SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
UK wel, VS niet, en alles draait om GTA IV dus ook de topics t/m 30 april want dan is het tijd voor een volgende game hier uiteraard!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:59 schreef RacerDKB het volgende:
GTA IV TT
GTA IV OP
Waar is het 360 gebleven?
Nog ff over die MS points, kan je ze nou wel of niet kopen uit de VS en UK enzo?
Brothers in Arms: Hell's Highway natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
alles draait om GTA IV dus ook de topics t/m 30 april want dan is het tijd voor een volgende game hier uiteraard!
Speelt zich toch in Nederland af?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Brothers in Arms: Hell's Highway natuurlijk![]()
of Far Cry 2
nou ja arnhemquote:Op donderdag 17 april 2008 19:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Speelt zich toch in Nederland af?
Klopt helemaal! In Eindhoven geloof ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Speelt zich toch in Nederland af?
tof ^^quote:Op donderdag 17 april 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt helemaal! In Eindhoven geloof ik.
Edit: Eindhoven, Arnhem, Nijmegen en Son om precies te zijn.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
GTA IV![]()
![]()
Waarom als ik vragen mag? 360 is toch de betere versie eigenlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
In het begin dacht ik dat Prototype echt GOTY zou worden, maar aan alle gameplay video's te zien is het maar een kutgame. Soort Spiderman aftrekselquote:Op donderdag 17 april 2008 19:37 schreef Sala-adin het volgende:
Zullen we alvast prototype hypen?
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
GTA IV![]()
![]()
Waarom haal je hem voor de PS3 als je ook een 360 hebt? Die downloadable content lijkt me toch wel de moeite waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt hem vernederd!quote:Op donderdag 17 april 2008 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Leonos het was gezellig![]()
EA SPORTS™ - leonos nl 1 Mars NL 2
EA SPORTS™ - leonos nl 1 Mars NL 5
EA SPORTS™ - leonos nl 0 Mars NL 5
gewoon freerecordshop misschien, hebben ze bijna altijd pre-orderpacksquote:Op donderdag 17 april 2008 19:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb ook zin in GTA4, alleen geen zin om 80.000 winkels af te gaan om te vragen 'of ze hem al hebben'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |