zo'n 22 jaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt er aan hoelang je de fans al hebt.
Jaar of 5, en toen maakten ze al herrie... is inherent aan de fans volgens Mycom.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:28 schreef Muck het volgende:
[..]
zo'n 22 jaar
mijn moeder is mijn grootste fan
Papier is natuurlijk wel een ouderwets medium hequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef Muck het volgende:
[..]
wat? ondergronds? zo oud ben je toch ook weer niet?
Nu al archeologie toepassen op papier
quote:
perkamentversnipperaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier is natuurlijk wel een ouderwets medium he
ik heb deze cd gedownkochtquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb deze cd gedownkocht
en jij die ander
quote:
ik niet, ik ga me aankleden en de badkamer schoonmakenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:36 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens mijn tweede bakkie van vandaag halen.
Ik zou bijna een kloon aanmakenquote:
ik heb het even overwogen, maar ik was te luiquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou bijna een kloon aanmaken
Zit je naakt achter de pc?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet, ik ga me aankleden en de badkamer schoonmaken
Ik heb geen fans in desktoppcsquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Euh, ja eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gooit er gewoon koelvloeistof in?
Passieve koeling ftw!quote:
Ik alleen op mijn processor. Geheugen, hdd's en videokaart zijn passief gekoeldquote:
nah, ook niet nodig. Waterkoeling is prima zat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik alleen op mijn processor. Geheugen, hdd's en videokaart zijn passief gekoeld.
Leuke deunen maakt die damequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat erbij stond?
Liefhebbers van deze cd bestelden ook:
Rockferry
Duffy
jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Net als Suikerbrood
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef JortK het volgende:
Joehoe
KortJquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef JortK het volgende:
Joehoe
I'll drive by for an open-heart surgery every single time, babe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
mocht iemand zich geroepen voelen, mijn badkamer is nu zo schoon dat er gerust een open hart operatie uitgevoerd kan worden
oehquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:20 schreef ethr het volgende:
[..]
I'll drive by for an open-heart surgery every single time, babe.
Nee , dank je. Ik heb nog last van de vorige operatie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
mocht iemand zich geroepen voelen, mijn badkamer is nu zo schoon dat er gerust een open hart operatie uitgevoerd kan worden
badderenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
Waarop?quote:
Een van de voordelen als je Fries bent van origine, dan weet je waar je de lekkerste sûkebole kan halenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef JortK het volgende:
Meh
en oranjekoekquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een van de voordelen als je Fries bent van origine, dan weet je waar je de lekkerste sûkebole kan halen
Vast in friesland, mij te ver weg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een van de voordelen als je Fries bent van origine, dan weet je waar je de lekkerste sûkebole kan halen
Cabrio-toerenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Och meisje, jij wordt steeds leuker!
maak je geen zorgen M![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Och meisje, jij wordt steeds leuker!
maak je geen zorgen M![]()
Ga je mond spoelenquote:
Ik hoef het niet te betalenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen
Je kunt het gewoon niet betalen he![]()
Ja, werd net verteld op 538quote:
In dat geval moet je het gewoon regelenquote:
Ik draai wel gewoon de autoraampjes open... het is ook weer zoiets om het dak eraf te zagen hequote:
Dat is zo chillquote:
Whehequote:Op vrijdag 18 april 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draai wel gewoon de autoraampjes open... het is ook weer zoiets om het dak eraf te zagen he.
ARKOquote:Op vrijdag 18 april 200813:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draai wel gewoon de autoraampjes open... het is ook weer zoiets om het dak eraf te zagen he [afbeelding].
Hier in Nederland zeker ja, kutweer hierquote:
ARKO >> aircoquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:58 schreef Pheno het volgende:
Airco ftw
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier in Nederland zeker ja, kutweer hier
ja....quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier in Nederland zeker ja, kutweer hier
Dat zeggen alle paupersquote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen alle paupers
Geld maakt zeker ook niet gelukkig?
*proest. Benauwend broeierig kutweer als de temp eens lekker begint te wordenquote:
Dat bedoel ik dus niet hequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest. Benauwend broeierig kutweer als de temp eens lekker begint te worden
Met meteen weer onweer en een plensbui na 3 dagen
15 - 20 graden is freaking koud gekquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus niet he
Ik bedoel voor- of najaar, zonnetje, graadje of 15-20, en maar toeren met het dak los
Hoe relaxed wil je het hebben?
Dude, ben jij nou een pinguin of nietquote:
Ja, die uit madagascarquote:
Ik zie me al met 15 graden in een cabrio op de snelweg. De dag erop kan ik me ziek meldenquote:
Sesam ijsquote:
hebben we nog niet zo gek lang geleden gedaan en niks niet ziekquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie me al met 15 graden in een cabrio op de snelweg. De dag erop kan ik me ziek melden
Wat de boer niet kent....quote:
Mafketel.quote:
Ik ben gebouwd op warmere temps. En nederland vind ik geen cabrio land. laatst zag ik ook zo'n joef in zijn mercedes rijden. Hoe sadquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben we nog niet zo gek lang geleden gedaan en niks niet ziek
Cabrio toeren doe je niet op de snelweg, gek!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie me al met 15 graden in een cabrio op de snelweg. De dag erop kan ik me ziek melden
Mercedes is sowieso voor droeftoetersquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gebouwd op warmere temps. En nederland vind ik geen cabrio land. laatst zag ik ook zo'n joef in zijn mercedes rijden. Hoe sad
Ik zal het plaatje thuis wel even uploadenquote:
In dat geval: Just smile and wave!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die uit madagascar
Niet dat kikkertemperatuurtje waarbij de mussen nog niet van het dak afvallen
mja, ik vind sesamkoekjes ook smerig, dus sesamijs lijkt me ook niet zo'n succesquote:
Liever een ster in mijn ruit dan een ster op mijn grillequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mercedes is sowieso voor droeftoeters
Autorijden is genieten als je 180 kan. Voor de rest is autorijden net zo genieten als met je ballen op de stang van een fiets vallen. Zeker met die badmongolen op de nederlandse wegen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Cabrio toeren doe je niet op de snelweg, gek!
Daar hebben ze provinciale wegen voor uitgevonden. Gewoon lekker relaxed met 90 per uur rond toeren en genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |