Ik ook!quote:Op donderdag 17 april 2008 20:31 schreef Scaurus het volgende:
Meesterlijk. Nu wil ik ook HIV.
Samequote:Op donderdag 17 april 2008 20:38 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een déjà vu.
ouwe lulquote:Op donderdag 17 april 2008 20:40 schreef supersayan het volgende:
Deze heb ik al 100 jaar geleden gelezen in het Engels
Met ''niet'' erbij slaat het nergens op, kankerknuppel.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:01 schreef SharQueDo het volgende:
Wat een kankerjatwerk van bash.org. Kutuser.
En het is: "MISSCHIEN HEEFT HIJ HET NIET OPGELOPEN", noob._
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Met ''niet'' erbij slaat het nergens op, kankerknuppel.
Als je niet kan vertalen niet nee.quote:He started shouting “FUCK! MAYBE HE DIDN’T GET IT! FUCK!.”
Fail.quote:#777977 +(8948)- [X]
<Anonymous> Now, I’m sure many of you have encountered little shits in supermarkets. Little kids running about and knocking things over, being rude, walking all over their parents, you know the kind. But the worst are the biters. Yes, those little cunts that feel it is okay to bite you whenever they feel like it.
<Anonymous> Okay, here’s the best part. A biter got me today when I was grocery stopping. He broke the fucking skin, too. This was when the gears started turning, the moment I saw a tiny sprickle of blood on the little shit’s teeth as he was grinning at me like the little cunt he is. I made my eyes get wide, and started screaming “SHIT! SHIT!.” Now, my good friend, Tom we’ll call him, was there too, and he instantly picked up on it. He started shouting “FUCK! MAYBE HE DIDN’T GET IT! FUCK!.” By now, the kid is scared shitless and starts crying, and instantly, Mizz Mom appears out of nowhere and starts getting pissy at us for yelling at her kid.
<Anonymous> Here’s the kicker, I look her straight in the eye and say, “Mam, get your son tested as soon as possible, he just bit me and I’m… I’m FUCKING HIV POSITIVE.”
<Anonymous> And now there is silence. Not a peep in the entire store. The brat knows he just fucked up big time because his mom isn’t defending his ass. She just stares at me wide eyed. I walk away from them, buy my shit from the wide eyed cashier, all the while blood is dripping from my calf, making a nice little trail on the floor. And, just s we leave, we start to hear the mother sobbing. Sobbing like the cunt she is.
<Anonymous> I have never felt any more satisfaction than the moment I heard that sob.
Ja, de oorspronkelijke versie slaat nergens op, daarom heb ik het aangepastquote:Op donderdag 17 april 2008 21:06 schreef SharQueDo het volgende:
Gvd, IE7 is te traag zodat ik mn reactie niet kan editen voordat kutusers erop reageren.
[..]
[..]
Als je niet kan vertalen niet nee._
Ik bevat het heel goed, jij snapt geen fatsoenlijk Engels en verdraait dus feiten tijdens wat je enigzins vertalen kan noemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, de oorspronkelijke versie slaat nergens op, daarom heb ik het aangepast.
Als je dat niet kunt bevatten ben je redelijk retarded.
Je gaat toch niet roepen: ''OHNEE, MISSCHIEN HEEFT HIJ HET NIET!''quote:Op donderdag 17 april 2008 21:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik bevat het heel goed, jij snapt geen fatsoenlijk Engels en verdraait dus feiten tijdens wat je enigzins vertalen kan noemen.
Jij stemt PvdA?
Hij praat tegen zichzelf: 'shit, ik hoop dat hij het niet gekregen heeft, shit!' Zo zou je het dan in NL moeten vertalen, maar goed, who cares.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
Je gaat toch niet roepen: ''OHNEE, MISSCHIEN HEEFT HIJ HET NIET!''
Daarmee impliceer je dat het de bedoeling was om hem te infecteren en dat dat nu wellicht niet geheel is gelukt, wat hier niet het geval was.
Dat doet hij niet toch, aangezien hij niet degene met HIV is.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij praat tegen zichzelf: 'shit, ik hoop dat hij het niet gekregen heeft, shit!' Zo zou je het dan in NL moeten vertalen, maar goed, who cares..
Jouw vertaling is in het NL wat logischer idd.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:22 schreef Chriz2k het volgende:
Dat doet hij niet toch, aangezien hij niet degene met HIV is.
Enfin: Interpretatie, interpretatie.
Het was te proberenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jouw vertaling is in het NL wat logischer idd.
Maar goed, wel gejat dus..
Er gaat iemand zo die failtruck posten, wedden?quote:
Verwijder eventjes alle reacties waaruit blijkt dat het verzonnen is, and game on!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:31 schreef tonks het volgende:
Ik vond het wel een leuk topic had dat van bash.org nog nooit gezien
Nee, als je alle bash quotes kent heb je een leven.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:06 schreef SharQueDo het volgende:
Gvd, IE7 is te traag zodat ik mn reactie niet kan editen voordat kutusers erop reageren.
[..]
[..]
Als je niet kan vertalen niet nee._
Link naar orgineel: http://bash.org/?777977
[..]
Fail.![]()
En ja ik heb m'n dag niet en nee ik heb geen zin om op een van m'n 36 kloons in te loggen.Desalniettemin blijft TS een prutser.
_
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nee, als je alle bash quotes kent heb je een leven.
Het is triester als je ze allemaal kent, en dan één ervan besluit te vertalen en posten alsof het je eigen verhaal is...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:36 schreef Sanderrrr het volgende:
Nee, als je alle bash quotes kent heb je een leven.
Een muilkorf is dat geen idee ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:16 schreef geevee het volgende:
Ik herken dit (van het bijten) ik zit in het vervoer van schoolkinderen in het speciale onderwijs.
Een van de kinderen heeft dit ook voor de gewoonte,gelukkig bijt hij meestal zichzelf i.p.v. anderen maar hij kan zichzelf behoorlijk verwonden,het verbieden heeft vrij weinig zin omdat hij de geestelijke vermogens heeft van net iets meer dan een kamerplant.
Maar goed je schrikt er evengoed van.
Dat is een kwestie van een flinke stapel kratjes bier in jouw karretje zetten en op het juiste moment de hoek omkomen, knalt zo'n koter er vol tegenaan en met een beetje mazzel valt er nog een krat op z'n kop, is z'n fontenelletje ook weer openquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Ongeloofwaardig verhaal.
En je vergeet de kinderen die met winkelkaartjes door de winkel racen.
omgquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:31 schreef Zwartbaard het volgende:
ALs we dan toch plakpasta gaan posten.
Deze vind ik erg aangrijpend.
*verhaal*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |