Dat is de saus voor bij de garnalenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:58 schreef pfaf het volgende:
Heeft ze traanklieren op haar wang, of is ze haar puisten aan het uiknijpen tijdens het eten?
d'r puist is wel weg!quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik kan er om lachen als een boer met kiespijn terwijl hij ziet dat twee hele dikke boeren zijn appelboom leegplukken terwijl de boom wordt geraakt door de bliksem en Bonnie St Claire er heel nuchter om zit te lachen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:27 schreef BdR het volgende:
Ik had voor vandaag eerder iets verwacht bij de kop "Vlucht voor nudisten van de baan"..
Iets met "klere-vliegtuig" ofzowoehaha
En dat zeven topics langquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:03 schreef Merel2345 het volgende:
Die cartoons van Nu.nl zijn te triest. Maar eigenlijk is dat ook wel weer geestig... dat gegeven alleen al.
quote:Onderwerp: Seven Heaven cartoons, geef andere cartoonist een kans
Hallo,
sinds lange tijd staan op nu.nl cartoons van "Sevens Heaven". De kwaliteit van deze cartoons is naar mijn mening beneden elk peil. De nieuwsberichten waarop cartoon-commentaar gegeven wordt zijn niet relevant, er zit weinig variatie in de afbeeldingen en ze zijn gewoonweg niet grappig.
Nu.nl doet er volgens mij beter aan een andere cartoonist een kans te geven. Misschien wordt er wel een nieuwe Peter van Straaten, Tom Janssen, of Fokke en Sukke ontdekt. In "Sevens Heaven" schuilt zo'n cartoon-talent zich in elk geval niet.
Ik weet wel dat nu.nl zijn diensten, en dus ook de cartoons, gratis aanbiedt. Dus misschien is het ongegrond dat ik erover klaag, maar ik wou het in ieder geval melden.
vriendelijke groet,
quote:Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw reactie. Onze cartoonist heeft, zoals de meeste tekenaars, een schare trouwe fans én een aantal felle criticasters. Smaken verschillen.
Het zal u niettemin waarschijnlijk genoegen doen dat Sevens Heaven later dit jaar plaats zal maken voor een andere dagcartoonist. Sevens Heaven gaat vanaf dat moment een keer in de week een tekening maken.
Met vriendelijke groet,
Redactie NU.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |