Fon: gefeliciteerd met Rosa!!!! Spot daar ergens een naam die we ook op het oog hebben vanaf het begin (of althans ik, vriendlief stemt toe

).
Releaze: Gefeliciteerd en welkom!!!
Owlet; beterschap gewenst en gewoon lekker rustig aan doen!!!
Lovelylady; Ik had vlak voor/aan het begin van de zwangerschap een plek op m'n hand met rode bultjes, blaasjes, en vooral veel jeuk!!! Weet nog altijd niet wat het veroorzaakte, maar bij de huisarts werd het gegooid op contactallergie/exceem. Heb toen een hormoonzalf meegekregen, en ben daar ook weer mee gestopt i.o.m. de huisarts toen ik zwanger bleek te zijn (omdat dat voor mezelf beter voelde). Ben toen over gegaan op
korean ginseng creme Wat beter leek te helpen, maar, zodra het helende was ik ook op moest houden met teveel smeren anders bleef het jeuken, en ook in contact met (warm) water kon die plek flink gaan jeuken.
KD; klinkt niet direct verontrustend zolang je verder geen last hebt, maar ik hoop voor je dat de rest van de zwangerschap wel gewoon rustig en fijn zal verlopen!
Nou ik ben duidelijk de 30 weken grens voorbij, begin nu toch wel meer auwtjes te krijgen enzow, trekkend/stekend gevoel gisteren aan de onderkant van m'n buik, beetje kramp in de banden of spieren ofzow, gisteravond op bed weer bij het omdraaien naar m'n linkerzij, en vriendlief al van het zijn toch niet al weeen he!? Nou nee, lijkt er niet op lijkt me, maar ik heb wel zoiets van rustig aan... En beeb heeft duidelijk m'n ribben gevonden. Vorige week werd ik een nacht al behoorlijk benauwd, het is net hoe ze ligt, en gisteren op m'n werk wist ze weer geregeld m'n ribben op te zoeken. En het lopen; moet maar wat rustiger aan doen, het dagelijkse rondje lopen met de lunchpauze ga ik nu toch ook maar inkorten ondanks dat ik het gewoon niet wil.
Zei gisteren al tegen m'n vriend, ik eis teveel van mezelf, wil niet toegeven aan rustiger aan doen etc.
Zaterdagmiddag even gaan liggen, blij dat ik daar wel eens aan toe kon geven, staan er ineens 2 kleine kids aan m'n bed van baby voelen! Geef nooit je ouders de sleutel

M'n vader belt altijd wel aan, maar m'n stiefmoeder gebruikt de sleutel, en ze hadden de kinderen van goede vrienden mee.
Hehe, en ik maak het mezelf wel weer druk naar het einde toe

Van het weekend heb ik eieren kunnen rapen van een van de slangen, en verwacht van een andere dame van de week nog een nest eieren, die zullen dus uitkomen omstreeks mijn uitrekendatum

Heb gelukkig backup, maar het liefst 'tuttel' ik zelf met die dieren natuurlijk

Heb dus al een 'bevalling' mogen aanschouwen afgelopen zondag
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae