Dat mag je verwachten... de praktijk wijst anders uit. (niet persé met CP, maar in het algemeen) Mensen overschatten zichzelf.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik denk dat Coctailprikker zelf wel een beetje in kan schatten wat al dan niet verantwoord is.. hij is iig meerderjarig, dan mag je verwachten dat iemand weet wat zijn kunnen is.
Inderdaad en je lest niet voor niets: je hebt immers je rijbewijs nog niet, dus heb je geen enkele zelfstandige rij-ervaring.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat mag je verwachten... de praktijk wijst anders uit. (niet persé met CP, maar in het algemeen) Mensen overschatten zichzelf.
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef arnold-d het volgende:![]()
![]()
GESLAAGD
![]()
![]()
![]()
Perfect ritje van 20 minuten..
BEN blijalleen nu een lange week wachten
![]()
eerst de verzekering maar regelen![]()
Pas maar op gem ede/amersfoort a.s vrijdag![]()
![]()
![]()
Heb je al oordopjesquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef arnold-d het volgende:
een oude Honda CB350F..
maar je hoort me wel aankomen!! ik heb er zelf een mege luide open pijp onder geplaatst
Maak je niet druk om het laatstequote:Op maandag 19 mei 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Cocktailprikkerik dacht dat je je leven ging beteren
blijf jij eens uit de buurt als je geslaagd bent![]()
- ik slaag nooitquote:Op maandag 19 mei 2008 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet nu al dat je nooit gaat slagen![]()
![]()
De mijne in 12 jaar 26000quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Lennox het volgende:
[ afbeelding ]
Zal de mijne ook eens showen. Nog vrijwel in showroom staat, ondanks bouwjaar 1997
Heeft in 11 jaar tijd ook net 22.000 gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |