abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58137183
nog steeds niemand iets van Fon gehoord? zou ze wel iemand iets laten weten via sms ofzo, of moeten we wachten tot ze weer in staat is zelf achter de pc te kruipen?
pi_58139173
Ik denk dat we geduld moeten hebben Bla

Liza: spannend zeg Bij ons is de 20 weken echo pas halverwege week 21, duurt nog 2 weekjes dus.

Ik heb vanmorgen gewerkt (vroege dienst, 5:50 opstaan) en toen ik thuis kwam was ik ech bekaf. Eerst uurtje op de bank liggen slapen en daarna even gaan winkelen, waarbij ik heel veel last had van mijn heupen. Ik loop dan echt te waggelen

Nu zit ik met een maskertje op en een kop thee heel tevreden te zijn achter de laptop. En straks als mijn maskertje klaar is, heb ik ook nog een lekker haarmasker voor onder de douche en een scrub.
Even mezelf verwennen vandaag
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:37:29 #53
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58139524
Freecell, ik dacht ook steeds last te hebben van mijn heupen, maar dat bleken mijn bekken te zijn. Je heupen, zei mijn fysiotherapeute, voel je vooral vooraan, waar je bovenbeen en heupgewricht samenkomen, of heel hoog, waar je heupbotten eindigen. Bij mij lag de pijn dus uiteindelijk in het midden van die twee plaatsen en meer naar achteren. Ze zei dat heel veel mensen die fout maakten. Beetje in de gaten houden hoor!
pi_58139612
Mja, het is inderdaad meer richting mijn si gewrichten.
Maar ik weiger last van mijn bekken te hebben

Ik vraag het woensdag wel even aan de verloskundige, want het is af en toe écht flink pijnlijk en ik moet nog een halve zwangerschap

Zo, en nu ga ik lekker de pijn eruit douchen (dat helpt wel een tijdje. eruit lópen werkt niet heb ik na wat testen ontdekt, integendeel zelfs )
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:51:38 #55
54772 Silmarwen
pi_58139903
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef freecell het volgende:
Mja, het is inderdaad meer richting mijn si gewrichten.
Maar ik weiger last van mijn bekken te hebben

Ik vraag het woensdag wel even aan de verloskundige, want het is af en toe écht flink pijnlijk en ik moet nog een halve zwangerschap

Zo, en nu ga ik lekker de pijn eruit douchen (dat helpt wel een tijdje. eruit lópen werkt niet heb ik na wat testen ontdekt, integendeel zelfs )
Dat klinkt toch wel als bekken.....

Je kunt beter even vragen aan de verloskundige en misschien zelf naar de bekkenfysiotherapeute gaan. Ik heb zelf, achteraf gezien, misschien te lang gewacht.

De eerste 9 keer krijg je volgens mij vergoed, althans ik wel, en met wat oefeningen en tips over bukken en tillen kun je erger voorkomen. Dat is al heel wat natuurlijk!

Ik heb hier trouwens constante pijn tussen mijn schouderbladen, mijn schouders en mijn nek en volgens mij zijn mijn borsten weer spontaan groter geworden waardoor ik dus nu al drie dagen met hoofdpijn zit. Ik heb meelij me mij!
pi_58139954
Lekker freecell dat je de tijd voor je zelf vrij kan maken op deze manier.
Wou dat ik het kon...
Meer dan dat, wil ik vandaag gewoon even overslaan, krijg alleen maar slecht nieuws en alles werkt tegen me.
Een soort van anti-lovelylady dag vandaag ofzo en de hormonen versterken de boel alleen maar waardoor er flink wat tranen zijn gevloeid.

Morgen gaat het vast wel beter probeer ik me zelf te vertellen... beetje positief blijven
pi_58140031
Ik heb ook meelij met je hoor Silmarwen hoofdpijn en last van je schouders enzo is rottig

Hier iemand die helemaal blij is, want nog een nachtje slapen en dan is vriendje weer thuis ik heb t overleeft
en hij zei net aan de telefoon dat hij me heel stoer vond dat ik me zo goed had gehouden hihi
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:59:06 #58
54772 Silmarwen
pi_58140074
LovelyLady, dat is hoe ik er ook altijd probeer tegen aan te kijken. Neem een lekker warmbad/douche en ga wat leuks doen. Of wat ik graag doe als ik me rot voel, een grote bak Benny en Jerry's ijs. Godsgruwelijk duur, maar oh zo enorm lekker. Gewoon lekker je rot voelen en verdrietig zijn, morgen is er weer een dag. Veel sterkte hoor!

Ik ben vandaag trouwens gebeld door het UWV. Mijn ziekmelden en ingang van zwangerschapsverlof zijn goedgekeurd! Is goed nieuws, nu krijg ik namelijk misschien een vergoeding. Ik ben namelijk een invalkracht, dus ik krijg niet standaard doorbetaald. Hebben we uiteraard wel rekening mee gehouden. In september wil ik toch wel weer gaan werken en ga ik het eens met mijn bazinnen bespreken. Die zijn gelukkig enorm leuk en lief want ik twijfel of ik in de inval wil blijven of voor een contract ga voor 16 uur per week. En misschien kan het wel gewoon allebei, een invalkracht met vast contract!

Bla woohoo! Ga je het nog vieren? Uiteten met zijn tweetjes ofzo. Altijd een goed excuus.

Wij gaan 15 mei uiteten, dan zijn we 2 jaar getrouwd. Ik mag ondertussen wel een tafel met een uitsparing hebben.
pi_58140334
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:59 schreef Silmarwen het volgende:
LovelyLady, dat is hoe ik er ook altijd probeer tegen aan te kijken. Neem een lekker warmbad/douche en ga wat leuks doen. Of wat ik graag doe als ik me rot voel, een grote bak Benny en Jerry's ijs. Godsgruwelijk duur, maar oh zo enorm lekker. Gewoon lekker je rot voelen en verdrietig zijn, morgen is er weer een dag. Veel sterkte hoor!
Dankje , ik heb vanmiddag al gedouched, maar dat is op het moment niet zo verstandig, warmte doet de jeuk opspelen en niets helpt.. dokter luistert ook niet echt. Lang verhaal inmiddels. En met eten moet ik ook oppassen vorige keer in 4 weken tijd 5 kilo aangekomen. Vanavond gewoon vroeg naar bed dan is deze K*Tdag ook voorbij

Wat fijn dat je zulke bazinnen hebt, gewoon goed overleggen, misschien denk je er na je bevalling wel heel anders over.

Blabla fijn dat je mannetje weer thuis is straks, lekker genieten zou ik zeggen! Het schijnt nog mooi weer te worden ook!
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:26:53 #60
54772 Silmarwen
pi_58140655
Kom ik aan met mijn goedbedoelde troostadviezen. Vroeg naar bed klinkt als een goed plan!
pi_58140823
Knuf voor Silmarwen en LovelyLady!

Silmarwen: heb je de bandjes van je beha al strakker gezet? Dat was voor mij dé oplossing! (en anders moet je misschien toch maar ff achter een nieuwe beha aan )
Lekker dat het verleg met je werkgever zo prettig gaat!

Lovely: balen zeg, als het allemaal tegenzit

Ik zit precies goed met het UWV! Mijn contract eindigt 9 weken voor de uitgerekende datum, dus ze betalen me gewoon 16 weken door (en ik ga daar dus niet meer werken na de bevalling, dus ik krijg zomaar, zonder tegenprestatie 16 weken loon )

Douchen was lekker, hopen dat het haarmasker wat geholpen heeft Mijn haar was drama.
En over tijd vrijmaken: ik hád vanmiddag eigenlijk de administratie willen doen, want ik werk het weekend ook volledige diensten Dat moet vanavond dat maar even, of anders volgende week. zo roept ze al weken

Nuja, ik ga het bekken-verhaal in ieder geval even aan de verloskundige voorleggen. Ik heb gelukkig een knnalgoede verzekering, dus het wordt vast wel vergoed
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:36:44 #62
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58140843
Geppie, heb je wat meer duidelijkheid kunnen krijgen van de verloskundige?
Lekker douchen!
pi_58140950
Oh lovely lady Vroeg naar bed is soms de beste oplossing

Ik denk dat van uiteten niet veel komt als ie last heeft van n jetlag, maar we zullen zien
Het schijnt idd in elk geval goed weer te worden:)
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:25:20 #64
54772 Silmarwen
pi_58141779
Ja heb de bandjes inderdaad al strakker gezet, maar helpen wil het niet echt. Ik moet sowieso voedingsbh's gaan kopen, kan ik wel eens naar gaan kijken maar.
En inderdaad echt even bij je verloskundige melden. Better safe than sorry!

Het verbaasde me dat het UWV zo makkelijk was trouwens, was een heel prettig mens! En mijn bazinnen zijn echt schatten. Iets ouder dan ik ben en beiden nog jonge kinderen. Voordeel van de kindeorpvang he, alleen maar vrouwen om me heen.

Ik ga na het eten even kinderkamerfoto's maken. En heb stiekem mijn eigen advies van Ben en Jerry's ijs opgevolgd.

En Bla, ik las dat het zelfs rond de 20 graden wordt! Hopelijk slaat het niet door naar zo'n absurde hitte want dat trek ik echt niet hoor. Heb het al bloedheet als ik hier in de tuin sta. Op het zuiden, weinig wind, maar veel warmer dan 18 graden was het niet. Ik moet er niet aan denken dat het straks 30 graden is en ik weeen weg moet puffen trouwens!
pi_58142344
Je borsten gaan nog best wel wat veranderen, Silmarwen. De kans is behoorlijk groot dat je nu aangeschafte voedingsbh's niet meer past na de bevalling
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:09:03 #66
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58146397
Sjak,Schanulle en Jetske, ik heb net de foto's gezien en wauw! Wat een mooie jongen hebben jullie op de wereld gezet (en wat een mooie foto's van die mooie jongen!)

Veel geluk met Stijn!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58146631
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef sjak het volgende:
Geppie, heb je wat meer duidelijkheid kunnen krijgen van de verloskundige?
Lief dat je het vraagt Het bleek dat op de achterkant van het formulier stond dat het ziekenhuis wist dat ik antistoffen in mijn bloed heb zitten. Deze antistoffen zijn niet schadelijk voor de baby Alleen van belang áls ik ooit een bloedtransfusie moet ondergaan, dus ik krijg een kaartje die altijd bij me moet dragen.
Ze heeft voor de zekerheid toch weer bloed afgenomen, maar dit was meer omdat het protocol dat voorschrijft.
Was weer een pak van ons hart!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:18:43 #68
54772 Silmarwen
pi_58146696
Geppie, dat is een fijn bericht!
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:41:40 #69
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58147353
gelukkig Geppie Goed nieuws.
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:09:14 #70
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58149663
Sjak en Schanulleke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Stijn!
Fon is ook (aan het) bevallen! Spannend!

Hier niet zoveel nieuws te melden, ben nu rond de 9 weken zwanger en alles zit nog steeds op zijn plek.
Krijg er steeds meer vertrouwen in dat het goed gaat deze keer, dat het écht drie keer is scheepsrecht is!

Fuente, ik zag je naam staan in de openingspost en weet niet meer of ik je nou al gefeliciteerd heb... zwangerschapsdementie
Bij deze dan (nog) maar (een keer?)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_58154021
Geppie fijn dat het niks rottigs betekend
  zaterdag 19 april 2008 @ 08:28:32 #72
54772 Silmarwen
pi_58154147
Bla, wat ben jij vroeg op! Wij werden om 7 uur al wakker gemiauwd maar we hebben ons nog eens omgedraaid.

Mijn hoofd, nek, schouder en rugpijn zijn weg en ik heb zowaar goed geslapen ondanks dat ik er drie keer uitmoest om te plassen. Dat wordt zeker alleen maar erger naarmate ik meer tegen het eind aan loop he, dat plassen dus.
pi_58154192
mag mijn vriendje zo gaan halen , daar sta ik graag vroeg voor op

Fijn dat je geen last meer hebt van je hoofd enzo
En dat plassen...ik hoef juist de laatste week minder vaak eruit s'nachts..maar mischien is dat een kwestie van toeval/ geluk
  zaterdag 19 april 2008 @ 08:46:22 #74
54772 Silmarwen
pi_58154213
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 08:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mag mijn vriendje zo gaan halen , daar sta ik graag vroeg voor op

Fijn dat je geen last meer hebt van je hoofd enzo
En dat plassen...ik hoef juist de laatste week minder vaak eruit s'nachts..maar mischien is dat een kwestie van toeval/ geluk
Ja ik heb geprobeerd minder te drinken, dat werkte wel, maar daarna dronk ik weer gewoon en moest ik nog steeds minder. Het zal wel.

Veel plezier straks!
pi_58154376
Bla, wat fijn dat je vriendje vandaag weer thuis komt!!! Ik vind het ook heel knap/dapper van je dat je je zo goed gehouden hebt!

Ik ben in slaap gevallen op de bank gisteravond, lag zo lekker te doezelen met een dekentje op de bank. Om 4 uur wakker, m'n buik werd als springkussen gebruikt door een van de katten, en dan natuurlijk de zwaarste Hij wilde zo lekker op m'n buik zitten/liggen, maar dat voelde te zwaar dus hup ervan af, en dan kwam ie weer, pok.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58154730
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:18 schreef Llewella het volgende:
Bla, wat fijn dat je vriendje vandaag weer thuis komt!!! Ik vind het ook heel knap/dapper van je dat je je zo goed gehouden hebt!
Ik ben in slaap gevallen op de bank gisteravond, lag zo lekker te doezelen met een dekentje op de bank. Om 4 uur wakker, m'n buik werd als springkussen gebruikt door een van de katten, en dan natuurlijk de zwaarste Hij wilde zo lekker op m'n buik zitten/liggen, maar dat voelde te zwaar dus hup ervan af, en dan kwam ie weer, pok.
Bla, geniet er van dat je vriendje er is (maar volgens mij had ik dat al gezegd)
Hier kwart voor 9 wakker (inclusief zoonlief, heeeeerlijk) Ben er 1 keer uit geweest om te plassen en om mijn buik in te smeren met het niet-werkende middel van de dokter
En Llewella: die katten willen juist op je buik gaan liggen, die van mij doet het ook. Wat het is weet ik niet maar ze zoeken het graag wat "hoger" op denk ik. Die van mij wil in in ieder geval niet normaal op mijn schoot liggen.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag vandaag!
Ben benieuwd of FoN nou al bevallen is en hoe het gaat....
pi_58154747
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 08:28 schreef Silmarwen het volgende:
Bla, wat ben jij vroeg op! Wij werden om 7 uur al wakker gemiauwd maar we hebben ons nog eens omgedraaid.
Die van mij had dat om half 7 vanmorgen Gevolg een vriendje die niet meer kon slapen daardoor en dat hij d'r maar uit ging om 7 uur (en nu ligt die d'r weer in, ik heb wel kunnen slapen tot 10 uur )

Veel plezier vandaag met vriendje halen Bla!

Fijn dat het meeviel Geppie! Wel even schrikken dus!

Sil, ik moet ook vaak gewoon 3x d'r uit voor te plassen, ene nacht kan het 1x zijn, andere keren 5x
Val gelukkig over het algemeen wel weer goed in slaap, de nachten dat ik echt slecht geslapen heb zijn op 1 hand te tellen denk ik

Komende week is de laatste week werken voor het verlof aangebroken, gek idee!
Komende week dus nog 3 daagjes werken en dan is het klaar!
A.s. dinsdag worden de spullen voor de babykamer gebracht, meubels, badje etc en de box. Leuk! Alleen kunnen we het nog niet gelijk in elkaar zetten omdat de kamer nog niet leeg en klaar is, maar goed, dat komt in de eerste week van het verlof wel Die week gaan we ook en dan is vriendje de hele week vrij

Verder gaat het hier nog steeds goed, gister de hele dag wel een behoorlijk gevoelige buik gehad, baby was die nacht en gisterochtend behoorlijk tekeer gegaan en dat kon ik echt voelen. Dacht in eerste instantie dat kleintje gedraait was, maar toch niet zo te voelen..en als die al gedraait is, is het meer met het ruggetje m'n ribben in...
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:10:49 #78
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58155451
ik kwam ff piepen maar nog niks van Fon

hier slecht geslapen, weer last van maag-darm of wat het ook mag zijn.. zoals vorige week donderdag.. heb bijna héél de nacht recht in bed gezeten...

gelukkig dat het weekend is, dan gaat alles hier in slowmotion...

bla fijn dat je vriend terug thuis is...

en dan weet ik het niet meer, sorry meiden

liefs lunastar
pi_58155899
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:10 schreef lunastar het volgende:
hier slecht geslapen, weer last van maag-darm of wat het ook mag zijn.. zoals vorige week donderdag.. heb bijna héél de nacht recht in bed gezeten...
liefs lunastar
Het getsie Lunastar... hopelijk voel je je snel weer beter. Gelukkig is het weekend en kan je misschien nog even smiddags een tukkie doen of desnoods alleen even lekker gaan liggen en uitrusten.
Succes!
  zaterdag 19 april 2008 @ 13:01:41 #80
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58157237
Nu weet ik het zeker ik lees gewoon heel eenzijdig. Log net weer in op Fok! en zie dat ik gisteravond gewoon Geppie heb overgeslagen in mijn reactie, zal er ook wel door komen dat ik de hele week niet online ben geweest, maar toch... vind het zo stom van mezelf.
Bij deze Geppie: gelukkig dat het niets ernstigs is van die antistoffen!
Luna, wat balen dat je de hele nacht wakker bent geweest en zo'n last van je darmen/maag... Wat LovelyLady ook al zegt, hopelijk kan je vanmiddag even rusten!
pi_58160907
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 13:01 schreef Marie79 het volgende:
Nu weet ik het zeker ik lees gewoon heel eenzijdig. Log net weer in op Fok! en zie dat ik gisteravond gewoon Geppie heb overgeslagen in mijn reactie, zal er ook wel door komen dat ik de hele week niet online ben geweest, maar toch... vind het zo stom van mezelf.
Bij deze Geppie: gelukkig dat het niets ernstigs is van die antistoffen!
Luna, wat balen dat je de hele nacht wakker bent geweest en zo'n last van je darmen/maag... Wat LovelyLady ook al zegt, hopelijk kan je vanmiddag even rusten!
Hey bedankt! Wat leven jullie allemaal mee zeg
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:15:38 #82
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58166225
Nog niks van Fon en Bierie?

Ik hoop voor ze dat het allemaal meevalt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:54:26 #83
81237 releaze
best of both worlds
pi_58167088
Nou, releaze is ook zwanger. Heel erg onverwacht, maar toch! Mag pas 14 mei voor't eerst naar de verloskundige, dan gelijk de echo Als ik het zelf goed berekend heb, zit ik nu bijna in week 6!
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:55:57 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58167117
He wauw, gefeliciteerd!
Ik ga je in de OP zetten. Oh nee wacht, dat kan pas als je een datum weet BE-tje
pi_58167546
Wat leuk. Gefeliciteerd.

Hopelijk is het allemaal goed gegaan met Fon en Bierie en zijn ze nu lekker aan het zwijmelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_58167724
Gefeliciteerd Releaze!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:48:56 #87
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58168320
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:10 schreef lunastar het volgende:

liefs lunastar
Ik herken precies wat je al eerder schreef, die pijn. Bij mij bleek het een breukje in mijn middenrif, dat had er altijd al gezeten, maar was door de zwangerschap wat meer gaan "wijken". Juist bij een tweede wordt dat dan wat erger.
Vraag het eens na, het scheelt een hoop zorgen als je weet wat het is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_58170511
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:54 schreef releaze het volgende:
Nou, releaze is ook zwanger. Heel erg onverwacht, maar toch! Mag pas 14 mei voor't eerst naar de verloskundige, dan gelijk de echo Als ik het zelf goed berekend heb, zit ik nu bijna in week 6!
Jeuj Gefeliciteerd!
  zondag 20 april 2008 @ 01:11:03 #89
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58170590
van harte releaze Geniet er van!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_58172431
Releaze gefeliciteerd

En de beeb van Fon en Bierie zal er inmiddels wel zijn de 48 uur is al om toch?

Ik ben op de helft 20 weken vandaag!
pi_58172733
quote:
Op zondag 20 april 2008 08:20 schreef freecell het volgende:
Releaze gefeliciteerd

En de beeb van Fon en Bierie zal er inmiddels wel zijn de 48 uur is al om toch?

Ik ben op de helft 20 weken vandaag!
Gefeli Heb je zelf al een beetje het idee dat het opschiet? (het is nog maar de helft maar wel weer een mijlpaal ) Ga je nog een 20 weken echo laten maken? En willen jullie weten wat het wordt?

Ik heb verder niets te melden behalve dat ik gillend gek wordt van de jeuk , dit is ook niet meer omdat mijn huid uitrekt, maar ik heb ook uitslag. Me hele buik is vol met rooie vlekken en de jeuk breidt zich uit naar me kaaklijn en mijn hals Morgen weer naar de dokter, kijken wat die knakker nu weer zegt want tot nu toe helpt helemaal niets!
Nog 1 dagje volhouden... en eens verzinnen wat we gaan doen vandaag.....
pi_58172940
van harte releaze!

Voor de rest gaat hier alles z'n gangetje. Eindelijk zien mensen nu dat ik zwanger ben, maar dat mag nu ook wel met ruim 24 weken. Ik kreeg alleen maar commentaar dat ze nog niets zagen.

LovelyLady wat vervelend zeg!
  zondag 20 april 2008 @ 10:06:48 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58172970
Wat lees ik nu? Releaze zwanger?
Van harte gefeliciteerd zeg! Erg leuk voor jullie!

Lovelylady, sterkte met de jeuk. Jeuk is verschrikkelijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 20 april 2008 @ 10:28:28 #94
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58173204
Releaze gefeliciteerd!

LovelyLady, ik hoop voor je dat de jeuk geen Puppp is.. dan is de enige remedie nl. bevallen. Hoewel Maneki het aardig in toom wist te houden door liters viooltjesthee
Sterkte iig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58173417
Releaze: Gefeli
Alvast een mooie eerste echo gewenst !!!
pi_58174526
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:28 schreef E.T. het volgende:
Releaze gefeliciteerd!

LovelyLady, ik hoop voor je dat de jeuk geen Puppp is.. dan is de enige remedie nl. bevallen. Hoewel Maneki het aardig in toom wist te houden door liters viooltjesthee
Sterkte iig!
Wat is Puppp???
Nog nooit van gehoord.
  zondag 20 april 2008 @ 12:02:00 #97
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58174800
Releaze, gefeliciteerd

http://www.huidinfo.nl/puppp.html
Hier staat wat info over pupp
  zondag 20 april 2008 @ 12:40:12 #98
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58175464
Ohh LovelyLady ik hoop voor je dat het iets is wat weer weggaat binnen korte tijd want PUPPP is om gek van te worden! Ik heb nachtenlang liggen janken van ellende en ben vaak van pure wanhoop tegen de koude badkamermuur gaan staan voor enige verlichting.
Wat bij mij goed hielp om de klachten binnen de perken te houden was een suiker-,kleurstoffen, vet-, en varkensvleesvrij dieet en a 4 koppen viooltjesthee per dag, en verder goed veel insmeren met cardiflor.
Sterkte!
Saartje
pi_58175590
Och jeej.. het plaatje op die site van marie79 ... *zucht* komt wel overeen, heb het niet zo heel erg maar ik zie wel gelijkenis :S
ik moet morgen toch naar de dokter... waarom denkt de dokter daar niet aan als ik al 3 weken met allerlei middeltjes loopt te smeren en niets nada helpt.
Nahja nu vanmiddag eerst eens even uitwaaien op het strand morgen weer een nieuwe dag!
  zondag 20 april 2008 @ 12:52:16 #100
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58175724

Zo zag het er bij mij uit..van m`n kaaklijn tot m`n enkels
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')