niemand weet hoe het er over 1 jaar uitziet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:14 schreef RickoKun het volgende:
Ja klopt, ik vind de xbox360 nu ook beter dan de ps3 (xbox live etc. rouleert ook) evenals de games.
Alleen weet ik niet hoe het er over een jaar uitziet....
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
niemand weet hoe het er over 1 jaar uitziet.
Jij moet leren lezen, zie jij een discussie? Ik niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Sackboy het volgende:
En het wordt weer een X360 vs PS3 discussie![]()
Anyway, ik denk dat we niet al te lang meer hoeven te wachten op wat leaked gameplay videos. Hoe goed Rockstar het ook in de hand probeert te houden, met zo'n grote hype en zo'n massale distributie lekt het aan alle kanten denk ik.
It could be any minute now..
Ik ga ze proberen niet te kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Sackboy het volgende:
En het wordt weer een X360 vs PS3 discussie![]()
Anyway, ik denk dat we niet al te lang meer hoeven te wachten op wat leaked gameplay videos. Hoe goed Rockstar het ook in de hand probeert te houden, met zo'n grote hype en zo'n massale distributie lekt het aan alle kanten denk ik.
It could be any minute now..
Tegenwoordig daar bedoel jij een tijdspan van 3 maanden mee?quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:51 schreef Sackboy het volgende:
Wat een opgefokte vijandigheid op dit forum tegenwoordig zeg. Jeez.
Dat zou ook alleen maar goed zijn voor Rockstar. Nog net even een beetje extra hypenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Sackboy het volgende:
Xboxgebruikers hequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:51 schreef Sackboy het volgende:
Wat een opgefokte vijandigheid op dit forum tegenwoordig zeg. Jeez.
Kom op jongens, een PS3 gebruiker! Pak hem! Kielhalen de vlegel!quote:
Dat zou idd wel vetjes wezen!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Our turf is under attack by Xbox-users
Hey.. wat nou als Rockstar PS3 en Xbox gebruikers online tegen elkaar laat battlen in GTA IV?
Zelfde als gratis versus 60 Euro per jaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Our turf is under attack by Xbox-users
Hey.. wat nou als Rockstar PS3 en Xbox gebruikers online tegen elkaar laat battlen in GTA IV?
Dat zou oneerlijk zijn want de PS3 versie heeft framerate problemen, terwijl de X360 versie soepel loopt. Dan worden de PS3 spelers dus flink gepwned door de X360 ownersquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad, vuige hypocrieten, eerscht andere menschen beschuldigen en daarna zelf ook nog lopen bitchen, jeweetzquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
Josti's
Er zouden eens wat bans moeten vallen om het gezeik af te leren.
Hehequote:Op zaterdag 19 april 2008 15:00 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze screenshot weergeeft perfect waarom ik GTA IV zo graag wil hebben.
Dat zou dan Dukes moeten zijn denk ik? Op een ander forum hadden ze het er inderdaad over dat je op het rechtereiland (Dukes en Broker) begint. Maar ik heb geen bron gezien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:26 schreef Gamer_V het volgende:
Maar je begint de game in de/een haven, en ik betwijfel of die op het commerciële eiland zit. (Zeker ook niet in het echte NY) Wat was de armoedige buurt? Met Roman zijn bedrijf. Daar dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |