Ik heb zojuist ook 18,30 euri besteed.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het. Dus ik heb het maar gekocht, zo goed is het wel
Ik gebruik het al maanden, het is geniaalquote:Op donderdag 17 april 2008 23:20 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook 18,30 euri besteed.
Vooralsnog lijkt me het het geld waard.
Mooi!quote:Op donderdag 17 april 2008 23:27 schreef Geqxon het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)-and-32gb-iphone-su/
Toffe mockups.
Ik verwacht niks anders.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef super-muffin het volgende:
Gex, heb je echt die Golden Dragon skin gekocht voor je iPhone?
Dat is de shit man!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef super-muffin het volgende:
Gex, heb je echt die Golden Dragon skin gekocht voor je iPhone?
Ik geef liever 15 euro aan een kleine, onafhankelijke softwaremaker dan aan MS.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb al MS Office 2008 gekocht voor 15 euro en dat kostte me al veel moeite om te doen.
Mmm toen ik al mijn ToDo's in iCal had verwijderd deed hij het weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 02:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Mail crashed de hele tijd onder leopard als ik een mail aanklik beide bij IMAP en POP iemand een idee hoe dat kan?
quote:4/18/08 9:51:57 AM Mail[6167] *** Terminating app due to uncaught exception 'NSInternalInconsistencyException', reason: 'trying to set a non-ToDo MailboxUid for a ToDo. The MailboxUid for a ToDo must be a ToDosMailboxUid'
Krasjes boeien mij niet, het is meer om het zeep-uit-je-handen-laten-schieten effect te verminderen, en dat ik hem wat makkelijker op tafel kan gooien. Of dat ik hem probleemloos het armleuningvakje van de auto kan smijten, zonder hem te beschadigen. Van dat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:52 schreef Maravilla het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam een hoesje hebben om een iPhone. Dat ding krast echt niet bij normaal gebruik.
Wat ik doe om dit te fixen met m'n MacBook en m'n iMac is ze allebei zo instellen dat de mail pas na een week van de server wordt verwijderd. Dan moet je alleen wel zorgen dat binnen die week zowel apparaat 1 als apparaat 2 een keer mail checken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik voor mijn mail een POP-account. Wat ik doe, is dat ik de mail binnen haal, en van de server verwijder.
Is het mogelijk dat zowel mijn Macbook als iPhone zo af en toe mail ophalen, van de server verwijderen, en dat bij de volgende synchronisatie de emails op de twee apparaten gelijk worden getrokken?
Dat is ook een optie, echter heb ik honderden mails in tientallen mappen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ik doe om dit te fixen met m'n MacBook en m'n iMac is ze allebei zo instellen dat de mail pas na een week van de server wordt verwijderd. Dan moet je alleen wel zorgen dat binnen die week zowel apparaat 1 als apparaat 2 een keer mail checken.
Eigenlijk is IMAP toch wel beter
Geverfd?quote:
quote:
En dan catch-all lekker aanhouden...quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:13 schreef Geqxon het volgende:
Zo, domeinnaam besteld. Eerste letter van mijn voornaam + mijn volledige achternaam.com.
Ik zei geverfd! Shame on mequote:
Hij is echt geweldig. Rijd goed, prachtige autoquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vet, bevalt 'ie goed? Ik heb inmiddels al bijna 500 km gereden in m'n Agila![]()
Apple hčquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig. Rijd goed, prachtige auto. Heerlijk. Ik zal snel eens wat betere foto's pimpen
.
Oh, mijn iPod deed het vanmorgen spontaan weer. Ik kan alles afspelen wat het moet doen enzo. Geweldig, het ding repareert zichzelf.
Dan is hij dus ergens in de software vastgelopen, en na een paar uurtjes gaat hij helemaal uit en reset hij zichzelf.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
Hij is echt geweldig. Rijd goed, prachtige auto. Heerlijk. Ik zal snel eens wat betere foto's pimpen
.
Oh, mijn iPod deed het vanmorgen spontaan weer. Ik kan alles afspelen wat het moet doen enzo. Geweldig, het ding repareert zichzelf.
Ja, maar het getik kan ik niet verklaren. Dat is nu ook helemaal weg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dan is hij dus ergens in de software vastgelopen, en na een paar uurtjes gaat hij helemaal uit en reset hij zichzelf.
Van mij welquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:46 schreef Sjoewe het volgende:
Mag ik dan je kever uit elkaar schroeven Annie?![]()
Catch-allquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
En dan catch-all lekker aanhouden...![]()
ikwiljegraagbeterlerenkennen@.....com![]()
Tis jammer dat nerd-humour nog niet altijd werkt in de echte wereld...Lees 'kroeg'
quote:Fring, onder smartphone gebruikers geen onbekende, stelt je in staat om te iChatten, Skypen, Twitteren, MSN-nen, Google talken, Yahoo chatten, ICQ-en én VOIPen met één applicatie. Tekstchatten werkt met GPRS/Edge én WIFI. Spraakverbindingen werken alleen op de iPhone en zolang we geen 3G iPhone hebben alleen via WIFI.
Hangt d'r een beetje vanaf welke, maar om kort te gaan gaat het zo; 'Podje open, accu d'r uit, accu d'r in, 'Podje dicht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Even een vraag over Ipod...Die van mij is niet echt stuk ofzo, maar na een paar minuten ofzo begint het ding al te zeuren dat de batterij leeg isTerwijl het icoontje van de batterij nog halfvol is zeg maar
Nu las ik iets van een nieuwe batterij aanschaffen blabla, maar hoe werkt het precies? En is het duur? Het ding is al twee jaar oud, en heb inmiddels al een nieuwe...Maar zit even te twijfelen of het zin heeft...
Het is een miniquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hangt d'r een beetje vanaf welke, maar om kort te gaan gaat het zo; 'Podje open, accu d'r uit, accu d'r in, 'Podje dicht.
Mja veel veel telefoonproviders knijpen het af en staan het gebruik van Voip en aanverwanten niet toe.quote:
Ik heb een coolerequote:Op vrijdag 18 april 2008 11:13 schreef Geqxon het volgende:
Zo, domeinnaam besteld. Eerste letter van mijn voornaam + mijn volledige achternaam.com.
Ik nietquote:
Welke iPod heb je? Lees net dat je een mini hebt...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Even een vraag over Ipod...Die van mij is niet echt stuk ofzo, maar na een paar minuten ofzo begint het ding al te zeuren dat de batterij leeg isTerwijl het icoontje van de batterij nog halfvol is zeg maar
Nu las ik iets van een nieuwe batterij aanschaffen blabla, maar hoe werkt het precies? En is het duur? Het ding is al twee jaar oud, en heb inmiddels al een nieuwe...Maar zit even te twijfelen of het zin heeft...
Eei, ik dacht jij een zo'n ander ding had, maar zeker geen iPod?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Vraag .
Sinds ik mijn Ipod classic bij iemand anders op zijn pc heb aangesloten (zonder itunes naar mijn weten) Is mijn coverflow de weg kwijt .
Ik zie in principe alle covers van mijn albums maar als ik een albums aanzet laat ie alleen de cover zien van het eerste nummer de rest van de cd niet ...
Nu heb ik mijn Ipod opnieuw gesynced en gecontroleerd of het niet iets met de tags fout was maar de klopt allemaal .
Help?
' 'Al spreek ik mezelf tegen heet dat veranderen"quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eei, ik dacht jij een zo'n ander ding had, maar zeker geen iPod?
Dat kan prima in de Mediamarkt. Als je het treft , staan de MacBooks fijn tussen de Acer's en HP's..quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:01 schreef Geqxon het volgende:
Het is niet alsof je een Macbook bij de Mediamarkt koopt.
Onmogelijk. Je komt niet de winkel uit zonder te tekenen. En hij is wel 99 euro , bij het duurste abonnement.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een iPhone met 8GB opslagcapaciteit kost in Duitsland in combinatie met een abonnement momenteel geen ¤399 meer, maar ¤99.
Om je abonnement te activeren moet je toch via iTunes doen? Ook in Duitsland?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik: Wat voor computer heeft u?
Zij: Uhm, zo'n witte met een logo van een perzikje erop..
Ik: Een perzik?![]()
Appeltje bedoeld u zeker?
Zij: "Ja zo'n witte ja.."
WTF, zo'n ding wat je in je bezit hebt als statussymbool herken je niet eens?
Haal hem er onder uit, dat is tof!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:25 schreef BaggerUser het volgende:
uitlaat van me auto is waarsch kapot
nu ben ik net een sjonnie
Je had het ook niet kunnen laten doen. En een MB kunnen kopen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:35 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb net voor veel te veel geld een nieuwe distributieriem in mijn auto laten zetten.
Bijna een MB
Je had kunnen vragen of hij wilt stoppen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:53 schreef skiczukie het volgende:
Mijn leraar grafische vormgeving heeft gister met zijn balpen over mijn MacBook-scherm zitte tekenen.Gelukkig geen krassen.
Ik kon niks meer uitbrengen, ik was verbijsterd, aan de grond genageld, een zoutpilaar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je had kunnen vragen of hij wilt stoppen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:59 schreef nietzman het volgende:
Henk Suurling. Zo. Vind 'ie het lekker toch nog als 'ie ooit eens de aanknop van z'n computer vind..
Sexual harassment time!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kon niks meer uitbrengen, ik was verbijsterd, aan de grond genageld, een zoutpilaar.
Wat ik zelf doe als mensen op het punt staan mijn beeldscherm aan te raken, is mijn Macbook wat naar achteren schuiven. Telkens een paar centimeter, totdat ze de clue door hebben. Werkt bij mij meestal prima.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef skiczukie het volgende:
Echt irritant, neem je je laptop mee naar school, gaan al die mensen met hun vette vingers altijd OP het beeldscherm aanwijzen wat ze bedoelen.
Okee, dat ziet er vast komsich uit. Ik irriteer me teveel aan dit soort mensen, en sinds ik mijn laptop steeds minder vaak nodig heb neem ik hem alleen nog mee met presentaties ofzo en als ik in het weekend weg ben. Daarom zit ik er nu aan te denken om een mooie iMac te kopen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat ik zelf doe als mensen op het punt staan mijn beeldscherm aan te raken, is mijn Macbook wat naar achteren schuiven. Telkens een paar centimeter, totdat ze de clue door hebben. Werkt bij mij meestal prima.
Owja die mensen moeten echtquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef skiczukie het volgende:
Echt irritant, neem je je laptop mee naar school, gaan al die mensen met hun vette vingers altijd OP het beeldscherm aanwijzen wat ze bedoelen.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:47 schreef Geqxon het volgende:
You gotta be shitting me. De iPhone doet stocks? Via Yahoo?
Ik denk dat de eerste neger in Staphorst minder bekijks had, dan wanneer ik met m'n laptop op m'n studie zit,quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef skiczukie het volgende:
Wil je me dan naar school rijden omdat ik je mijn wacom heb uitgeleend en ik hem nog niet terug heb?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:25 schreef BaggerUser het volgende:
uitlaat van me auto is waarsch kapot
nu ben ik net een sjonnie
Dat de iPhone heerst. Een standaard applicatie op de iPhone om beurskoersen bij te houden. Briljant.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste neger in Staphorst minder bekijks had, dan wanneer ik met m'n laptop op m'n studie zit,
Laatst ook weer met een presentatie, zat niemand te luisteren kennelijk, en toen onderbrak iemand me: HOE LAAT JE DIE SLIDES VANZELF ELKAAR OPVOLGEN PRECIES OP HET GOEDE MOMENt?!!?1!11111eeneeneen.
Ik presenteer gewoon met PDF en een PDF reader. Niets moeilijks en net zo verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]Keynote? Pecha Kucha.
Ik had laatst ook een presentatie, en de rest van het derde jaar ook. Een hoop gekut met PowerPoint-gepruts dus, en zelfs 'Voorvertoning'-presentaties. Toen ik, met laptop naar voren, vga-kabel van beamer op mijn MacBook, voor de zekerheid een QuickTime van de Keynote gemaakt (daarmee verbaas je het publiek al
) en hop, presenteren met een prima Keynote. Ik hou van Apple.
Hoe wil jij een video in je pdf-reader afspelen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik presenteer gewoon met PDF en een PDF reader. Niets moeilijks en net zo verbazingwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |