jeuzus wat lelijkquote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef DaMart het volgende:
Hey, vandaag is er ook een cartoon.
[ afbeelding ]
...zonder poppetjes nog wel!
tocht (dem; tochten)quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:29 schreef Montov het volgende:
Ik snap het niet.
Zonder dat bovenste nieuwstekstblokje vind ik 'm vrij geestig. Nozzman is hier vrij vaak genoemd, ik vind dit nu een droge, flauwe grap die zo van Nozzman had kunnen komen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Semisane het volgende:
Ik vind 'em niet leuk...iets te ver gezocht. Vorige week was Metin wel lekker bezig...en nu weer helemaal niks...gevalletje borderline lijkt wel.
Aha. Hihi.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
tocht (dem; tochten)
1 ongewenste luchtstroom in een ruimte
2 het trekken naar een reisdoel
1+2=cartoon
Tja..Nozzman ken ik niet zo goed, behalve van de paar cartoons die ik hier heb gezien...maar die vond ik ook maar zo zo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonder dat bovenste nieuwstekstblokje vind ik 'm vrij geestig. Nozzman is hier vrij vaak genoemd, ik vind dit nu een droge, flauwe grap die zo van Nozzman had kunnen komen.
Nozzman is God!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja..Nozzman ken ik niet zo goed, behalve van de paar cartoons die ik hier heb gezien...maar die vond ik ook maar zo zo.
Mischien heb ik wel geen humor.![]()
Tja...ik vind ook deze maar zo zo...sorry....alweer een god waar ik niet in geloof.quote:
Dat komt door de manier van de tekst. Nozzman heeft een eigen stijl en het is echt verschrikkelijk als iemand anders daarop wil leunen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonder dat bovenste nieuwstekstblokje vind ik 'm vrij geestig. Nozzman is hier vrij vaak genoemd, ik vind dit nu een droge, flauwe grap die zo van Nozzman had kunnen komen.
Verkouden door de Stille Tocht..quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:34 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw [ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu nog het bovenste tekstbalkje weglaten.
Inderdaad! Een zelfportret.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Ravage het volgende:
Volgens mij is het een cartoon over Metin die een cartoon verzint.. Check die maniakale blik
Ik denk niet dat de meeste cartoonisten zich willen associëren met Gregorius Nekschot..quote:Op zondag 18 mei 2008 22:01 schreef Schanulleke het volgende:
sowieso hoort iedere cartoonist aan deze gebeurtenis een tekening te wijden.
Lijkt me ook niet, maar het gaat om het principe...quote:Op zondag 18 mei 2008 23:34 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meeste cartoonisten zich willen associëren met Gregorius Nekschot..
Dat is de saus voor bij de garnalenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:58 schreef pfaf het volgende:
Heeft ze traanklieren op haar wang, of is ze haar puisten aan het uiknijpen tijdens het eten?
d'r puist is wel weg!quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik kan er om lachen als een boer met kiespijn terwijl hij ziet dat twee hele dikke boeren zijn appelboom leegplukken terwijl de boom wordt geraakt door de bliksem en Bonnie St Claire er heel nuchter om zit te lachen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:27 schreef BdR het volgende:
Ik had voor vandaag eerder iets verwacht bij de kop "Vlucht voor nudisten van de baan"..
Iets met "klere-vliegtuig" ofzowoehaha
En dat zeven topics langquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:03 schreef Merel2345 het volgende:
Die cartoons van Nu.nl zijn te triest. Maar eigenlijk is dat ook wel weer geestig... dat gegeven alleen al.
quote:Onderwerp: Seven Heaven cartoons, geef andere cartoonist een kans
Hallo,
sinds lange tijd staan op nu.nl cartoons van "Sevens Heaven". De kwaliteit van deze cartoons is naar mijn mening beneden elk peil. De nieuwsberichten waarop cartoon-commentaar gegeven wordt zijn niet relevant, er zit weinig variatie in de afbeeldingen en ze zijn gewoonweg niet grappig.
Nu.nl doet er volgens mij beter aan een andere cartoonist een kans te geven. Misschien wordt er wel een nieuwe Peter van Straaten, Tom Janssen, of Fokke en Sukke ontdekt. In "Sevens Heaven" schuilt zo'n cartoon-talent zich in elk geval niet.
Ik weet wel dat nu.nl zijn diensten, en dus ook de cartoons, gratis aanbiedt. Dus misschien is het ongegrond dat ik erover klaag, maar ik wou het in ieder geval melden.
vriendelijke groet,
quote:Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw reactie. Onze cartoonist heeft, zoals de meeste tekenaars, een schare trouwe fans én een aantal felle criticasters. Smaken verschillen.
Het zal u niettemin waarschijnlijk genoegen doen dat Sevens Heaven later dit jaar plaats zal maken voor een andere dagcartoonist. Sevens Heaven gaat vanaf dat moment een keer in de week een tekening maken.
Met vriendelijke groet,
Redactie NU.nl
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef BdR het volgende:
Ik had even een mailtje gestuurd naar nu.nl en ook antwoord gekregen..
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef Trancelocator het volgende:
Smaken verschillen, maar ik begin bijna te denken dat jij het debiele neefje van Metin bent.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:48 schreef Thy... het volgende:
Het idee is niet slecht, maar de uitwerking had zoveel beter gekunt.
We halen Nozzman er maar weer bij om te laten zien hoe het wel moet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |