Huntelaarquote:
Kom op zeg.. De kans dat PSV verliest is al minder dan 10% volgens de statistieken en dat wij dan óók nog zouden verliezen van Heracles zou helemaal wel een minimale kans zijn. Kortom gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:01 schreef Wooldoor het volgende:
De wedstrijd tegen Heracles wordt als makkie gezien, je zal het weer zien dat Psv alsnog verliest en wij vervolgens ook.
Als het gebeurd zie ik veel mensen zondag nacht met die avatarquote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij staat alvast opgeslagen voor zondag
Ik ben het wel verplicht na mijn "schoen opeet uitspatting" in dit topic gisterenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als het gebeurd zie ik veel mensen zondag nacht met die avatar
Hij maakt ons kampioen. Ik voel het gewoon.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij een geheim wapen hebben.
[ afbeelding ]
Zondag nacht lig ik knock out op Leidse als het gebeurd.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hou maar op maandag ochtendquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar verliezen had de kampioensaspiraties ook de das om gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:44 schreef Robar het volgende:
Pfoei, slechts 2-1 voorstaan in de slotfase van een wedstrijd is niet goed voor je gezondheid . . . . . .
Maar ik verwacht zondag geen verrassingen.
Vitesse verliest zondag met 3-1 of 4-1, Ajax wint met 2-0.
En weer worden we op de laatste speeldag tweede!
Overigens moet Meneer Koster volgens mij dan ongelofelijk veel spijt hebben van de behouden tactiek tegen PSV een paar weken geleden.
Ach, zo kan je ieder puntverlies als cruciaal zien. En bij PSV is dat natuurlijk net zo.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef Jasza het volgende:
Hadden bij Twente moeten winnen, dan stond je nu 1e.
Dat je daar de 0-1 weggeeft met nog 20 minuten te spelen is gewoon dramatisch.
Makkelijk praten ouwe..quote:Op donderdag 17 april 2008 10:44 schreef Robar het volgende:
Pfoei, slechts 2-1 voorstaan in de slotfase van een wedstrijd is niet goed voor je gezondheid . . . . . .
Maar ik verwacht zondag geen verrassingen.
Vitesse verliest zondag met 3-1 of 4-1, Ajax wint met 2-0.
En weer worden we op de laatste speeldag tweede!
Overigens moet Meneer Koster volgens mij dan ongelofelijk veel spijt hebben van de behouden tactiek tegen PSV een paar weken geleden.
als als als alsquote:Op donderdag 17 april 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:
Achteraf is alles makkelijk praten.
Omdat Van Basten dat wil.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
Jurgen Colin
waarom zitten we nou nog met hem opgescheept? hij heeft een groot gebrek aan zelfkennis en wil daarbij het liefst centraal in de verdediging.waarom is z'n contract verlengt martin?
Neuh.quote:
psv wordt kampioen. Ik geloof er echt niet meer in.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:23 schreef Breach het volgende:
Als Vitesse snel scoort of PSV rood zou pakken à la AZ vorig jaar dan wel, maar anders voorzie ik een saaie middag.
Ik ook bijna niet meer, maar ik klamp me vast aan het feit dat ik dat vorig jaar ook over AZ zei. Verschil was dat die toen wel moesten winnen dat PSV nu al vanaf het begin van de wedstrijd kampioen is gezien de gelijkstand. Maar goed alle hoop is gevestigd op Aad en Vites.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef toma het volgende:
[..]
psv wordt kampioen. Ik geloof er echt niet meer in.
Held!quote:"De beleving in het veld sloeg zelfs over op de warm lopende spelers erbuiten. Ajax routinier Urzaiz coachte op een gegeven moment elke Ajacied in de buurt van de zijlijn aan. Een keer liep hij zelfs pontificaal terug naar de bank om assistent-trainer Groenendijk een aanwijzing mee te geven."
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
We worden echt geen kampioen hoor...
En stel dat we het worden dan zouden we de schaal in moeten leveren omdat je de schaal niet verdient als je van VVV, Excelsior etc. verliest/gelijkspeeld.
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
En stel dat we het worden dan zouden we de schaal in moeten leveren omdat je de schaal niet verdient als je van VVV, Excelsior etc. verliest/gelijkspeeld.
Zullen we de titel maar aan Volendam geven dan? Die hebben tegen geen enkele ploeg in de Eredivisie verloren of gelijkgespeeld.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef Sethje het volgende:
Ja wat nou op deze manier wil ik als Ajacied niet eens kampioen worden! We zijn gewoon schandalig slecht dit jaar en hebben de schaal gewoon niet verdiend klaar. Ik kan hier op geen enkele manier trots op zijn.
As ifquote:Op donderdag 17 april 2008 11:19 schreef PyTh het volgende:
Het wordt nog spannend Zondag.
Ergens heb je nog gelijk ook jaquote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
Dat krijgt Real Madrid zelfs niet voor elkaarquote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Ajax moet zich doodschamen als ze uiteindelijk nog de titel winnen...met de staart tussen de benen naar huis...niks geen huldiging...die verdien je pas als je werkelijk iets gepresteerd hebt!
Dat jullie blij zijn met een kat in de zak. Ik wil een kampioen zien met flair,bravoure en minstens 30 van de 34 wedstrijden goed,aanvallend en attractief voetbal!
Ik snap je wel. Al zal ik stiekem toch wel blij zijn als......quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Ajax moet zich doodschamen als ze uiteindelijk nog de titel winnen...met de staart tussen de benen naar huis...niks geen huldiging...die verdien je pas als je werkelijk iets gepresteerd hebt!
Dat jullie blij zijn met een kat in de zak. Ik wil een kampioen zien met flair,bravoure en minstens 30 van de 34 wedstrijden goed,aanvallend en attractief voetbal!
Dat is wel heel 1995...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Dat slaat toch nergens op, dat is juist het kenmerk van een competitie. Degene die na 34 wedstrijden tegen 17 andere clubs de meeste punten heeft is kampioen. Want ik durf te wedden dat al die figuren die dit roepen zondag net zo hard staan te juichen áls het zou gebeuren.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ergens heb je nog gelijk ook ja.
Hij bedoelt het ongetwijfeld wat minder extreem, maar het is toch van de gekke dat je keer op keer punten laat liggen tegen zulke tegenstanders? Is het inmiddels nog niet duidelijk dat je kampioen wordt tegen de kleintjes?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op, dat is juist het kenmerk van een competitie. Degene die na 34 wedstrijden tegen 17 andere clubs de meeste punten heeft is kampioen. Want ik durf te wedden dat al die figuren die dit roepen zondag net zo hard staan te juichen áls het zou gebeuren.
Tuurlijk, iedereen wil dat Ajax met aanvallend en attractief voetbal kampioen wordt. Maar dat zat er dit jaar dus niet in. Worden we het dan toch nog, zou het mij nu echt een rotzorg wezen hoor. Plus dat we dan zeker CL spelen, wat voor de nodige financiële zekerheid zorgt en Ajax wordt aantrekkelijker voor spelers om naar toe te gaan. Een Sulejmani zou dan eerder kiezen voor Ajax dan voor psv denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
Kampioen is kampioen ja, daar ben ik na alle kutjaren wel mee eens. Maar toch liever niet op de manier waarop psv het doet.
Die figuren met die brandweerhelm op dan die naar dat brandende stoeltje gingen lopen.quote:
Dream on, het is tegenwoordig gewoon pakken wat je pakken kan. Het moet altijd maar mooi bij Ajax, we mogen nu best eens voor het resultaat gaan. Ben het een beetje zat om elke keer door mooi voetbal met lege handen te staan en het zou de psv-mondjes natuurlijk voorlopig weer even doen zwijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Dat is net gepostquote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef kevin6188 het volgende:
Dat niemand het hier over het optreden van Urzaiz gisteravond heeft...
Niet het warmlopen, hoor. Hij stond iedere speler die in de buurt van de zijlijn kwam te coachen en liep op een gegeven moment naar Groenendijk om te zeggen wat er moest gebeuren.
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Precies. Ik wil ook mooi voetbal, maar op dit moment is het niet realistisch om die eisen te stellen. Of je moet een soort Arsenal willen: altijd mooi spelen en telkens met lege handen staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dream on, het is tegenwoordig gewoon pakken wat je pakken kan. Het moet altijd maar mooi bij Ajax, we mogen nu best eens voor het resultaat gaan. Ben het een beetje zat om elke keer door mooi voetbal met lege handen te staan en het zou de psv-mondjes natuurlijk voorlopig weer even doen zwijgen.
Zou echt wel groot feest zijn zondag, maar ja not gonna happen..
En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVENquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.
Ze? Wij zijn de beste!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.
Was na de Wereldbeker winst.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVEN
Prachtig blijf ik dat fragment van de huldiging van CL 95 vinden. Van Gaal![]()
Al gaat dat dit jaar niet gebeuren
Kun je nagaan hoe lang dat alweer geleden isquote:
Liever onwaardig kampioen worden, dan de titel verdienen en mislopen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef PyTh het volgende:
Of ajax of PSV nou Zondag kampioen wordt.......
Beide elftallen zijn in mijn optiek kampioen onwaardig.
Het is pure middelmaat wat de boventoon voert, uitzonderingen daar gelaten.
Nee hoor daar heb ik me al bij neergelegd, maar wel op een manier dat Ajax eindelijk eens een team vormt dat constant kan presteren. Dat is nog net iets anders dan de manier van psv.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen wil dat Ajax met aanvallend en attractief voetbal kampioen wordt.
1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
Kampioen is kampioen ja, daar ben ik na alle kutjaren wel mee eens. Maar toch liever niet op de manier waarop psv het doet.
Hoezo makkelijk, alles wat hier gezegd wordt door iedereen is erg makkelijk te noemen.quote:
Ik droom echt nooit over zulke normale dingen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Nashje het volgende:
Wat hebben er al veel mensen gedroomd dat Vitesse in de 98e scoort door Janssen of weet ik wat.
De winnaar heeft altijd gelijk, als Ajax zondag kampioen zou worden dan kun je de actie van Koster weer in een ander perspectief zetten. Ik had het ook anders gedaan, maar zo ging het niet.quote:
Dat laatste stukje ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
De winnaar heeft altijd gelijk, als Ajax zondag kampioen zou worden dan kun je de actie van Koster weer in een ander perspectief zetten. Ik had het ook anders gedaan, maar zo ging het niet.
Iedereen moet eens stoppen met dat gezeur, als je bovenaan staat dan hoor je daar te staan en anders niet.
Ja en als Ajax dit jaar kampioen wordt dan worden ze dat ook op doelsaldo. Als je vooraf akkoord gaat met de regels moet je achteraf als club niet huilen. En wat hebben wij met andere competities te maken? Die zijn toch niet van invloed op onze competitie..quote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat laatste stukje ben ik niet helemaal met je eens.
De kampioen wordt hier in Nederland bepaald op doelsaldo. Ok prima, dat is een regel en die heb je maar te accepteren. Jammer dat Ajax de dupe werd vorig jaar, maar het zij zo. Maar in Spanje geldt het onderlinge resultaat: hierdoor werd Real Madrid kampioen i.p.v. Barcelona (die een beter doelsaldo hadden). Als dezelfde regels golden in Nederland, was Ajax kampioen (0-1 voor PSV in de Arena en 1-5 voor Ajax in het Philips stadion).
Ik vind dan dat er een algemene regel moet komen wie er kampioen is bij gelijke stand. Of dat nou doelsaldo of onderling resultaat is boeit me niet zo. Maar het moet wel overal internationaal gelijk zijn.
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en als Ajax dit jaar kampioen wordt dan worden ze dat ook op doelsaldo. Als je vooraf akkoord gaat met de regels moet je achteraf als club niet huilen. En wat hebben wij met andere competities te maken? Die zijn toch niet van invloed op onze competitie..
Maar ik zie niet in wat de toevoeging daarvan is..?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.
Jariquote:
Je hebt toch ook dezelfde regels in het veld?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie niet in wat de toevoeging daarvan is..?
Zie het niet gebeuren aangezien de grote drie competities allemaal een andere regel hebben. Wat wel mooi zou zijn is dat als je dit goed regelt, de playoffs ook meteen verboden zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.
Die huldiging moet gewoon, alleen al om de reden dat dit Heitinga's laatste jaar is.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
Tuurlijk zal ik blij zijn als Ajax uiteindelijk kampioen word, maar echt trots kan ik er niet op zijn. Ik schaam me oprecht voor het Ajax wat ik dit jaar heb gezien en vind het echt van de zotten dat we uberhaupt nog kans maken op het kampioenschap. Kampioen van de armoede....echt...te triest voor woorden...zoveel punten verloren.
Heel gauw in je handjes klappen dat we CL spelen en dat feit benutten op de transfermarkt. Maar bijvoorbeeld een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Dat zou wat zijn.. Kampioen worden en dan geen huldiging houden omdat er wat supporters zijn die vinden dat je met te weinig punten en niet met mooi voetbal kampioen bent geworden.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die huldiging moet gewoon, alleen al om de reden dat dit Heitinga's laatste jaar is.
Preciesquote:Op donderdag 17 april 2008 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.. Kampioen worden en dan geen huldiging houden omdat er wat supporters zijn die vinden dat je met te weinig punten en niet met mooi voetbal kampioen bent geworden.
PSV nog niet eens gemiddeld twee treffers per wedstrijd, kampioen-onwaardig eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24
2 Ajax 33 19 9 5 66 89 - 44
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:24 schreef _Mike_ het volgende:
Het moet niet te snel 1-0 worden voor Vitesse dan pakt PSV het zo weer terug, liefst in de 42ste 92ste minuut ofzo
Maar nee het blijft hopen :<
Bron: Voetbalprimeur.nlquote:Seedorf overweegt vertrek bij Milan
Aan de Milanese periode van Clarence Seedorf zou deze zomer weleens een eind kunnen komen. De middenvelder overweegt een vertrek bij AC Milan vanwege de aanstaande komst van Ronaldinho.
De 32-jarige Nederlander denkt dat hij uit beeld zal belanden bij de komst van de Braziliaanse spelmaker. Carlo Ancelotti wil namelijk een aanval creëren waarin Ronaldinho en Kaká kort achter Alexandre Pato spelen. Momenteel vervult Seedorf de beoogde rol van Ronnie.
Seedorf ziet een rol op het tweede plan niet zitten, weet Controcampo. De aanvallende middenvelder wil in de laatste jaren van zijn actieve carrière wekelijks spelen.
Naar verluidt houdt Valencia de ontwikkelingen rond Seedorf nauwlettend in de gaten. De Spaanse ploeg zou een nieuw middenveld rond de spelmaker willen gaan bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |