Je zit niet op MSNquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef Mitchelll het volgende:
Moooi kut die ga k vd week bestellen :s
Vandaag toch weer een (deel)levering. Rest laat nog op zich wachten...quote:Op maandag 21 april 2008 22:56 schreef Beelzebufo het volgende:
Is er iemand die recent iets van DX ontvangen heeft? Het lijkt nu helemaal stil te vallen met leveringen?
Opa heeft de gemodde 50 mw versie als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die wil ik ook, die heeft opa toch ook? Of had hij nou de 50mW?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1780quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:13 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is nou de beste zaklamp voor niet te veel geld (10 euro ofzo)
Die ga ik dus bestellen, staat al een tijdje in mjn favorietenlijstje. Ik neem er meteen 4 oplaadbare batterijen bij voor $9,97.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1780
Ben enorm tevreden over die lamp in ieder geval, echt heel erg fel, evenaart of overtreft menig Maglite.
Erg stevige lamp ook, voelt heel degelijk aan en batterijen gaan flinke tijd mee.
Er zijn er vast wel die net iets beter zijn, maar volgens mij is dit wel een van de toppers van de site.
Verzendkosten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:28 schreef Karina het volgende:
Van de week een bestelling geplaatst, mij vriend wilde van die beschermstickers voor zijn DS (het was teveel moeite om zelf een account aan te maken). Bedrag was maar liefst $1,50, 1 Euro of zo?! Verzendkosten zijn al hoger! Levertijd is ongeveer 5-7 dagen geloof ik.
Zelf ga ik denk ik toch maar zo'n grote zaklantaarn bestellen, best wel handig.
Verwachtte vandaag 5 dealextreme pakketjes maar vandaag staakt de TNT in Den Haag, pwndquote:Op donderdag 24 april 2008 15:22 schreef hollander172 het volgende:
Vandaag ook weer pakketje gekregen, goed weekje heeft het erover gedaan dus dat valt alleszins mee.
Zolang je dingen besteld die op voorraad zijn zal het echt wel op tijd zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil een aantal onzindingen bestellen voor 10 mei, maar durft het niet zo goed aan, ben bang dat de levertijden ineens 3 weken zijn ofzo
Welke jet torch had je dan? Anders stuur je DX een ticket via de customers express service dan krijg je wel een nieuwe.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag mn jet lighter torch ontvangen en gelijk gesloopt
Deed niks meer, na meerdere malen de lucht eruit te hebben laten lopen en hem opnieuw gevuld te hebben. Ik dat ding open gemaakt, per ongeluk iets kapot gemaakt, en nu is ie kapot.
Heb er zelf 4, zijn top.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke jet torch had je dan? Anders stuur je DX een ticket via de customers express service dan krijg je wel een nieuwe.
Heeft er iemand ervaring met die nepzippo's die zij hebben? Wil er namelijk wel eentje kopen maar als het van die kermisprullen zijn hoeft het niet.
Wat is er niet aan te snappen dan? Nog nooit iets online besteld?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef Downstar het volgende:
Iemand die me zou kunnen helpen met iets bestellen op DX ? ik begrijp t nog niet helemaal nadat ik de begin post heb door gelezen :$?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |