nouja je moet je er niet teveel van voostellen, je mag 'm met een gewoon b-rijbewijs rijden..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:29 schreef Becherovka het volgende:
Heb je wel het goeie rijbewijs om met een trailer te rijden? Of gaat er iemand mee die dat wel heeft, je pa ofzo.
Klinkt als een fijne dag 80km/h tuffen
Thx!quote:
Hey, met 90 onderuit, dan boeit het echt niet meer of op een brommer of motor reed hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:15 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Je rijdt met een motorbroek op je brommer?
word over 2 weken 19quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:41 schreef sander89 het volgende:
Cocktailprikker maar ben je nog niet 21? dus word gewoon 25KW rijbewijs?
Ik zelf heb tot nu toe van alle rijlessen maar 1 keer op 25 KW motor geredenrest gewoon met CBF 500 op vol vermogen
![]()
Maar merk niet super veel van want met half gas trek je meestal hard genoeg op het AVB terreinen verder alleen op de weg geweest met 25KW > motoren.
Zelfde model motor lijkt me wel handig, omdat je uiteindelijk ook gewoon op die 25 KW motor het examen moet doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
word over 2 weken 19
Alleen bij Knoop hebben ze maar 1 25 KW er6n , rest is vol vermogen. Hoop dat ik geen problemen heb met de afwisseling, zal in ieder geval vragen of ik op een er6n door kan rijden, zit ik alleen nog met vermogensverschil ipv ook modelverschil.
Wij waren vandaag met deze temperatuur met zen 2en op het AVB terrein, ik kan je vertellen dat het erg prettig was om hem af en toe vol open te trekken zodat de boel ff door kon waaien. Noodstop+precisiestop gingen zowel met 50 als 80 goed,, dus dat zit er ook wel in hoop ik zo.
Maar voor de weg zal het verschil 25 / >25 kw niet zo uitmaken met lessen, ik zat toch veel te snel weer aan de maximumsnelheid
OP aangepastquote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor de mensen die er in de OP bijwillen: ik ga even netjes vragen of ik de OP mag aanpassen
volgens mij had ik op mn avb examen toch wel wat minder ruimte dan daar hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
mijn god heb je echt zon zee van ruimte met examen? Ik had gister een stuk minder ruimte, zeker een meterEn dat ging al prima
Het gaat er niet alleen om dat je dat achtje kan maken maar ook dat je dat met de juiste techniek doet ... trekkende motor/slippende koppeling..quote:Op zondag 4 mei 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
mijn god heb je echt zon zee van ruimte met examen? Ik had gister een stuk minder ruimte, zeker een meterEn dat ging al prima
Ja dat ging prima, hoor je mij ook niet over klagen. Alleen had ik met oefenen toch echt minder ruimte tussen de pionnen dan op dat filmpje te zien isquote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat er niet alleen om dat je dat achtje kan maken maar ook dat je dat met de juiste techniek doet ... trekkende motor/slippende koppeling..
Hetzelfde geldt voor de langzame slalom.
Ziet er netjes uit en ABS op je fiets is natuurlijk erg verstandig als dat kan.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:16 schreef Roquefort het volgende:
Ik heb zojuist een puike motor aangeschaft, mag ik even pimpen zolang de verkoopplaatjes nog online staan?
[ afbeelding ]
(hmmz ander plaatjes krijg ik helaas niet gelinkt)
BMW F 650 CS uit 2004, met 11.000 km op de teller, net ingereden dus zeg maar.
spick n span, met precies alle opties en accessoires erbij die ik zelf uit zou kiezen, ik ben in 1 keer klaar voor de zomer en waarschijnlijk voor de komende jaren.
Nu maar duimen dat dat examen donderdag goed gaat, dan kan ik volgende week mijn mooie glimmende nieuwe fiets gaan berijden.![]()
Ha, dat is een hoopgevend percentage.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit en ABS op je fiets is natuurlijk erg verstandig als dat kan.
Trouwens slagingspercentage gemiddeld voor motor in Amsterdam is: 66 - 70 %
Dus dat is wel aardig, het auto examen is minder dan de helft, namelijk: 31 - 35 %![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |