Ik moest ook lachen! De eerste keer!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
RAAP ME OP! IEMAND! RAAP ME OP!![]()
jeuzus wat lelijkquote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef DaMart het volgende:
Hey, vandaag is er ook een cartoon.
[ afbeelding ]
...zonder poppetjes nog wel!
tocht (dem; tochten)quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:29 schreef Montov het volgende:
Ik snap het niet.
Zonder dat bovenste nieuwstekstblokje vind ik 'm vrij geestig. Nozzman is hier vrij vaak genoemd, ik vind dit nu een droge, flauwe grap die zo van Nozzman had kunnen komen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Semisane het volgende:
Ik vind 'em niet leuk...iets te ver gezocht. Vorige week was Metin wel lekker bezig...en nu weer helemaal niks...gevalletje borderline lijkt wel.
Aha. Hihi.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
tocht (dem; tochten)
1 ongewenste luchtstroom in een ruimte
2 het trekken naar een reisdoel
1+2=cartoon
Tja..Nozzman ken ik niet zo goed, behalve van de paar cartoons die ik hier heb gezien...maar die vond ik ook maar zo zo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonder dat bovenste nieuwstekstblokje vind ik 'm vrij geestig. Nozzman is hier vrij vaak genoemd, ik vind dit nu een droge, flauwe grap die zo van Nozzman had kunnen komen.
Nozzman is God!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja..Nozzman ken ik niet zo goed, behalve van de paar cartoons die ik hier heb gezien...maar die vond ik ook maar zo zo.
Mischien heb ik wel geen humor.![]()
Tja...ik vind ook deze maar zo zo...sorry....alweer een god waar ik niet in geloof.quote:
Dat komt door de manier van de tekst. Nozzman heeft een eigen stijl en het is echt verschrikkelijk als iemand anders daarop wil leunen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonder dat bovenste nieuwstekstblokje vind ik 'm vrij geestig. Nozzman is hier vrij vaak genoemd, ik vind dit nu een droge, flauwe grap die zo van Nozzman had kunnen komen.
Verkouden door de Stille Tocht..quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:34 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw [ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu nog het bovenste tekstbalkje weglaten.
Inderdaad! Een zelfportret.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Ravage het volgende:
Volgens mij is het een cartoon over Metin die een cartoon verzint.. Check die maniakale blik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |