Dat klinkt toch wel als bekken.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef freecell het volgende:
Mja, het is inderdaad meer richting mijn si gewrichten.
Maar ik weiger last van mijn bekken te hebben
Ik vraag het woensdag wel even aan de verloskundige, want het is af en toe écht flink pijnlijk en ik moet nog een halve zwangerschap
Zo, en nu ga ik lekker de pijn eruit douchen (dat helpt wel een tijdje. eruit lópen werkt niet heb ik na wat testen ontdekt, integendeel zelfs)
Dankjequote:Op vrijdag 18 april 2008 16:59 schreef Silmarwen het volgende:
LovelyLady, dat is hoe ik er ook altijd probeer tegen aan te kijken. Neem een lekker warmbad/douche en ga wat leuks doen. Of wat ik graag doe als ik me rot voel, een grote bak Benny en Jerry's ijs. Godsgruwelijk duur, maar oh zo enorm lekker. Gewoon lekker je rot voelen en verdrietig zijn, morgen is er weer een dag. Veel sterkte hoor!
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef sjak het volgende:
Geppie, heb je wat meer duidelijkheid kunnen krijgen van de verloskundige?
Ja ik heb geprobeerd minder te drinken, dat werkte wel, maar daarna dronk ik weer gewoon en moest ik nog steeds minder. Het zal wel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mag mijn vriendje zo gaan halen , daar sta ik graag vroeg voor op![]()
Fijn dat je geen last meer hebt van je hoofd enzo
En dat plassen...ik hoef juist de laatste week minder vaak eruit s'nachts..maar mischien is dat een kwestie van toeval/ geluk
Bla, geniet er van dat je vriendje er is (maar volgens mij had ik dat al gezegd)quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:18 schreef Llewella het volgende:
Bla, wat fijn dat je vriendje vandaag weer thuis komt!!! Ik vind het ook heel knap/dapper van je dat je je zo goed gehouden hebt!
Ik ben in slaap gevallen op de bank gisteravond, lag zo lekker te doezelen met een dekentje op de bank. Om 4 uur wakker, m'n buik werd als springkussen gebruikt door een van de katten, en dan natuurlijk de zwaarsteHij wilde zo lekker op m'n buik zitten/liggen, maar dat voelde te zwaar dus hup ervan af, en dan kwam ie weer, pok.
Die van mij had dat om half 7 vanmorgenquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:28 schreef Silmarwen het volgende:
Bla, wat ben jij vroeg op! Wij werden om 7 uur al wakker gemiauwd maar we hebben ons nog eens omgedraaid.
Het getsie Lunastar... hopelijk voel je je snel weer beter. Gelukkig is het weekend en kan je misschien nog even smiddags een tukkie doen of desnoods alleen even lekker gaan liggen en uitrusten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:10 schreef lunastar het volgende:
ik kwam ff piepen maar nog niks van Fon
hier slecht geslapen, weer last van maag-darm of wat het ook mag zijn.. zoals vorige week donderdag.. heb bijna héél de nacht recht in bed gezeten...
gelukkig dat het weekend is, dan gaat alles hier in slowmotion...
bla fijn dat je vriend terug thuis is...
en dan weet ik het niet meer, sorry meiden
liefs lunastar
Hey bedankt!quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:01 schreef Marie79 het volgende:
Nu weet ik het zeker![]()
ik lees gewoon heel eenzijdig. Log net weer in op Fok! en zie dat ik gisteravond gewoon Geppie heb overgeslagen in mijn reactie, zal er ook wel door komen dat ik de hele week niet online ben geweest, maar toch... vind het zo stom van mezelf.
Bij deze Geppie: gelukkig dat het niets ernstigs is van die antistoffen!![]()
Luna, wat balen dat je de hele nacht wakker bent geweest en zo'n last van je darmen/maag... Wat LovelyLady ook al zegt, hopelijk kan je vanmiddag even rusten!
Ik herken precies wat je al eerder schreef, die pijn. Bij mij bleek het een breukje in mijn middenrif, dat had er altijd al gezeten, maar was door de zwangerschap wat meer gaan "wijken". Juist bij een tweede wordt dat dan wat erger.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:10 schreef lunastar het volgende:
ik kwam ff piepen maar nog niks van Fon
hier slecht geslapen, weer last van maag-darm of wat het ook mag zijn.. zoals vorige week donderdag.. heb bijna héél de nacht recht in bed gezeten...
gelukkig dat het weekend is, dan gaat alles hier in slowmotion...
bla fijn dat je vriend terug thuis is...
en dan weet ik het niet meer, sorry meiden
liefs lunastar
Jeujquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:54 schreef releaze het volgende:
Nou, releaze is ook zwanger. Heel erg onverwacht, maar toch! Mag pas 14 mei voor't eerst naar de verloskundige, dan gelijk de echoAls ik het zelf goed berekend heb, zit ik nu bijna in week 6!
Gefeliquote:Op zondag 20 april 2008 08:20 schreef freecell het volgende:
Releaze gefeliciteerd
En de beeb van Fon en Bierie zal er inmiddels wel zijnde 48 uur is al om toch?
Ik ben op de helft20 weken vandaag!
Wat is Puppp???quote:Op zondag 20 april 2008 10:28 schreef E.T. het volgende:
Releaze gefeliciteerd!
LovelyLady, ik hoop voor je dat de jeuk geen Puppp is.. dan is de enige remedie nl. bevallen. Hoewel Maneki het aardig in toom wist te houden door liters viooltjesthee
Sterkte iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |