zo te zien is 't er dan iig goed weer voor jaquote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen maar weer een afspraak maken, wil zaterdag wel weer een lesje
Volgens mijn instructeur mag je het achtje helemaal niet met slippende koppeling doen, maar alleen met gas en achterrem.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat er niet alleen om dat je dat achtje kan maken maar ook dat je dat met de juiste techniek doet ... trekkende motor/slippende koppeling..
Hetzelfde geldt voor de langzame slalom.
Ik had in theorieboekjes en op oefen cd-rom gelezen/gezien dat slippende koppeling mocht. Dus toen ik dat veel makkelijker vond, ben ik dat blijven toepassen ondanks dat instructeurs zeiden dat het zonder slippende kopppeling moest.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:24 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Volgens mijn instructeur mag je het achtje helemaal niet met slippende koppeling doen, maar alleen met gas en achterrem.
Wie heeft er gelijk?
Verder: hoe maak je een motor trekkend?
Het is alweer meiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef spanks het volgende:
Vanmiddag gebeld en kan zaterdag al mijn eerste rijles doenerg snel, maar wel relaxed! Ben benieuwd.
Eerste rijles: 10-04-08 10-05-08
Theorie: nnb
AVB: nnb
AVD: nnb
Rijschool: RVV, Amsterdam
Lesmotor: ? >25 KW
Honda CBF 500 ABSquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef spanks het volgende:
Vanmiddag gebeld en kan zaterdag al mijn eerste rijles doenerg snel, maar wel relaxed! Ben benieuwd.
Eerste rijles: 10-04-08
Theorie: nnb
AVB: nnb
AVD: nnb
Rijschool: RVV, Amsterdam
Lesmotor: ? >25 KW
Prima ding om te zienquote:
Dat lijkt me echt zooo bagger, als je niet kan lessen / door moet op een andere motor omdat je vertrouwde beestje kapot isquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
net lekker liggen lessen, remproeven, uitwijkoefening en snelle slalom. Wil ik net vertrekken voor die laatste oefening, spreekt een wandelaar me aan: Blijkt mijn motor koelvloeistof te lekkenWas mijn motor aan de kook geraakt
Bleek gisteren met die motor ook al het geval te zijn geweest. Dus die gaat komende week heel snel richting garage.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
voordeel was dat we met 2 motors reden en het vrij op het einde gebeurde. Mijn motor even laten afkoelen en toen rustig naar de rijschool terug gereden. Zijn beide CB500 's maar ene is nieuwe type, zit houding is iets anders mar heb gelukkig op beide gereden. Vergeet niet dat zo'n les motoren zwaar te lijden hebben.
Die aanbieding is autorijles.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef spanks het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die bij RVV (A'dam) rijles hebben gehad? En zoja, hoeveel lessen hebben jullie genomen. Dat pakket op hun website voor 899 euri lijkt me een goede aanbieding, maar weet niet of 30 lessen van 45 min. genoeg is...
Dacht ik alquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Die aanbieding is autorijles.
Motorrijles is (copy-paste van website):
8 lessen van 1.5 uur motor-rijles
1 les van 1.5 uur op de motor rijsimulator
CBR praktijkexamen bijzondere verrichtingen
CBR examen verkeersdeelneming
mogelijkheid tot gratis herexamen verkeersdeelneming *
mogelijkheid tot gratis herexamen bijzondere verrichting *
(elders 1200 euro): 899 euro !!
Dat is eigenlijk voor niemand genoeg, tenzij je je hele leven al op motor-dingen zit.
Ik zit er al ruim overheen en het einde is nog niet in zicht, maar ik zuig dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |