Ach, ik ben na ene dagje weer thuis met ene prachtige dochterquote:Op zondag 20 april 2008 15:45 schreef Verida het volgende:
Gefeliciteerd FoN met jullie dochtertje.
Wat een pech dat het voor jou niet allemaal soepel is verlopen.
Mooie naam of namen, wat wordt de roepnaam?quote:Op zondag 20 april 2008 16:14 schreef FoN het volgende:
Ooh johHelemala vergeten
't is Rosa Mae Allison geworden
Geppie, ik lees net even terug en zie dat het gelukkig allemaal meeviel. Wat suf dat je verloskundige dat niet goed gezien had op de achterkant van je formulier, allemaal zorgen voor niets.quote:
thx leah zal het zeker navragen... maar ha dacht al zoiets, moet de 30ste naar gyn voor echo, kan het dan tussendoor (als ik het niet vergeet) eens vragenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:48 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik herken precies wat je al eerder schreef, die pijn. Bij mij bleek het een breukje in mijn middenrif, dat had er altijd al gezeten, maar was door de zwangerschap wat meer gaan "wijken". Juist bij een tweede wordt dat dan wat erger.
Vraag het eens na, het scheelt een hoop zorgen als je weet wat het is.
Zou 30 weken ook een mijlpaal zijn net als de 20 weken? Ik ben net zover als jij natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 11:50 schreef lunastar het volgende:
Ik verschiet er iedere keer van.. vandaag al 29 weken...
Ik heb zelf last van exceem, soms echt heel erg. Ik heb toen ook hormoonzalf gekregen met het advies heel heel heel dun erop te smeren en niet elke dag. Hormoonzalf werkt vaak snel en goed, en als je het verder goed ingevet houdt, met bijvoorbeeld wolvet (mijn persoonlijk wondermiddelquote:Op maandag 21 april 2008 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh allemaal, bedankt voor de sterkte wensen. Erg lief van jullie
Ik kom net van de dokter vandaan en volgens hem is het geen Puppp! (gelukkig maar)
Heb wel een hormoonzalf (elocon, vet) gekregen waar ik nogal sceptisch tegenover sta. In de bijsluiter staat ook duidelijk niet te gebruiken bij zwangerschap mits op doktersadvies.
Ik weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken, maar goed de dokter zal wel weten wat ie doet, mag je aannemen. We gaan zien of het werken gaat.
Probeer wel iets hypoallergeens te gebruiken! Als het iets is met histamine heeft het waarschijnlijk iets met je afweersysteem te maken.quote:Op maandag 21 april 2008 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
Silmarwen, bedankt voor de tips, maar het had iets met histamine ofzo te maken. Dokter zei niets over exceem.
Ik probeer nu alleen nog maar de zwangerschapsolie om het een beetje vettig te houden na het douchen want teveel verschillende merkjes lijkt me ook niet bevorderend voor de jeuk.
Ik probeer zelf al niet te warm te douchen en de zalf zal ik alleen echt savonds gebruiken en snachts, want dan lig je lekker onder je warme dekbedje te broeien en gaat het jeuken. Overdag valt het nog redelijk uit te houden.
Zal morgenavond misschien wel even wat pretechofotootjes laten zien voor de geļnteresseerden
Nee hoor. Ik had hetzelfde, controleerde ook steeds of ik stiekem toch niet ongesteld was geworden. Het is het groeien van de baarmoeder wat ik hoorde en het was volkomen normaal.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:46 schreef releaze het volgende:
ik ben heel benieuwd wat me te wachten staat de komende tijd..
ik ben ook bezorgd dat het niet goed zal gaan.
ik voel m'n buik voortdurend, het voelt als beginnende ongesteldheid, maar zonder de kramp.
praat ik met anderen, dan zeggen ze dat je zo vroeg in de zwangerschap nog niets kan voelen en dat het 'aanstellerij' is (dat ik spoken voel omdat ik er zo mee bezig ben)
maar ja, ik ben dus heel benieuwd. hoop echt dat het goed gaat!
quote:Op maandag 21 april 2008 22:51 schreef Mammietje het volgende:
Maar je hebt zoveel afleiding van het grut dat je al hebt en doordat je het zo druk hebt, ben je ook minder met je zwangerschap bezig. Alle 'nieuwe' dingen die je bij de 1e zwangerschap voelde, zie ik nu sneller als ongemakken omdat het je belemmert in je dagelijkse dingen. (Moe? Je kan niet even gaan liggen omdat je er nog 2 hebt lopen. Pijn in je rug? Helaas, je zal ze toch op moeten tillen om ze in bed te leggen, etc.) Je hebt alles al in huis dus laat je het 'regelen' van babydingen ook meer op z'n beloop. En dan INEENS... moet je al bijna bevallen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |