Volgens mij alleen Unreal Tournament 3quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Zit Rockstar de PC gamer lekker te maken doen ze dat niet eens.![]()
Word die muis/tobo combi wel door PS3 games ondersteunt?
Game mania gaat om 0:00 open voor pre-ordersquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
zal hier in Nederland toch ook wel ergens gebeuren ?
Ban.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:39 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb een Max Payne plaatje gekozen voor de rockstar social club.
Ik ben die smoking man rechtsonderin .. was vanmorgen al te selecteren hoorquote:
hah grappigquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
Kick voor ryangozer
quote:
Lekker 2001 zo'n usericon.quote:
Ik heb die chick met een lolli in dr smoelwerkquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:39 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb een Max Payne plaatje gekozen voor de rockstar social club.
Daar werd je zeker geil van.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb die chick met een lolli in dr smoelwerk
*Stuurt topic door naar baas/schoolleiding.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:23 schreef Glennz het volgende:
Ik ga me ziekmelden op de dag dat GTA4 uitkomt. Een koelkast in mn kamer zetten, me opsluiten en vantevoren energiedrank inkopen. EN DAN GAMEN TOT IK ERBIJ NEERVAL !!!
whahahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
*Stuurt topic door naar baas/schoolleiding.
quote:
quote:If Niko gets shot in the leg, he will bleed from the leg and begin to limp.
quote:At least 20 missions are dedicated to controls tutorials.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |