Dat staat zeker een keer op de planning. Heb zelfs al 2 kookboeken ervoor liggen met zo te zien heel lekkere receptenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het is de moeite waard om het ook eens zelf te proberen te maken, stuk goedkoper en het is simpelweg gewoon leuk om te doen en eik ook veel lekkerder. Er is ook een sushi-topic in CUL![]()
Tijdje terug ook even als snack gemaakt voor zomaar 's avonds
[ afbeelding ]
Verder ben ik een sushi-noob hoor, heb het pas een keer of 4-5 gemaakt
quote:
Wat zijn jullie geméén!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zwangerschap en geboorte deel 374
![]()
OT: aardbeien met mascarpone
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben GVD niet zwanger.Heb voor de zekerheid zelfs een test gedaan aangezien dat mijn worst nightmare is zo ongeveer
![]()
Misschien wel, misschien niet!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
Eet Erik dat ook?
Ik hoop maar dat Olivier mijn macaroni lust, ik was niet zo creatief vandaag.
Jouw Olivier lust toch allesquote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
Eet Erik dat ook?
Ik hoop maar dat Olivier mijn macaroni lust, ik was niet zo creatief vandaag.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:20 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maak ik een noodlesoep á la Nigella
makkelijk, lekker en retegezond
net allerlei verse dingen ervoor gehaald: sugarsnaps, taugé, paksoi, shi takes..
Hoe maak je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef Tezz het volgende:
Er staat een aardappelgratin in de oven met ui, knof en oregano.
Okee, weet wat ik morgen moet maken, ziet er erg lekker uit!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:45 schreef DarkElf het volgende:
kippenbouillon met wat soyasaus, beetje basterdsuiker, anijszaad (kon geen steranijs vinden), gehakte verse gember.... en dan al die groenten erbij en dat weer over de noodles gooien! en nog een klein toefje verse koriander erover...
yummie
Was het maar zo'n feest. Een kritisch mormel is hetquote:
Nooit meer kant en klaar kopen Bluezz! Het is erg makkelijk om zelf te maken, vele malen lekkerder en duizenden combi's mogelijk!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe maak je dat eigenlijk?
Ik koop het wel eens kant en klaar
En ipv melk, volvette room gebruiken is nog lekkerder.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nooit meer kant en klaar kopen Bluezz! Het is erg makkelijk om zelf te maken, vele malen lekkerder en duizenden combi's mogelijk!
Ik had vanavond aardappels in schijfjes voorgekookt (in de magnetron natuurlijk, lekker makkelijk). In een pannetje twee flinke uien in ringen lekker donker aangebakken met daarbij een half chilipepertje en twee teentjes knoflook en wat verse oregano.
Dan: gekookte aardappelschijfjes in ovenschaal mikken, uien erboven op, beetje door elkaar scheppen (ja je kunt ook mooi dakpansgewijs gaan bouwen, maar wie let daar nou op, duh......).
Dan een mengseltje van 2 eieren, flinke scheut melk, wat creme fraiche, wat peper, zout en een zakje geraspte kaas goed mengen en er over gieten. Half uurtje in de oven en voila: klaar!
(ook lekker met gebakken spekjes erdoor trouwens, maar die waren op vandaag)
Rotiquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:30 schreef Tezz het volgende:
De vraag 'wat eten we vandaag' heb ik me deze ochtend al diverse malen gesteld. Ik heb zin om lekker te koken (mag best veel werk zijn), maar heb totaal geen inspiratie!
Iemand nog een tip voor me? Als in: dat MOET je gewoon ooit gemaakt/gegeten hebben??
Oke. Ik ga een recept zoeken.......nog nooit gemaakt inderdaad!quote:
Snuffelen met je verstopte neus?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:32 schreef Patries86 het volgende:
Ik zit ook echt zo van: wat moeten we eten!!
Naja ga zo de supermarkt in en ga wel ffies snuffelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |