Voor één dollar koop je daar meer dan dat je hier voor één dollar kooptquote:Op zondag 4 mei 2008 21:07 schreef Wessiej het volgende:
Rijk maken met artikelen van 1 dolllar, whoohoo
Inderdaad, superdingen.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
Die nepzippo's zijn trouwens tof, VEEL betere kwaliteit dan die kermisdingen. Het merk is Team Pistol, zo'n beetje het bekendste namaakmerk dat er is.
Wel apart, ik heb er 2, eentje voor $5,40 geloof ik en eentje voor $5,60.
Die van $5,40 zit in een lelijk, onhandig zwart opbergdingetje, en die van $5,60 zit in een stoffen omhulseltje dat in een aluminium bakje zit dat in een papiertje zit20 cent verschil voor een ''gift box''.
Me moeder is er niet echt zo blij mee, hele huis ruikt nu naar de wasbenzine
Hmm, toch maar eens een paar van die dingen kopen dan.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
Die nepzippo's zijn trouwens tof, VEEL betere kwaliteit dan die kermisdingen. Het merk is Team Pistol, zo'n beetje het bekendste namaakmerk dat er is.
Wel apart, ik heb er 2, eentje voor $5,40 geloof ik en eentje voor $5,60.
Die van $5,40 zit in een lelijk, onhandig zwart opbergdingetje, en die van $5,60 zit in een stoffen omhulseltje dat in een aluminium bakje zit dat in een papiertje zit20 cent verschil voor een ''gift box''.
Me moeder is er niet echt zo blij mee, hele huis ruikt nu naar de wasbenzine
Dit hebben ze gedaan om misbruik te voorkomen , ( ergens gelezen hier om het forum )..quote:Op zondag 4 mei 2008 21:51 schreef Stinosss het volgende:
Belachelijk by the weg dat die DX punten pas na 60dagen worden vrijgegeven![]()
Heb er zelf 6 en ze zijn echt perfect, soms hebben ze een beetje te veel zippo oil nodig, vaak vullen enzo maar ze werken topquote:Op zondag 4 mei 2008 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hmm, toch maar eens een paar van die dingen kopen dan.
212 puntjes nu. Zijn er alleen nog geen vrijgegeven.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:11 schreef Downstar het volgende:
hahah, hoeveel heb je er
?
trouwens hoorde ik vandaag van een kennis van me die werkt bij de post ; dat t bedrijf morgen ook dicht is , en dta er geen post word gebezorgt ; omdat amtenaren ook vrij zijn ofzo , en dat post gedoel valt onder t Rijk , en vandaar dat hun ook vrij zijn , dus alsnog geen bezorging morgen denk ik
Ik ben eerlijk gezegd niet zo dol op die plaatjes die ze erop drukken/graveren..quote:Op zondag 4 mei 2008 22:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb er zelf 6 en ze zijn echt perfect, soms hebben ze een beetje te veel zippo oil nodig, vaak vullen enzo maar ze werken top
Ja, voor elke bestelling die je doet wordt er een extra tibetaan in elkaar gerost!quote:Op zondag 4 mei 2008 22:51 schreef Beelzebufo het volgende:
Even een gewetensvraag:
Als ik bij DX bestel, steun ik dan de onderdrukking van Tibet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop