quote:Op vrijdag 18 april 2008 02:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gtagaming.com/gtagaming/news/comments.php?i=1298
[..]
http://www.gamespot.com/news/6189477.html?action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0
[..]
Onderweg dus
Als je een ID hebt boven de 100.000 dan worden al je wapens afgepakt in de game en kan je mensen alleen dood knuffelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Als je je als niet-fanboy nou niet aanmeld? Wat mis ik dan ?
enquote:There are plenty of minigames tucked away in GTA IV. Old favorites pool, basketball and Go Go Space Monkey return, joining new games such as darts. You can even visit the driving range to practice your golf swing. For fights, of course.
quote:Flushing Meadows (site of the NY World’s Fair) is featured in its entirety, as is a recreation of theme park Astroland at Coney Island. Rides such as the Corpse Ride and Cyclone can be tested, and the major tourist spots will play a part in some missions.
En waneer komt er DLC beschikbaar?quote:
Die zorgen dat ik met beide benen op de grond blijf staan en niet verdrink in de realiteit van de game en ineens de buren vermoord.quote:
quote:De PlayStation 3-versie van Grand Theft Auto IV vereist een installatie die de volle 5 minuten van je leven zal inpikken. Dat meldt een redacteur bij de internationale gamingsite 1UP. Ook vertelde hij dat de tiltsensor van de Sixaxis gebruikt kan worden tijdens het rijden, varen of vliegen. De helikopter besturen met behulp van de tiltsensor vereist wat oefening, maar al bij al zou het goed uitpakken.
En dan denk je je shooters met tobo+muis te gaan spelen op een console?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Was er voor 1 van de consoles ook een tobo+muis beschikbaar? Had het kortgeleden ergens op fok gelezen en krijg steeds meer de neiging om een console te kopen.
Op de PS3 kan je gewoon usb muis+tobo aansluiten. Maar GTA IV zal dat naar alle waarschijnlijkheid niet ondersteunen dus veel heb je er niet aan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Was er voor 1 van de consoles ook een tobo+muis beschikbaar? Had het kortgeleden ergens op fok gelezen en krijg steeds meer de neiging om een console te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou lekker dan. Zit Rockstar de PC gamer lekker te maken doen ze dat niet eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Op de PS3 kan je gewoon usb muis+tobo aansluiten. Maar GTA IV zal dat naar alle waarschijnlijkheid niet ondersteunen dus veel heb je er niet aan.
quote:
Zoiets doe je niet samen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:31 schreef Edwinuss het volgende:
kanker! Mijn vriendin heeft een vakantie gepland voor ons van de 29e tot de 3e! Even een paar dagen weg..
He kanker ja op vakantie gaan met je vriendinquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:31 schreef Edwinuss het volgende:
kanker! Mijn vriendin heeft een vakantie gepland voor ons van de 29e tot de 3e! Even een paar dagen weg..
Dat was al duidelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:22 schreef Dementor het volgende:
Triest.
idd. wat een kanker hoer joh.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
He kanker ja op vakantie gaan met je vriendin![]()
OMGZOMGZOMZGBBQ NU KUN JE GTA4 NIET OP DE RELEASE SPELEN OMFGOMFGOMFGOMFGOMFGOMFG kutvriendin heb jij zeg
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |