wat zij zeiquote:Op donderdag 17 april 2008 19:09 schreef freecell het volgende:
KLinkt als het perfecte recept om te jojo-en
Crashdieet en dan afgewisseld met 'dit heb ik lang niet gehad, ik wil véél' lekker eetperiodes.
zo simpel maar zo lekkerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:17 schreef NED het volgende:
Zelfgemaakte groentesoep met wat afbakbroodjes, salade, gekookte eitjes en mayo
Wij net zoiets. Biefstuk met champignons en donker brood met kruidenboter.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:19 schreef Raissa het volgende:
Vanavond een stukje ossenhaas met champignons en wat stukjes stokbrood met kruidenboter.
Nou, dat was succesvolquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:28 schreef freecell het volgende:
Valess (niet tegen TARA zeggen dat het geen vlees is)
Bij jouw posts krijg ik altijd dit soort visioenen:quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:55 schreef Qwea het volgende:
Gebakken visje, en een bak nasi met ei.
Nu een halve liter bier.
*Proest*quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bij jouw posts krijg ik altijd dit soort visioenen:
[ afbeelding ]
Ik ben toch echt deze maand 3 kg afgevallenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote]quote:[quote]
Receptkaarten: 24 25 05
Pasta met romige garnalen
Pasta met romige garnalen
* Italiaans, hoofdgerecht, 4 personen , Koken met wijn, pasta, bakken, vis, RK 24_25_05
* Bereiden: 30 min
* Bevat per eenpersoonsportie: Energie 540 kCal - Eiwit 26 g - Vet 18 g - Koolhydraten 66 g
Snelcode: 339752
Met een snelcode heeft u het recept zo weer gevonden op www.ah.nl/recepten. Typ het nummer in bij de receptenzoeker en u springt in een keer naar het recept. Wel zo handig!
* Toevoegen aan
Mijn Boodschappenlijst
* Toevoegen aan Mijn Kookschrift
* Afdrukken
* E-mail dit recept
Ingrediënten
* 350 g tagliatelle
* 2 sjalotten
* 400 tasty tom tomaten
* 3 eetlepels olijfolie
* 250 g tijgergarnalen (diepvries, zak a 500 g)
* 2 eetlepels sherry
* 1 pakje verse roomkaas (MonChou, 100 g)
* 1/2 zakje verse peterselie (a 30 g)
Bereiden
Pasta volgens gebruiksaanwijzing koken. Sjalotten pellen en snipperen. Tomaten schoonmaken en in partjes snijden. Garnalen volgens gebruiksaanwijzing ontdooien. In koekenpan olie verhitten. Sjalot 2 min. zacht fruiten. Garnalen toevoegen en 3 min. bakken. Sherry bij garnalen schenken. Roomkaas door garnalen scheppen en laten smelten. Tomaatpartjes erdoor roeren en 1 min. meewarmen. Peterselie fijnknippen. Pasta over vier borden verdelen. Romige garnalen erop scheppen en met peterselie garneren. Lekker met rucolasalade en balsamicodressing.
Geef mij dat dieetquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben toch echt deze maand 3 kg afgevallen
daarvoor hotdogs en bier ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Voor de verandering.Pizza en Bier.
Fuck dat zijn wijquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:25 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat eet ik dus niet hè. Hartstikke hypocriet, zeker aangezien ik wel een jas van paardenvel bezit, maar paardenvlees...?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fuck dat zijn wij
Paardenworst en witte wijn.
Ik krijg het niet echt goed weg, ik heb nog steeds moeite met paardenworst![]()
Ziet er geweldig uit!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef Tezz het volgende:
Fiesta Mexicana in huize Tezz vanavond!
Op de foto hieronder: kipspiesjes met chocola. Erg bijzonder en erg lekker! Het was een gok (ik had het nog nooit eerder gemaakt), maar zoooooo bijzonder! (ze zien zowat zwart op de foto, maar dat is dus de chocola en niet aangebrand, hihi). Verder, pico de gallo, creme fraiche, guacomole, gegrilde maiskolven, brood met roomboter, en fried onion rings.
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt uit als een feestje!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef Tezz het volgende:
Fiesta Mexicana in huize Tezz vanavond!
Op de foto hieronder: kipspiesjes met chocola. Erg bijzonder en erg lekker! Het was een gok (ik had het nog nooit eerder gemaakt), maar zoooooo bijzonder! (ze zien zowat zwart op de foto, maar dat is dus de chocola en niet aangebrand, hihi). Verder, pico de gallo, creme fraiche, guacomole, gegrilde maiskolven, brood met roomboter, en fried onion rings.
[ afbeelding ]
Wat niet op bovenstaande foto staat is de nacho's con chili. Helaas ging er iets mis toen de schaal in de oven stond: de hitte van de oven was net iets te heftig voor mijn glazen bord. We hebben nog wel wat kunnen redden, maar dat zag er zo rommelig uit dat het niet meer op de foto mocht van mij, hihi. Het was overigens wel lekker. Zo had het er uit moeten zien (deze foto is dus van net voordat het de oven in ging):
[ afbeelding ]
En op.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zo eindelijk weer eens gebraden kippenpoten scoren op de markt.![]()
Mijn gebraden-kippepoten-leverancier had denk ik vakantie afgelopen week, want hij stond niet op de weekmarktquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zo eindelijk weer eens gebraden kippenpoten scoren op de markt.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Tezz het volgende:
Vandaag dus griekse mousakamet tzaziki en wat feta/tomaat/pepertjes:
[ afbeelding ]
Het is eenvoudig, maar wel bewerkelijk zeg maar. Komptie:quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]R
E
C
E
P
T
graag!
Dat heb ik nog nooit gemaakt namelijk.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Isegrim, ik bulk van de tijd, wees welkom om te komen eten
Sure. Nog even een paar dagen wachten tot ik weer een beetje kan lopen, maar ik was sowieso wel van plan om de komende weken lekker uit te pakken met koken. Ik heb mijn arme Mr culinair ernstig verwaarloosd de weken voor mijn afstuderen en vervolgens ging ik nog op vakantie... Ja, ik heb echt zin om eens wat kookboeken in te duiken en lekker eten te makenquote:
Misschien kunnen we een keer een miniculimeet doen? Jij en jequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure. Nog even een paar dagen wachten tot ik weer een beetje kan lopen, maar ik was sowieso wel van plan om de komende weken lekker uit te pakken met koken. Ik heb mijn arme Mr culinair ernstig verwaarloosd de weken voor mijn afstuderen en vervolgens ging ik nog op vakantie... Ja, ik heb echt zin om eens wat kookboeken in te duiken en lekker eten te maken
Ik had trouwens vandaag wel een banoffee pie gemaakt. Met gesuikerde amandeltjes on top. *burp.
Goed plan! Maar ik wil ook best voor je koken, als je zo druk bent... Hoewel ik stiekem erg benieuwd ben naar jouw kookkunstenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keer een miniculimeet doen? Jij en jeen ik en mijn
en dan voor elkaar koken?
PMquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed plan! Maar ik wil ook best voor je koken, als je zo druk bent... Hoewel ik stiekem erg benieuwd ben naar jouw kookkunsten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |