Dus?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heerenveen is aan een grote opmars bezig, de laatste 2 jaar bij de top 5 gekomen, wat Feyenoord niet lukte
Jullie (Feyenoorders bedoel ik, bij jou zeg ik het er maar even bij) zijn nog wel de traditieclub, horen daardoor nog bij de top drie. Maar de laatste jaren wordt het verschil tussen top en subtop kleiner. Heerenveen werd dit seizoen geroemd vanwege het voetbal dat werd gespeeld, Feyenoord niet. En dat soort voetbal, van Heerenveen, past goed bij Sulejmani. Heerenveen is gewoon een goede club, met weinig gezeik dat wel bij een topclub komt kijken.quote:
Dat het dus geen feit is dat Feyenoord áltijd beter is dan SC Heerenveen..quote:
Hoor je me ook niet zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat het dus geen feit is dat Feyenoord áltijd beter is dan SC Heerenveen..
Maar Feyenoord wint prijzen, Heerenveen NOOITquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat het dus geen feit is dat Feyenoord áltijd beter is dan SC Heerenveen..
Hoe weet je dat nu weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar Feyenoord wint prijzen, Heerenveen NOOIT
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord t.o.v. Heerenveen is altijd een vooruitgang.
Ik bedoelde eigenlijk vooruitgang, dat beweer je wel op de vorige pagina. Uit de cijfers blijkt nu dus wel dat het op dit moment niet zo is..quote:
Heerenveen heeft nog NOOIT een prijs gewonnen. Dat probeer ik te zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu weer?
Ik zie Heerenveen bijvoorbeeld eerder de titel pakken dan Feyenoord.
Maar dat kan ik ook niet weten
Alsof spelers naar cijfers kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk vooruitgang, dat beweer je wel op de vorige pagina. Uit de cijfers blijkt nu dus wel dat het op dit moment niet zo is..
Dat is alweer heel wat andersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerenveen heeft nog NOOIT een prijs gewonnen. Dat probeer ik te zeggen.
degelderlander.nlquote:Knie van Sulejmani in orde
Miralem Sulejmani kan opgelucht ademhalen. De aanvaller van SC Heerenveen liep in de slotfase van de competitie een scheurtje in de meniscus op en de Serviër vreesde voor een operatie.
Onderzoek in het ziekenhuis wees deze week uit dat zijn knie in orde is, laat de Friese club zaterdag op de website weten. De blessure moet met rust genezen.
,,Micky moet weer 'optrainen' en krijgt een trainingsschema van ons mee'', aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde. Sulejmani kan waarschijnlijk op 7 juli beginnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
De 19-jarige Serviër was afgelopen seizoen de smaakmaker van Heerenveen. In de reguliere competitie maakte hij vijftien doelpunten. Sulejmani miste de play-offs, waarin zijn ploeg zich plaatste voor de UEFA Cup, door de knieblessure.
Afgelopen seizoen zouden jullie met de komst van veel nieuwe en meer ervaren spelers ook hoge ogen gaan gooien, maar in de competitie viel het toch tegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Alsof spelers naar cijfers kijken.
Ik ben er sowieso van overtuigd, dat wanneer Feijenoord op de weg blijft doorgaan, zoals ze nu bezig zijn, ze hoge ogen gaan gooien in de verschillende competities. Alleen dat vooruitzicht al is voor spelers aantrekkelijk genoeg.
De spelers tegenwoordig kijken juist naar cijfersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Alsof spelers naar cijfers kijken.
Ik ben er sowieso van overtuigd, dat wanneer Feijenoord op de weg blijft doorgaan, zoals ze nu bezig zijn, ze hoge ogen gaan gooien in de verschillende competities. Alleen dat vooruitzicht al is voor spelers aantrekkelijk genoeg.
tot 1 januari ging het nog wel goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen zouden jullie met de komst van veel nieuwe en meer ervaren spelers ook hoge ogen gaan gooien, maar in de competitie viel het toch tegen.
Natuurlijk, die stond op het veld, die zorgde ervoor dat Bahia wekelijks het lachertje was etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tot 1 januari ging het nog wel goed.
Maar mede door de overschatte trainer ging het kut
Een goede trainer had hem vervangen, en nooit met 1 aanvaller gaan spelenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Natuurlijk, die stond op het veld, die zorgde ervoor dat Bahia wekelijks het lachertje was etc.
Het zou me niet verbazen als Verbeek het met hetzelfde materiaal wel redt. Vrijwel iedereen was het er toch wel over eens dat systeem en opstelling en tactiek van Bert nogal twijfelachtig was?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Natuurlijk, die stond op het veld, die zorgde ervoor dat Bahia wekelijks het lachertje was etc.
Bosz en Van Marwijk zijn er toch samen schuldig aan dat Clown Bahia überhaupt nog in staat is te falen in het Feyenoordshirt of ben ik nou gek? De een koop een aantal oude goeie krachten maar vergeet in de breedte uit te bouwen (of kon dat financieel niet) en de ander stelde hem x op x op ipv jeugd de kans te geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou dan inderdaad verklaren waarom het rapport niet naar Feyenoord is gegaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Die scan in Rotterdam was een second opinion van zijn blessure. Wel of geen operatie.
18 miljoen dus, belachelijk veel. Hij is het wel waard overigens, maar de prioriteit van Ajax hoort achterin te liggen niet voorin. Al moet ik erbij zeggen dat je met Suarez - KJH - Sulejmani nu de titel al binnen hebt.quote:Sulejmani kost Ajax hoofdprijs
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax en SC Heerenveen zijn het bijna eens over de transfersom van Miralem Sulejmani (19). De Friezen willen achttien miljoen euro ontvangen voor het Servische talent, maar beide clubs waren elkaar gisteren op enkele tienduizenden euro's na genaderd. Sulejmani's zaakwaarnemer Jovica Radonjic: "Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben - en dat is wat ik begreep aanstaande - stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam. Dan zal Miralem snel een speler van Ajax zijn." De Amsterdamse club wil Sulejmani voor vijf jaar contracteren. "Geen enkel probleem", aldus Radonjic.
De voor Nederlandse begrippen ongekend hoge transfersom is voor de Amsterdammers een recorduitgave. Klaas-Jan Huntelaar, die in december 2005 van SC Heerenveen werd overgenomen, kostte Ajax 9,5 miljoen euro. De Friezen maken een flinke winst als de handtekeningen definitief zijn gezet.
Sulejmani werd voor een opleidingsvergoeding van slechts 300.000 euro overgenomen van Partizan Belgrado. De transfersom leert dat de nieuwe coach Marco van Basten, die eiste dat hij mocht investeren, zijn zin krijgt.
Eerder al legde Ajax voor ruim zes miljoen euro spits Dario Cvitanic van het Argentijnse Banfield vast. De eerder getoonde interesse in Tarik Sektioui is van de baan. Van Basten zag de voormalig speler van AZ en Willem II, tegenwoordig uitkomend voor FC Porto, eveneens als een bruikbare voetballer.
De aanvallers Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo komen niet in de plannen van Van Basten voor. Zij mogen vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |