abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 april 2008 @ 12:38:01 #276
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58175421
Maar ontopic: het is natuurlijk van de pot gerukt dat de PvdA ontevreden was over de mediaprestaties van de minister, haar op mediacursus stuurt en vervolgens verwacht dat het wordt vergoed door het ministerie. Ja hállo.
  zondag 20 april 2008 @ 12:38:59 #277
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58175443
Overigens kan ik met tevredenheid vaststellen dat er situaties zijn waarin ik even duur ben als die Istha.
  zondag 20 april 2008 @ 12:41:13 #278
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_58175487
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Weet je hoe veel mannen zo'n vrouw eng vinden? Als ze nog kirt is ze nog lief, maar zodra ze met grote spelers gaat bellen om te onderhandelen dan schrikken ze zich kapot. Het is ook een soort cultuurding dat vrouwen een beetje zwakkemiepje spelen. Petje af voor jou, gefeliciteerd met je vrouw.
Maar jij bent weer het andere uiterste Floripas, je komt echt over als een platgedrukt vogeltje met een jeugdtrauma dat het liefst alle mannen zou kelen en als zealot vrouwen aan de macht wil hebben alleen maar zodat ze er dan zitten. Je geeft normaal geemancipeerde vrouwen die niet zo overdreven doen een slecht imago. Ik vind het iig niet prettig voor mezelf en best genant.
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:38 schreef Floripas het volgende:
Overigens kan ik met tevredenheid vaststellen dat er situaties zijn waarin ik even duur ben als die Istha.
Beetje jammer dat je dit over jezelf meent te moet zeggen. Gebrek aan zelfrespect en eigenwaarde.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  zondag 20 april 2008 @ 12:43:38 #279
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58175536
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Weet je hoe veel mannen zo'n vrouw eng vinden? Als ze nog kirt is ze nog lief, maar zodra ze met grote spelers gaat bellen om te onderhandelen dan schrikken ze zich kapot. Het is ook een soort cultuurding dat vrouwen een beetje zwakkemiepje spelen. Petje af voor jou, gefeliciteerd met je vrouw.
Dat geldt niet alleen voor vrouwen hoor. Ik ben tijdens een traineeprojectje wel eens binnen gestapt bij de afdelingsschef, om te vragen hoe hij daar nou precies over dacht, door wie 't uiteindelijk gedragen moest worden, wat de scope was, dat soort dingen. Toen ik dat later vertelde tegen m'n projectleidster zag ik dat die daarvan schrok. Want dat was heul niet de bedoeling enzo. Hierarchie uber alles.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 20 april 2008 @ 12:46:44 #280
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58175607
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:43 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat geldt niet alleen voor vrouwen hoor. Ik ben tijdens een traineeprojectje wel eens binnen gestapt bij de afdelingsschef, om te vragen hoe hij daar nou precies over dacht, door wie 't uiteindelijk gedragen moest worden, wat de scope was, dat soort dingen. Toen ik dat later vertelde tegen m'n projectleidster zag ik dat die daarvan schrok. Want dat was heul niet de bedoeling enzo. Hierarchie uber alles.
"We hebben je ingehuurd als raamambtenaar, ja? Ga maar aan het raam richting Lange Pooten ornamenteel zitten te wezen, Dr. ing. Gronk."
  zondag 20 april 2008 @ 13:06:44 #281
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58176066
Ze laat zich gewoon pwnen door een Rutger van geenstijl
pi_58176167
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:40 schreef StefanP het volgende:

[..]

En? Het is typisch Nederlands. Heikneuterige, pietluttige figuren die in het bedrijfsleven nog geen bezem zouden mogen vasthouden schoppen het in de Nederlandse politiek tot kamerlid of zelfs minister.
Dat klopt wel, hoewel je het bedrijfsleven niet moet overschatten. Maar dat komt ook weer omdat er verslag wordt gedaan van hun werk door journalisten die qua analytisch vermogen en diepgang nog niet eens de schoolkrant zouden mogen vouwen. Slechte Willibrord Frequin-imitaties is het enige waar ze toe in staat zijn. Voor een interview heb je twee mensen nodig en het schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommigen omdat gegeven te accepteren.

Het is dit soort 'journalistiek' wat eraan bijdraagt dat politici die daar handig mee zijn ver kunnen komen, terwijl slimme politici met een goed verhaal in de verdrukking komen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 20 april 2008 @ 13:16:43 #284
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58176218
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:08 schreef Urquhart het volgende:
Ze laat zich gewoon pwnen door een Rutger van geenstijl
Ik moet eerlijk zeggen dat het prima is om door te drammen op 1 vraag, maar aan de andere kant ken ik geen enkel interview waar dat ook gebeurt, bij geen enkele politicus.

Iedere journalist stelt n vraag, waarop vele politici over het algemeen de vraag niet beantwoorden maar de stokpaardjes tevoorschijn halen, om vervolgens op n volgend onderwerp te landen...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 20 april 2008 @ 13:49:12 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_58176861
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:38 schreef Floripas het volgende:
Interessant. Doe je ook SM?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 20 april 2008 @ 13:52:36 #286
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58176941
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Alleen als je in je proefschrift de inleiding "hoofdstuk 1" noemt.
pi_58177332
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:49 schreef speknek het volgende:

[..]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58179248
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Die danste op het graf van 11 slachtoffers van een brand, bedoel je die minister?
Leuk he, gronk?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 20 april 2008 @ 15:55:11 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58180175
ik vraag me af hoe het nu met ons zielige vogeltje gaat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58182179
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

elke keer als ik hoor hoeveel zetels mevrouw verdonk stijgt moet ik ik aan jouw bloeddruk denken. ik vind het prachtig en hoop dat ze nog veel zal stijgen!
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  zondag 20 april 2008 @ 18:29:25 #291
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58184097
quote:
Op zondag 20 april 2008 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af hoe het nu met ons zielige vogeltje gaat.
Je bedoelt de minister? Die heb ik nog nooit een sterk mediaoptreden zien geven.

De PvdA is best wel een hierarchisch opgebouwde klak. Ik denk dat de mensen die er voor haar toe doen, de Oud-Zuiders, de Museumkwartierders en de Lade der Aa-dieren, haar op dit moment alleen maar steunbetuigingen geven. En die Rutger heeft het niet beter gemaakt, alleen maar erger, met z'n gegaap. Zo wekt de minister alleen meelij op.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:01:55 #292
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_58241314
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

"We hebben je ingehuurd als raamambtenaar, ja? Ga maar aan het raam richting Lange Pooten ornamenteel zitten te wezen, Dr. ing. Gronk."
ING? Da's toch een bank?
  woensdag 23 april 2008 @ 00:20:49 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58241803
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je bedoelt de minister? Die heb ik nog nooit een sterk mediaoptreden zien geven.

De PvdA is best wel een hierarchisch opgebouwde klak. Ik denk dat de mensen die er voor haar toe doen, de Oud-Zuiders, de Museumkwartierders en de Lade der Aa-dieren, haar op dit moment alleen maar steunbetuigingen geven. En die Rutger heeft het niet beter gemaakt, alleen maar erger, met z'n gegaap. Zo wekt de minister alleen meelij op.
dat is pertinent niet waar, ik weet dat de mensen van de wijken die jij noemt helemaal niet gecharmeerd zijn van de vrouw die een grotere hoed draagt dan de koningin. ik weet ook dat die wijken, en juist die wijken heel erg teleurgesteld zijn in pvda en dan metname job cohen en cs.

mevrouw vogelaar is een pauper en dat zal ze blijven. ze ruikt naar fnv, ze ruikt naar populisme.
haar meelijwekkendheid is reden tot aftreden, dat ruikt elk psychisch gezond mens van een afstand.

en dan niet net doen of rutger de boeman is, vogelaar is gewoon niet goed omdat ze verdonk zo afzeek en het zelf vele malen slechter doet.

pvda in een notendop. zeiken en zeuren, maar zelf niks presteren
  woensdag 23 april 2008 @ 00:23:26 #294
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_58241865
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:48 schreef Floripas het volgende:
Die Rutger wenst toch hopelijk niet serieus genomen te worden als journalist?
Nee, dat hoop ik niet . Maar goed: had Marc Chavannes, Egbert Kalse of Ferry Mingelen een minister ooit tot zulke acties kunnen verleiden? Nee, want Marc Chavannes, Egbert Kalse en Ferry Mingelen graven zich in bij politici omdat ze er langdurig mee samen moeten werken. Als je journalisten binnen een bepaalde bandbreedte toestaat om nieuws te maken, hou je natuurlijk ook nieuws binnen een bepaalde bandbreedte over. In die zin is Rutger Castricum nog een journalist waar je iets aan hebt.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:25:39 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58241911
vogelaar had haar vethobbels borsten vooruit moet steken en zeggen: "ja ik heb een duurbetaalde, door burgers opgebrachte, nitwit in de hand genomen. dag eikeltje!".
maar ja, ook met een politiek souffleur is het lastig jezelf zijn. als je een dom wijf bent, that is,
pi_58245205
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
vogelaar had haar vethobbels borsten vooruit moet steken en zeggen: "ja ik heb een duurbetaalde, door burgers opgebrachte, nitwit in de hand genomen. dag eikeltje!".
Ik denk dat dat een van de weinige oplossingen zijn die slechter zijn dan de nu door Vogelaar gekozen oplossing
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 23 april 2008 @ 12:57:50 #297
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58251675
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:23 schreef Nautilus het volgende:

[..]

Nee, dat hoop ik niet . Maar goed: had Marc Chavannes, Egbert Kalse of Ferry Mingelen een minister ooit tot zulke acties kunnen verleiden? Nee, want Marc Chavannes, Egbert Kalse en Ferry Mingelen graven zich in bij politici omdat ze er langdurig mee samen moeten werken. Als je journalisten binnen een bepaalde bandbreedte toestaat om nieuws te maken, hou je natuurlijk ook nieuws binnen een bepaalde bandbreedte over. In die zin is Rutger Castricum nog een journalist waar je iets aan hebt.
Dat ben ik met je eens, hoor. We hebben te weinig onderzoeksjournalistiek en het is te veel met elkaar verbonden allemaal in Den Haag. Kritische journalisten zijn hard nodig.

Maar om nu te gaan staan gapen op de achtergrond terwijl Vogelaar staat te praten, wat voegt dat nu toe? Wie wordt daar wijzer van?
pi_58252957
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:23 schreef Nautilus het volgende:

[..]

Jij bent ver heen. Ten eerste maken journalisten geen nieuws, maar doen ze verslag van het nieuws. Ten tweede is kritische journalistiek iets heel anders dan proberen als Willibrord Frequin een gesprek te forceren met iemand die met je uitgepraat is. Er is dan ook geen enkele reden waarom een journalist niet jaren uitstekend zijn werk zou kunnen doen zonder ooit ook maar met 10 minuten non-informatie bij zijn redactie aan te komen.

Rutger Castricum presteert het om de kijker met item van 10 minuten geen enkel nieuws of achtergrondinformatie te brengen. Dit valt gewoon niet onder de noemer journalistiek, het heeft hetzelfde journalistieke gehalte als bananasplit of punk'd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_58253500
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij bent ver heen. Ten eerste maken journalisten geen nieuws, maar doen ze verslag van het nieuws. Ten tweede is kritische journalistiek iets heel anders dan proberen als Willibrord Frequin een gesprek te forceren met iemand die met je uitgepraat is. Er is dan ook geen enkele reden waarom een journalist niet jaren uitstekend zijn werk zou kunnen doen zonder ooit ook maar met 10 minuten non-informatie bij zijn redactie aan te komen.

Rutger Castricum presteert het om de kijker met item van 10 minuten geen enkel nieuws of achtergrondinformatie te brengen. Dit valt gewoon niet onder de noemer journalistiek, het heeft hetzelfde journalistieke gehalte als bananasplit of punk'd.
Hij brengt wel nieuws, namelijk dat Vogelaar niet capabel is, en het ambt van minister te schande maakt. Dat wist een deel van de bevolking natuurlijk allang, maar het is goed dat de onwetenden daar nu ook kennis van hebben kunnen nemen.
  woensdag 23 april 2008 @ 14:34:19 #300
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_58253827
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar om nu te gaan staan gapen op de achtergrond terwijl Vogelaar staat te praten, wat voegt dat nu toe? Wie wordt daar wijzer van?
Ik weet niet waarom hij dat deed, het was ook niet echt grappig. Aan de andere kant: Vogelaar wil zichzelf zo graag het imago van de gewone vrouw aanmeten en dan is het wel komisch om haar wollige taalgebruik en gemaakte tongval te benadrukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')