had, maar zeker geen iPod?
Dat kan prima in de Mediamarkt. Als je het treft , staan de MacBooks fijn tussen de Acer's en HP's..quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:01 schreef Geqxon het volgende:
Het is niet alsof je een Macbook bij de Mediamarkt koopt.
Onmogelijk. Je komt niet de winkel uit zonder te tekenen. En hij is wel 99 euro , bij het duurste abonnement.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een iPhone met 8GB opslagcapaciteit kost in Duitsland in combinatie met een abonnement momenteel geen ¤399 meer, maar ¤99.
Om je abonnement te activeren moet je toch via iTunes doen? Ook in Duitsland?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik: Wat voor computer heeft u?
Zij: Uhm, zo'n witte met een logo van een perzikje erop..
Ik: Een perzik?![]()
Appeltje bedoeld u zeker?
Zij: "Ja zo'n witte ja.."
WTF, zo'n ding wat je in je bezit hebt als statussymbool herken je niet eens?
Haal hem er onder uit, dat is tof!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:25 schreef BaggerUser het volgende:
uitlaat van me auto is waarsch kapot
nu ben ik net een sjonnie
Je had het ook niet kunnen laten doen. En een MB kunnen kopen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:35 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb net voor veel te veel geld een nieuwe distributieriem in mijn auto laten zetten.
Bijna een MB
Je had kunnen vragen of hij wilt stoppen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:53 schreef skiczukie het volgende:
Mijn leraar grafische vormgeving heeft gister met zijn balpen over mijn MacBook-scherm zitte tekenen.Gelukkig geen krassen.
Ik kon niks meer uitbrengen, ik was verbijsterd, aan de grond genageld, een zoutpilaar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je had kunnen vragen of hij wilt stoppen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:59 schreef nietzman het volgende:
Henk Suurling. Zo. Vind 'ie het lekker toch nog als 'ie ooit eens de aanknop van z'n computer vind..
Sexual harassment time!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kon niks meer uitbrengen, ik was verbijsterd, aan de grond genageld, een zoutpilaar.
Wat ik zelf doe als mensen op het punt staan mijn beeldscherm aan te raken, is mijn Macbook wat naar achteren schuiven. Telkens een paar centimeter, totdat ze de clue door hebben. Werkt bij mij meestal prima.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef skiczukie het volgende:
Echt irritant, neem je je laptop mee naar school, gaan al die mensen met hun vette vingers altijd OP het beeldscherm aanwijzen wat ze bedoelen.
Okee, dat ziet er vast komsich uit. Ik irriteer me teveel aan dit soort mensen, en sinds ik mijn laptop steeds minder vaak nodig heb neem ik hem alleen nog mee met presentaties ofzo en als ik in het weekend weg ben. Daarom zit ik er nu aan te denken om een mooie iMac te kopen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat ik zelf doe als mensen op het punt staan mijn beeldscherm aan te raken, is mijn Macbook wat naar achteren schuiven. Telkens een paar centimeter, totdat ze de clue door hebben. Werkt bij mij meestal prima.
Owja die mensen moeten echtquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef skiczukie het volgende:
Echt irritant, neem je je laptop mee naar school, gaan al die mensen met hun vette vingers altijd OP het beeldscherm aanwijzen wat ze bedoelen.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:47 schreef Geqxon het volgende:
You gotta be shitting me. De iPhone doet stocks? Via Yahoo?
Ik denk dat de eerste neger in Staphorst minder bekijks had, dan wanneer ik met m'n laptop op m'n studie zit,quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef skiczukie het volgende:
Wil je me dan naar school rijden omdat ik je mijn wacom heb uitgeleend en ik hem nog niet terug heb?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:25 schreef BaggerUser het volgende:
uitlaat van me auto is waarsch kapot
nu ben ik net een sjonnie
Dat de iPhone heerst. Een standaard applicatie op de iPhone om beurskoersen bij te houden. Briljant.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste neger in Staphorst minder bekijks had, dan wanneer ik met m'n laptop op m'n studie zit,
Laatst ook weer met een presentatie, zat niemand te luisteren kennelijk, en toen onderbrak iemand me: HOE LAAT JE DIE SLIDES VANZELF ELKAAR OPVOLGEN PRECIES OP HET GOEDE MOMENt?!!?1!11111eeneeneen.
Ik presenteer gewoon met PDF en een PDF reader. Niets moeilijks en net zo verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]Keynote? Pecha Kucha.
Ik had laatst ook een presentatie, en de rest van het derde jaar ook. Een hoop gekut met PowerPoint-gepruts dus, en zelfs 'Voorvertoning'-presentaties. Toen ik, met laptop naar voren, vga-kabel van beamer op mijn MacBook, voor de zekerheid een QuickTime van de Keynote gemaakt (daarmee verbaas je het publiek al
) en hop, presenteren met een prima Keynote. Ik hou van Apple.
Hoe wil jij een video in je pdf-reader afspelen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik presenteer gewoon met PDF en een PDF reader. Niets moeilijks en net zo verbazingwekkend.
Serieus? Het is opzich wel makkelijk, maar je spreekt maar net te snel of je bent even je tekst kwijt en het komt ronduit kneuzerig over.quote:
Gaan d'r ook van die schatttige dames meteen vragen in welk programma het gemaakt is en of het voor Windows Powerpoint beschikbaar is...quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste neger in Staphorst minder bekijks had, dan wanneer ik met m'n laptop op m'n studie zit,
Laatst ook weer met een presentatie, zat niemand te luisteren kennelijk, en toen onderbrak iemand me: HOE LAAT JE DIE SLIDES VANZELF ELKAAR OPVOLGEN PRECIES OP HET GOEDE MOMENt?!!?1!11111eeneeneen.
Wat is er mis met een eettafel van sloophout?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:41 schreef Sjoewe het volgende:
Dat soort conepten zijn voor gauloises rokende coltrui dragende designsnobs. Die daar dan heel interessant over kunnen vertellen in hun stamloungebar met tafels van sloophout en zitzakken, om dat grapjes te maken door alleen een term te droppen om er beleefd om te giechelen met de hand voor de mond en allemaal naar de zak te grijpen bij een iPhone ringtone.
dat je er scenepoints voor krijgt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat is er mis met een eettafel van sloophout?
ik praat gewoon altijd precies te weinig. dan kan je de resterende seconden aandacht besteden aan het beeld op de dia. het is even oefenen, maar als je het eenmaal doorhebt, gaat t prima.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Serieus? Het is opzich wel makkelijk, maar je spreekt maar net te snel of je bent even je tekst kwijt en het komt ronduit kneuzerig over.
Wat zijn jouw instellingen danquote:Op zondag 20 april 2008 01:05 schreef Geqxon het volgende:
Mijn IMAP server staat anders gewoon onder "Inbox".
gewoon de applestore lastig vallenquote:Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef skiczukie het volgende:
Lekker dan. Nu al de tweede keer in een maand dat mijn MB uit zichzelf zomaar reset. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
Sommige camera's worden niet als verwisselbare schijf herkend worden, waardoor je niet direct iets ziet als je de camera aansluit. Vaak kan Image Capture.app de camera dan wel herkennen. Als het daarmee ook niet lukt weet ik het ook niet.quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef katerwater het volgende:
Vraagje: Kan Tiger recente fotocamera's herkennen? Mijn nieuwe nikon D300 herkent 'ie niet. Ik kan dus niet rechtstreeks foto's op mn mac zetten (kaartlezer natuurlijk wel).
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vraag .
Sinds ik mijn Ipod classic bij iemand anders op zijn pc heb aangesloten (zonder itunes naar mijn weten) Is mijn coverflow de weg kwijt .
Ik zie in principe alle covers van mijn albums maar als ik een albums aanzet laat ie alleen de cover zien van het eerste nummer de rest van de cd niet ...
Nu heb ik mijn Ipod opnieuw ge
synced en gecontroleerd of het niet iets met de tags fout was maar de klopt allemaal .
Help?
Wat een stelletje lijers bij PayPal. Het geld is allang van mijn rekening afgeschreven, maar doet er een week over voordat het "gecleared" is.quote:Status:
Niet-verrekend (Verwachte clearingdatum: 24 apr 2008)
Als ik het goed heb:quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef katerwater het volgende:
Vraagje: Kan Tiger recente fotocamera's herkennen? Mijn nieuwe nikon D300 herkent 'ie niet. Ik kan dus niet rechtstreeks foto's op mn mac zetten (kaartlezer natuurlijk wel).
Te bruut die eerstequote:Op maandag 21 april 2008 11:17 schreef Mr_Moon het volgende:hello!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
In de aluminium iMac zit 1x 1 GB.quote:Op maandag 21 april 2008 12:15 schreef MikeyMo het volgende:
Weet iemand of in de iMac standaard een geheugenbankje van 1 gig zit of 2 bankjes van 512? Ik wil namelijk bij de aanschaf gewoon een bankje van 2gig erbij kopen, zodat ik 3 gig heb, maar dat wordt lastig als er 2x 512 in zit en je maximaal 2 bankjes kan plaatsen.
quote:Op maandag 21 april 2008 12:28 schreef JoMo0 het volgende:
Op herhaling : [TK] Apple MacBook Black incl. accessoires.
dat leest danny meequote:Op maandag 21 april 2008 14:48 schreef ThijsThijs het volgende:
Is er hier iemand die bij een uitnodiging voor demonoid kan pm-en?
Ik wel denk ikquote:Op maandag 21 april 2008 14:48 schreef ThijsThijs het volgende:
Is er hier iemand die bij een uitnodiging voor demonoid kan pm-en?
Waarom denk je dat de iPods & iMacs niet meer wit zijn ? Omdat het er niet uit zietquote:
Witquote:Op maandag 21 april 2008 16:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de iPods & iMacs niet meer wit zijn ? Omdat het er niet uit ziet. Trouwens nu verkleurt mijn topccase lekker niet ..
Jeh, ik ben keihard gegolddigg'tquote:Op maandag 21 april 2008 17:53 schreef nietzman het volgende:
Oh, heeft je ho alles ingepikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
In iMovie is het niet zo makkelijk denk ik, maar er bestaat wel een speciaal programma voor: iStopMotionquote:Op maandag 21 april 2008 18:16 schreef Guppyfriend het volgende:
vraagje, kan je in iMovie eigenlijk stopmotion animaties maken? net zoals je dat met Premiere Pro ook kan?
Tuurlijk, still na still importeren.quote:Op maandag 21 april 2008 18:16 schreef Guppyfriend het volgende:
vraagje, kan je in iMovie eigenlijk stopmotion animaties maken? net zoals je dat met Premiere Pro ook kan?
Wie ?quote:Op maandag 21 april 2008 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, Lex Verhoeve van Cardservics is toch lief. MIjn nieuwe topcover is besteld.
Lex zei je?quote:Op maandag 21 april 2008 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, Lex Verhoeve van Cardservics is toch lief. MIjn nieuwe topcover is besteld.
Ja Lex Verhoeve, die Verhoeve van Cardservices die eerst aan de smaadpaal genageld werd om vervolgens nu de honing van z'n ster gelikt te krijgen, die Lex Verhoeve.quote:
Whehehe, Lex is door de priester aangeraakt.quote:Op maandag 21 april 2008 19:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja Lex Verhoeve, die Verhoeve van Cardservices die eerst aan de smaadpaal genageld werd om vervolgens nu de honing van z'n ster gelikt te krijgen, die Lex Verhoeve.
Ik heb alleen een excrament ontvangen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Whehehe, Lex is door de priester aangeraakt.
Excrament als in:quote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb alleen een excrament ontvangen.
?quote:that stinky brown stuff that comes from ones bum. some people like talking about it and they are often refered to as potty mouths. there are folks who have poop fetishes and like to use poop while engaging in unnatural sexual acts.
I was having anal sex and got excrament on my cock
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=excrament
smaadpaal.quote:Op maandag 21 april 2008 19:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja Lex Verhoeve, die Verhoeve van Cardservices die eerst aan de smaadpaal genageld werd om vervolgens nu de honing van z'n ster gelikt te krijgen, die Lex Verhoeve.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom staan alle prijzen op die site als Ŗ in plaats van $?
Dit méén je niet.quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
Dan is het te hopen dat 'ie ook vanuit de UK wordt verzonden, anders is het +19% = ¤446,-quote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Asskicker heeft mazzel. De huizencrisis heeft ook in GB toegeslagen. De pond staat op een kleine 1.30 Dus hij kost 375 euro.
Als er geen importheffing + BTW op komt...quote:
Bwhehe. Als ze uit de US shippen ben je major fucked.quote:Op maandag 21 april 2008 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er geen importheffing + BTW op komt...
Volgens mij shippen ze namelijk wel vanuit de US...
quote:Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bwhehe. Als ze uit de US shippen ben je major fucked.
quote:MovieTyme
2125 Larue Street
Philadelphia
PA 19124
USA
quote:Q: Are shipments Liable To Import Tax & Duty?
A: Yes as a rule all items over Ŗ18 in value are liable for Customs Tax & Duty.
Customers of this site are responsible for paying local countries import taxes / duty and are none refundable by us.
Wie deed er ook weer mee?quote:Tim,
Sorry for the delay in getting back to you. Yes you can do an order through paypal if you are still interested. Just let us know the size/style and shipping address and we will request the payment through paypal.
Thanks,
Suzy
Jij ook al .. ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 06:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eindelijk antwoord van AppleSac:
[..]
Wie deed er ook weer mee?
Fijn.quote:Jordy,
Sorry for the delay in getting back to you. Yes you can do an order through paypal if you are still interested. Just let us know the size/style and shipping address and we will request the payment through paypal.
Thanks,
Suzy
probeer dit eens : http://www.macosxhints.com/article.php?story=20071212084421968quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
De vorige keer toen ik nieuwe firmware op mijn macbook had gezet, en daar een update van Safari bij zat, kon ik ineens niet meer inloggen in mijn hotmail, omdat het scherm wit bleef terwijl de hotmail login url'etjes in de adresbalk versprongen...
Toen heeft iemand van fok me geholpen om, ik geloof bij voorkeuren, iets te veranderen waarna ik weer in mijn hotmail kon. Ben alleen vergeten wat, en kan het niet direct vinden.. Je raadt het al. nieuwe firmware en safari update en weer hetzelfde probleem...
Dus als iemand mij nogmaals uit de brand zou kunnen helpen graaaag!
Ja hoi.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
De vorige keer toen ik nieuwe firmware op mijn macbook had gezet, en daar een update van Safari bij zat, kon ik ineens niet meer inloggen in mijn hotmail, omdat het scherm wit bleef terwijl de hotmail login url'etjes in de adresbalk versprongen...
Toen heeft iemand van fok me geholpen om, ik geloof bij voorkeuren, iets te veranderen waarna ik weer in mijn hotmail kon. Ben alleen vergeten wat, en kan het niet direct vinden.. Je raadt het al. nieuwe firmware en safari update en weer hetzelfde probleem...
Dus als iemand mij nogmaals uit de brand zou kunnen helpen graaaag!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:10 schreef portier het volgende:
[..]
Ja hoi.
En zie bovenstaande oplossing. Works every time.
bronquote:Fujitsu heeft zijn nieuwste all-in-one-pc met een 16" scherm uitgerust, die een beeldverhouding van 16:9 heeft. De F-A50 is vanaf volgende maand in Japan verkrijgbaar en gaat iets meer dan 1100 euro kosten.
De all-in-one-computer is verder voorzien van een Intel Core 2 Duo T8100 die op 2,1GHz draait, zo is af te leiden uit het met Google vertaalde specificatiepagina van Fujitsu. Verder heeft het apparaat een Intel GM965 Express-chipset met geīntegreerde video aan boord, 2GB werkgeheugen dat tot 4GB uitgebreid kan worden, een 250GB harde schijf en een duallayer dvdąr-brander. Daarnaast is de pc voorzien in wifi, een pc-cardslot, twee usb 2.0-poorten en een kaartlezer voor sd-geheugen. Fujitsu levert als besturingssysteem Windows Vista Home Premium met Service Pack 1.
Het 16" wxga-beeldscherm van de F-A50 heeft een resolutie van 1366 bij 768 pixels en heeft een kijkhoek van 160 graden. Ook kan het scherm 15 graden naar achteren gekanteld worden en tevens circa 2 centimeter omhoog en omlaag worden geschoven.
De nieuwe all-in-one-computer van Fujitsu is vanaf mei verkrijgbaar in Japan voor iets meer dan 1100 euro. Het is niet bekend of Fujitsu de F-A50 ook in Europa op de markt zet.
Brilliante manier om een iPhone te verkopen!quote:iPhone, 16 GB te koop. Wil ze eventueel ook unlocken, zonder iets extra te rekenen. Nieuw in de doos, rechtstreeks geimporteerd!
Inhoud v/d doos:
- Apple iPhone 16 GB
- Stereo Headset
- Dock
- Dock Connector naar USB Kabel
- USB Power Adapter
- Documentatie (handleiding)
- Schoonmaak-/Polishing Doekje
Afhalen mogelijk!
Verzenden mogelijk!
Vanwege de vele animo voor de iPhone, zijn al mijn exemplaren al verkocht. Ik kan een nieuwe bestelling doen bij mijn leverancier, maar er moet dan wel van te voren betaald worden. Ik ben namelijk nog scholier, en heb niet het geld om het voor te schieten (zeker als je je bedenkt dat ik nu al iets van 20 reacties heb). Als ik deze nu zou bestellen zou hij over 2 á 4 weken binnen komen. Ik snap dat dit onbetrouwbaar is, en snap het ook als je afhaakt. Ik ben zelf ook een keer opgelicht, toevallig ook met een telefoon, en daar was ik toen ook niet blij mee.
quote:Op zondag 20 april 2008 17:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat een stelletje lijers bij PayPal. Het geld is allang van mijn rekening afgeschreven, maar doet er een week over voordat het "gecleared" is.
quote:Op zondag 20 april 2008 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Waarna ik ook nog eens met de TNT-post staking zit, en mijn iPhone ergens in mei pas aan komt. Grrrr.
Hier hetzelfde. Ook met die koppeling. En normaal is het supersnel, misschien is het wel omdat we het hier over een vrij groot bedrag hebben?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef JoMo0 het volgende:
Raar. Ik gebruik dat PayPal ook wel eens , en de PayPal rekening staat gekoppeld aan mijn bankrekening. Zodra ik iets via eBay koop , wordt het gelijk betaald door PayPal en 2 dagen later wordt het door middel van automatische incasso afgeschreven. Dus het hoeft niet lang te duren.
Bronquote:G.Fawkes en Chriz2k
fb-hoeren. 48 uur. doorgaan = perm.
quote:Op maandag 21 april 2008 20:14 schreef remlof het volgende:
GasTurbine, post rickroll link, net terug van een ban, week weg.
NICE!quote:Op woensdag 23 april 2008 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Grappig hoe de Tweakers proberen te verdedigen dat het toch echt niet op een iMac lijkt.
Nog veel mooier dat een 20" instapper iMac voor 99 euro meer zo veel meer biedt.
Dit als reactie op een opmerking dat de prijs van 1100 euro omgerekend is vanuit Japan, en dat hij in Europa dus nog duurder is. Ja, tuurlijk, alle electronica is in Japan goedkoper, behalve deze ene computer van een Japans bedrijf dan.quote:Leuk dat hij in japan minder kost, maar wij willen weten of hij hier minder kost. Iedereen weer dat de prijsverschillen per continent ontzettend verschillen. Misschien is in Europa apple juist duurder.
Ja, goed, hij heeft een kleiner scherm, een slechtere grafische kaart, en geen webcam, maar wel mooi even twee extra usb-poorten. Dus de value for money is ongeveer gelijk.quote:Hij heeft vijf USB poorten.
Dan blijft over:
Kleiner scherm (resolutie en grootte)
Geen firewire (woo-woo!)
Grafische kaart is slechter
Geen webcam
Value for money is dus bij beiden wel ongeveer gelijk.
Gewoon de prijs die op de site vermeld staat, maar er was alleen een mogelijkheid tot credit card betaling en die heb ik niet. Maar hoe meer mensen, hoe lager de verzendkostenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:13 schreef Guppyfriend het volgende:
ik vind ze wel heel tof...
wat kosten ze als jij ze besteld?
Ja zeker.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, serieus?!
Nog steeds tevreden?
TM maakt een backup van je hele systeem, dus ook van de meerdere accounts. Je kunt in Time Machine-voorkeuren aangeven van welke onderdelen geen backup gemaakt wordt. Wil je van 1 account bijv. niet de Afbeeldingen-map backuppen, geef je dat aan via 'Macintosh HD->UserX.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:44 schreef Superhuuper het volgende:
Even een vraagje over Time Machine.
Hoe zit het met TM als je meerdere user-accounts heb? Moet je TM voor elke account apart instellen? En maakt TM dan meerdere keren een complete back-up van het hele systeem?
Heb hier net naar gezocht, maar kan geen duidelijk antwoord hierop vinden.
Wat zijn de verzendkosten?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zijn er gegadigden voor een Applesac? Ik kan ze met PayPall bestellen![]()
[ afbeelding ]
Applesac
Misschien die van mij ook maar eens vervangen. Al heb ik het brand-probleem enkel met illegale ISO's. Lullig om in de winkel aan te tonen dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef Junkie het volgende:
Vanmiddag me kapotte dvd-drive laten fixen en ben van een Matshita UJ-857 naar een HL-DT-ST GWA4080MA gegaan.
En Geksie,
Het mongoolide ezel geluidje na het wakker worden uit een slaap is helemaal foetsie!![]()
Je hoort hem enkel heel snel zoefje..
En hij doet het nog. Hufterproof zijn ze wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, thuiskomen van Opa en Oma, en je Dell 2407WFP-HC waar je maanden voor heb gespaard zeiknat aantreffen.
Het is een teken! Je moet niet meer naar je Opa en Oma gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Geqxon het volgende:
Wat Dell schermen betreft:
[..]
En hij doet het nog. Hufterproof zijn ze wel.
Klopt.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een teken! Je moet niet meer naar je Opa en Oma gaan.
Hij is in de bonus, trouwensquote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
ik ben nog steeds heel erg content met m'n Dell 2007WFP. Zelfde panel als een ACD 20" met veel meer fuctionaliteit en voor 2/3 van de prijs.
Woon je buiten?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Geqxon het volgende:
Wat Dell schermen betreft:
[..]
En hij doet het nog. Hufterproof zijn ze wel.
Als je te lui bent door te klikken... het was een lekkage omdat er mensen over het dak zijn gelopen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Woon je buiten?![]()
Of heb jij een hypermodern klimaatsysteem in je huis?
Dat is niet de mijne, er is een groot verschil tussen de 207WFP T/N panel en de 2007WFP spva panel, PiP, Composite in etc. Maar ik geloof dat ze het model hebben laten vallen, want de 2009WFP is maar een magere vergelijking.quote:
Ow, ok, ik dacht dat die 0 per ongeluk miste.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is niet de mijne, er is een groot verschil tussen de 207WFP T/N panel en de 2007WFP spva panel, PiP, Composite in etc. Maar ik geloof dat ze het model hebben laten vallen, want de 2009WFP is maar een magere vergelijking.
Die heeft dan ook maar kort in het assortiment gezetenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef JoMo0 het volgende:
Waarom is de 30" niet meer bij Dell verkrijgbaar ..
PayPal is het meest krankzinnige product ooit.quote:Beste,
Uw verzoek om een betaling met eCheck via uw bankrekening te sturen aan *** is mislukt omdat de ontvanger momenteel geen geld kan accepteren op zijn PayPal-rekening.
Neem direct contact op met de ontvanger om de transactie te voltooien.
We hebben de oorspronkelijke storting teruggedraaid en deze handeling in uw PayPal-geschiedenistransactielogboek opgeslagen.
Met vriendelijke groet,
PayPal
Neem ook gewoon een credit card, dat maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, mijn iPhone gaat zo te zien nog best lang duren. Is mijn betaling na een week eindelijk gecleared:
[..]
PayPal is het meest krankzinnige product ooit.
Creditcards zijn voor paupers. Echte mannen hebben een debitcard.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Neem ook gewoon een credit card, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
Het gaat in ieder geval heel vaag. Het is een kwestie van betaal op eBay en het moet van je rekening worden geīncasseerd. En nu kan je ineens niet meer met PayPal betalen .. ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:48 schreef Geqxon het volgende:
En ik vraag mij dan toch echt af, waarom dit niet met iDeal kan? Via iDeal naar mijn paypal account, en van daaruit weer door naar de verkoper. Maar nee, het moet weer via een onveilige manier.
Je moet Adobe Reader ook niet installeren ..quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan geen PDF's meer lezen in Safari na dat ik CS3 heb geinstalleerd. Ik krijg een melding dat Acrobat niet geopend kan worden.
JoMo0 zei het al: Afblijven van Acrobat Reader..quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan geen PDF's meer lezen in Safari na dat ik CS3 heb geinstalleerd. Ik krijg een melding dat Acrobat niet geopend kan worden.
Ik had liever gehad dat ik mijn account doormiddel van iDeal instant bij kon vullen. Dat zou alles zo veel veiliger en makkelijker maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval heel vaag. Het is een kwestie van betaal op eBay en het moet van je rekening worden geīncasseerd. En nu kan je ineens niet meer met PayPal betalen .. ?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval heel vaag. Het is een kwestie van betaal op eBay en het moet van je rekening worden geīncasseerd. En nu kan je ineens niet meer met PayPal betalen .. ?
[..]
Je moet Adobe Reader ook niet installeren ..
Ja dat is nu wel duidelijk, maar hoe los ik het op?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
JoMo0 zei het al: Afblijven van Acrobat Reader..
Waarom een feilloos werkende Preview verneuken daarmee..
Subtiel erbij geplaatst ook. Past goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef Sjoewe het volgende:
wtf is met die voorwaarden
Adobe wegpleuren met Appzapperquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is nu wel duidelijk, maar hoe los ik het op?
Waarom heb jij je lettertype en grootte zo kut staanquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:51 schreef JoMo0 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer joh .. ?
Ik gebruik Foksilver. Dan is alleen het Let Op gedeelte zo vaag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom heb jij je lettertype en grootte zo kut staan
Aah een beetje oldskoolquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik gebruik Foksilver. Dan is alleen het Let Op gedeelte zo vaag.
PayPal is in Nederland groot genoeg om iets simpels als iDEAL te implementeren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Behalve dat NL (op dit moment) dan weer het enige land is dat iDEAL gebruikt. Dus dat is helemaal niet makkelijk voor andere landen.
Dit was goedkoper en makkelijker.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef JoMo0 het volgende:
Precies.
Nu kun je dus ellendig lang wachten , plaats dat je hem zelf op gaat halen of hier koopt.
Sowieso zou ik nooit een iPhone via eBay aanschaffen maar goed.
Goedkoper als 210 euro ? Knap.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
PayPal is in Nederland groot genoeg om iets simpels als iDEAL te implementeren.
[..]
Dit was goedkoper en makkelijker.
Als ik er zelf eentje zou gaan halen kom ik eerder op 280-310 euro uit. En dan is Ebay goedkoper.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Goedkoper als 210 euro ? Knap.
En ja dan moet je er nog heen. Maar een weekendje Londen kan nooit kwaad lijkt me.
Safari - Preferences - General - Remove download list items - Upon successful Download kiezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om dat downloadvenster automatisch te laten sluiten na een succesvolle download?
Mja, maar in Safari blijft het venster in ieder geval nog wel openstaan. Moet je idd niet op wis of clear ofzo klikken, maartoch, blijft lastig vind ik.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Safari - Preferences - General - Remove download list items - Upon successful Download kiezen
Firefox - Preferences - Main - Show the downloads windows when downloading a file & Close it when all downloads are finished - aanvinken.
Ik weet niet hoe het in Safari is, maar in FF stop ik mijn downloadvenster altijd achter mijn browserscherm zodat die niet de hele tijd omhoogkomt als ik iets download. Misschien kan dat bij Safari ook, niet sluiten, maar even cmd + ~.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:11 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Mja, maar in Safari blijft het venster in ieder geval nog wel openstaan. Moet je idd niet op wis of clear ofzo klikken, maartoch, blijft lastig vind ik.
Toch bedankt!
Ik las het ja. Dat was te verwachten natuurlijk. Maar er schijnen volgende week ook weer nieuwe te komen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:04 schreef Junkie het volgende:
8GB iPhone sold out in UK
EXCLUSIVE: Carphone Warehouse and O2 have none left
Werkt het niet goed dan? Ik zet nu al al m'n series en films in iTunes om ze vervolgens via m'n iPod af te spelen op de TV. Maar een AppleTV is volgens mij handiger en heeft een betere beeldkwaliteit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:20 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn. Ik ben blij dat ik hem verkocht heb.
Mwah het is eigenlijk een grote iPod met wireless synchroniseren. Verder kan hij geen 1080P aan. En ik werd er ook gek van om steeds DVD's e.d. om te zetten ook al gaat het rap met m'n Mac Pro. Maar als je dat al doet valt dat natuurlijk weg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werkt het niet goed dan? Ik zet nu al al m'n series en films in iTunes om ze vervolgens via m'n iPod af te spelen op de TV. Maar een AppleTV is volgens mij handiger en heeft een betere beeldkwaliteit.
Is een vga-adapter i.s.m. QT niet veel makkelijkr?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werkt het niet goed dan? Ik zet nu al al m'n series en films in iTunes om ze vervolgens via m'n iPod af te spelen op de TV. Maar een AppleTV is volgens mij handiger en heeft een betere beeldkwaliteit.
En dan? M'n laptop de hele tijd naast de TV zetten ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is een vga-adapter i.s.m. QT niet veel makkelijkr?
Zou het tijdens de WWDC dan toch gebeuren?quote:3G IPhone Due on June 9, Analysts Say
Agam Shah, IDG News Service Thu Apr 24, 5:00 PM ET
The 3G iPhone will be announced June 9, the likely date of Apple CEO Steve Jobs' keynote at the company's Worldwide Developers Conference, analysts said in research notes on Thursday.
ADVERTISEMENT
The 3G iPhone will be the "first of an impressive wave of new products" from Apple, wrote Citi analysts Richard Gardner and Yeechang Lee. They also expect an updated Mac laptop and iPod lines. The Apple conference is scheduled for June 9-13 in San Francisco.
In addition to a 3G iPhone release in early June, the 2.5G model could have a "minor casing change" and a price drop to between US$299 and $349, compared to the current $399, wrote Shaw Wu, an analyst with American Technology Research, in a research report.
Those predictions are consistent with a February prediction Gardner made that 3G iPhones will be announced by midyear. The 3G iPhone release will help Apple meet its target of shipping 10 million iPhones in 2008, Gardner wrote at the time.
Apple is confident it will sell 10 million iPhones this year, officials said during a conference call on Wednesday to discuss the company's second-quarter earnings.
When asked about the possible release of a 3G iPhone, Apple Chief Financial Officer Peter Oppenheimer declined comment. Apple has new products in the pipeline that the company is excited about, Oppenheimer said.
Apple sold more iPhones than expected during the quarter and iPhone inventories were not enough to meet the strong demand, company officials said. Apple acknowledged that aggregate iPhone inventories were low in the U.S. and Europe, which in the past has led to speculation that Apple is reducing current iPhone supplies to prepare for the release of the 3G iPhone.
The iPhone shortage is consistent with Apple's "tendency to wind down inventory ahead of an update," Wu wrote in his note. Predicting unit shipment of around 11 million iPhones in 2008, Wu said that iPhone adoption could be driven by the acceleration of iPhone 2.0 software, which was released in March as a beta and will be delivered to iPhone users by the end of June.
The iPhone 2.0 software provides enterprise applications to iPhones, including push e-mail support through the Microsoft Exchange mail server. It also includes an SDK (software developer kit) for developers to write iPhone applications.
Native Exchange support on the iPhone could boost its adoption, Wu said. The iPhone SDK should deliver many third-party applications for the iPhone and iPod Touch by the end of this year, the Citi analysts wrote. The SDK has already been downloaded 200,000 times and is being used in one-third of Fortune 500 companies to develop applications for the iPhone, according to Apple.
In the end, the 3G iPhone will be as good as the network it operates on, and AT&T needs to broaden the rollout of its 3G network in the U.S. to handle data traffic, Wu wrote. The current iPhones are putting a strain on AT&T's 2.5G EDGE (Enhanced Data GSM Environment) network, Wu wrote.
AT&T's 3G broadband network is available in many U.S. metropolitan areas, and the carrier intends to expand it. The network uses HSDPA (High Speed Downlink Packet Access) technology.
"Timing of a broad 3G roll-out at AT&T is unclear to us and in our experience, these types of significant network roll-outs tend to take longer than consensus thinking," Wu wrote.
quote:The second-gen iPhone: 3G, GPS, only slightly thicker
So we've got it on authority that the second-gen iPhone is already well into testing, and numerous units are floating around in super secret pockets. A trusted source got a chance to check one out, here's what we've heard.
* The first thing people will notice: the 2nd gen iPhone will be about the same size and shape as the first gen.
* It will, of course, have 3G. And proper GPS!
* The most noticeable physical difference is back of the phone is no longer metal -- the whole thing is glossy black, from top to bottom. The volume buttons are now chrome.
* Because it's got a little less metal to deal with, it doesn't have quite as many angular edges. The battery is (still) not removable.
* The phone itself will be slightly thicker than the first gen device.
* The headphone jack will no longer be recessed, and will finally be flush with the body.
* The device itself uses roughly the same size and resolution screen as the first generation product.
* No solid word on battery life or storage capacity.
It could ship (or be introduced) as early as July -- but it's worth noting that none of this is necessarily finalized, and any of it could change between now and its introduction. You really never know with Apple!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |