Zo snel mogelijkquote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef Devrim_ het volgende:
Gebruikersnaam hierzo is Devrim
Ik snap het spel alleen niet zo.
Is het nou de bedoeling om zoveel mogelijk rondjes te halen of een zo snel mogelijk rondje te halen???
ik doe wel meequote:Op donderdag 17 april 2008 10:27 schreef disjfa het volgende:
Ik zat trouwens te bedenken binnenkort even een tournooite te maken voor de game.
Dus laat het weten en download de game
lamaquote:Op vrijdag 18 april 2008 02:06 schreef Fir3fly het volgende:
Na meer dan anderhalf jaar Nations te hebben gespeeld (en daarbij proberen zo hoog mogelijk op die ranglijst te komen) en alles uit die editor te halen wat erin zat ben ik benieuwd of me dit nog gaat boeien.
?quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb je ook al online gespeeld? Dus op een server met andere mensen en daar kijken hoe goed je bent?
Oh anderhalf jaar nations gespeeld, ik las anderhalf uurquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
?
Hij heeft anderhalf jaar geracet met Trackmania Nations.
Tuurlijk is dat online.
En als je Nations Forever bedoelt, hij heeft niks gezegd over dat hij het ging downloaden en als dat zo is zal ie wel online gaan lamlul
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
?
Hij heeft anderhalf jaar geracet met Trackmania Nations.
Tuurlijk is dat online.
En als je Nations Forever bedoelt, hij heeft niks gezegd over dat hij het ging downloaden en als dat zo is zal ie wel online gaan lamlul
Trackmania Nations tracks werken zouzo, sommige servers draaien die zelfs alleen nog maar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik neem aan dat oude Nations en United tracks hier ook op werken? Ik heb er nog een hele berg van mezelf namelijk
.
Fok!-server heet al sinds tijden F07.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef notunreal het volgende:
Ik zie um dur niet bij staan.. Misschien iemand die um wil hosten?
Ik ook een paar keer (in een server met 250 manquote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tof spel, ik ben al een paar keer 1ste geworden op een time trail map met ong 50 man
In Flevoland.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Xith het volgende:
Waar vind ik de Fok server F07?
eensquote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas zit iedereen de hele tijd op die short tracks server, die banen zijn een stuk minder leuk.
Ja, je kunt het zien als de tegenwoordige versie van stunts.quote:
Dat was bij stunts precies hetzelfde hoor, daar ging het ook om de snelste tijd en daar zaten ook dezelfde soort stunts in, daarmee bedoelen ze gewoon loopings, wallrides e.d. Het is dan ook vrij duidelijk dat TrackMania op Stunts is gebaseerd, staat zelfs bij de wikipedia link die ik je net gafquote:Op donderdag 24 april 2008 18:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
alleen als je probeert te stunten kom je meestal verkeerd terecht, tenzij een bepaald stuk van de baan zo gebouwd is dat je er alleen maar voorbij kunt komen door een stunt
Op m'n geforce 4 ti 4200 gaat ie ook soepel. Alleen niet alles op het volstequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:04 schreef Ulreazj het volgende:
Grafisch zeer goed, met mijn 8800GT alles op volste en gaat supersoepel.
Moet je wel hoog eindigen denk ik ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:02 schreef Silaz het volgende:
Speel meestal op VeryGames.net | 64 Slots in frankrijk. Knetter veel punten krijg je daar gek :p
Bij assassins creed ligt dat aan je geluidsinstellingen, je moet je accelratie instellen tot basis acceleratie, dan hoor je wel geluid.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:08 schreef ScarFace- het volgende:
Heb ik ook Flaccid zo heel ergerlijk is het ook weer niet.
Bij Assasins Creed is dit erger, daar is het vaker en ook als je met iemand aan het praten bent.
Niks aan te doen.
Haha.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:31 schreef ScarFace- het volgende:
Ik hoor wel geluid Flaccid zo erg is het niet.
Assassins Creed uitgespeeld en verwijdert
1 minuut is overdreven, maar het hoort niet vind ikquote:Op zondag 4 mei 2008 16:41 schreef ScarFace- het volgende:
Bij mij hangt het geluid weleens, bij Trackmania, laden van een nieuwe map.
Een paar seconden.
Beeld eigenlijk niet, 1 minuut haha dan is er echt wat mis
Speel je online op een server met veel anderen? Als ik dat doe heb ik ook dat probleem. Op andere servers werkt alles gewoon goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:40 schreef Flaccid het volgende:
Hij loopt dan eventje vast, muziek stopt. Echt gewoon elke keer als hijn een nieuwe ding moet laden
Nee ook offlinequote:Op zondag 4 mei 2008 19:31 schreef kipknots het volgende:
[..]
Speel je online op een server met veel anderen? Als ik dat doe heb ik ook dat probleem. Op andere servers werkt alles gewoon goed.
Zijn twee verschillende rankings; solo telt alleen je medals.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Krijg je online meer punten dan in Solo modus?
En denk dat die rammelbak van je binnenkort naar de kloten is..quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Flaccid het volgende:
zelfs als ik de editor wil gebruiken loopt ie vast
FO7 Heet die tegenwoordig dacht ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:55 schreef Roellie80 het volgende:
is er al een fok!-clan?
iemand zin om ingemaakt te worden?
ik sta nu op de 5900ste plaats
Nee heb het al opgelost!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
En denk dat die rammelbak van je binnenkort naar de kloten is..
nieuwe pc kopen dus..
Is het al gelukt? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
Heb daarnet een skin gedownload van:
http://www.trackmania-carpark.com
Maar die link naar import werkt helemaal niet
Weet iemand hoe je hem erin krijgt ?
Locator in zelfde folder als de zip?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.trackmania-carpark.com/car.php?id=864
Hierzo, beetje naar onder scrollen dan zie je m.
Vergeet trouwens niet alleen de skin maar ook de locator file te downloaden
Dan gewoon ingame > profiel > voertuigen, en dan de pagani kiezen en klikken op "op alle voertuigen toepassen"
En dan klaar
Volgens mij niet, je moet ff op die site checken hoe je dat kan fixen, je moet dat via een server doen, enfin ik heb geen zin om dat uit te zoeken ik moet er tegenaan kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Silaz het volgende:
Maar maikuuul, kunnen anderen hem ook zien?
Ik had laatst iemand met een Ferrari F430 dus het is mogelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WTF? Kan je custom auto's gebruiken in TMNF? Kunnen andere mensen dat ook zien online?
Technische banen zijn juist het leukst in TrackMania. Ik heb juist een hekel aan die banen waar je enorm veel geheime shortcuts hebt. Dan wordt het meer een puzzel game dan een race spel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat heb ik een schurfthekel aan te technische banen
Ik vind korte banen het leukst, met veel van die stunts erin, met leuke jumps. Niet een baan van 2 minuten ofzo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Technische banen zijn juist het leukst in TrackMania. Ik heb juist een hekel aan die banen waar je enorm veel geheime shortcuts hebt. Dan wordt het meer een puzzel game dan een race spel.
Ik hou meer van dirttracks, met leuke bochten erin en een paar jumps, dat overdreven stuntgedoe hoeft voor mij niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Technische banen zijn juist het leukst in TrackMania. Ik heb juist een hekel aan die banen waar je enorm veel geheime shortcuts hebt. Dan wordt het meer een puzzel game dan een race spel.
Ik zag laatst iemand rijden met het busje van The A Teamquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand met een Ferrari F430 dus het is mogelijk.
Ik race zelf met deze Pagani maar de anderen zien hem niet om de een of andere reden.
Ik heb de betaalde versie, kunnen andere mensen dan mijn custom car zien?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:58 schreef Unstoppable het volgende:
Je kunt geen cumstom cars in TMNF hebben (die andere mensen ook zien). Daar heb je TMU(F) voor nodig, dan kunnen andere rijders hem wel zien. TMNF is een uitgebreide, gratis demo van het stadium gedeelte van TMUF (wat dus de betaalde versie is).
Alleen de skin van de wagen verandert, verder rijden ze nog precies hetzelfde als de standaard wagens. Dus nee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:11 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Als je dan langs de rand gaat, ga je er dan doorheen?
Je moet de key daarvan bij je profielopties invoeren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb de betaalde versie, kunnen andere mensen dan mijn custom car zien?
Ik en maddoxx hebben beiden de betaalde versies maar toch kunnen we beiden onze custom auto's niet zien ? wazigquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet de key daarvan bij je profielopties invoeren.
Je moet een gekochte TMU versie hebben. Maar als je een nieuw TMNF account hebt gemaakt en je in je profiel je key invoert lukt het niet. Door de key in te voeren word het TMNF namelijk omgezet naar een TMU account. Ik heb het niet geprobeerd, maar hij zal dan wel een melding geven dat de key al in gebruik is. Je kunt dus gewoon Stadium spelen met je TMU account (TMU en TMNF rijden stadium op zelfde servers, ranking is hetzelfde etc). Of je kunt met je TMU account inloggen op je TMNF versie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik en maddoxx hebben beiden de betaalde versies maar toch kunnen we beiden onze custom auto's niet zien ? wazig
TMNF maar ik heb United ook op de pc (gekocht)quote:
Je weet dat je dan gewoon united had moeten upgraden hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
TMNF maar ik heb United ook op de pc (gekocht)
Speel je TMNF met je inloggegevens van TMU?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:37 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Speel je TMNF met je inloggegevens van TMU?
Heb je hem via steam of een online shop gekocht? Als je hem via een online shop hebt gehaald moet je trackmania united upgraden met behulp van deze patch: http://www.gamershell.com/download_24788.shtmlquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
owww okequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:52 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb je hem via steam of een online shop gekocht? Als je hem via een online shop hebt gehaald moet je trackmania united upgraden met behulp van deze patch: http://www.gamershell.com/download_24788.shtml
Als je dat heb geinstalleerd vind je de nations forever servers ook gewoon met united. Daarnaast moet je skin wel werken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef donorregister het volgende:
Ik heb die gratis versie ook gedownload. Kan ik met deze versie ook auto's zoals Pagani " toevoegen" ?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef kipknots het volgende:
Naast de stadium omgeving in Nations krijg je nog 6 omgevingen erbij, die allemaal totaal anders nutteloos zijn.
Hij staat iig op bol: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005937102&Section=GAMESquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ligt die nieuwste versie ook in de winkel? Ik wil het best kopen, maar zonderr doosje no deal
Gefixed, gewoon even DiffuseDirty.dds en DetailsDirty.dds verwijderen van 't zip bestand.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus een hele mooie Corvette in Trackmania nu maar de skin is lelijk dus ik verfde 'm donker rood (), maar er is blijkbaar een tweede soort van skin die je krijgt als de wagen vies wordt... dus de oude skin komt terug als de wagen vies wordt (als je in het modder rijd). Wat is dat nou voor bullshit. Hoe fix ik dat?
Ja ik heb united. Veel beter dan tmnf, alleen zonde dat er weinig servers zijn die iets anders dan stadium draaien.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef kipknots het volgende:
Zijn er hier nog united spelers?
Bij timeattack: snelste tijdquote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef Devrim_ het volgende:
Ik snap het spel alleen niet zo.
Is het nou de bedoeling om zoveel mogelijk rondjes te halen of een zo snel mogelijk rondje te halen???
Jij zat vroeger ook in fok, of niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:48 schreef Silentuz het volgende:
nick = Silentuz
Verkeerde forum prutserquote:Op vrijdag 18 april 2008 02:06 schreef Fir3fly het volgende:
Na meer dan anderhalf jaar Nations te hebben gespeeld (en daarbij proberen zo hoog mogelijk op die ranglijst te komen)
'Ik mag dan wel kut-banen maken, maar geef toe, ze zijn wel origineel' was het toch? Je bent nog lang niet klaar jijquote:Op vrijdag 18 april 2008 02:06 schreef Fir3fly het volgende:
...en alles uit die editor te halen wat erin zat ben ik benieuwd of me dit nog gaat boeien.
Aart!quote:
Kree!quote:
Ik heb er net met oldbie over gesproken, vanavond of morgen komt er een fok server in plaats van de F07 race-server. Het type banen zal ongeveer hetzelfde zijn, alleen dus meer custom van fok-zijde.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:55 schreef Dzy het volgende:
Hebben mensen zin om zo even georganiseerd op een server te zitten?
Reeeeedquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:12 schreef RedFever007 het volgende:
Gisteren voor het eerst even geprobeerd na maandenlang TMN gespeeld te hebben
We zijn begonnen als eigen clan, omdat dit duidelijk was qua ledenlijst. Voel je vrij om een fok tag te dragenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Silaz het volgende:
Fok heet FO7 tegenwoordig dacht ik.
Rally en snow ftw!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
Naast de stadium omgeving in Nations krijg je nog 6 omgevingen erbij, die allemaal totaal anders nutteloos zijn.
De database is nog helemaal leeg dus iedereen die weet te finishen heeft een recquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:44 schreef Oldbie het volgende:
Fok server is online. Te vinden in Flevoland en hij heet.......roffel......
Fok! Race Server (met een rood / bruin kleurtje)
Wees welkom
boeiend, er stonden 10 recs per baan in ofzo. Van mij mag ie ook wel wegquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:46 schreef Oldbie het volgende:
De database is nog helemaal leeg dus iedereen die weet te finishen heeft een rec
(rustig F07. Ik heb de oude database bewaard)
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:48 schreef Oldbie het volgende:
Lol, we hebben besloten om maar patat te bakken. Ik hoef dus niet meer weg
Had je de race server toch vaker moeten bezoeken. Er waren banen die limiet hadden bereikt. (Limiet is 100 recs per baan)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:54 schreef e-wok het volgende:
[..]
boeiend, er stonden 10 recs per baan in ofzo. Van mij mag ie ook wel weg![]()
Moest voor die tijd wegquote:
Het enige wat anders is, is toch het uiterlijk? Maakt dus weinig uit lijkt me. Hoe zit het trouwens met de breedte enzo van je auto, verandert dat met een skin want dan zijn er vast dingen te verzinnen waardoor je er voordeel uit kunt halen.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:26 schreef Flaccid het volgende:
Hierin rijd ik btw:
[ afbeelding ]
echt een aanrader!
http://www.trackmania-carpark.com/car.php?id=992
Nee hoe je auto gedraagt enzo is precies hetzelfde, ook de auto zelf dus je kan niet zomaar een dunne auto maken en dan denken dat je korter door de bocht kan.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het enige wat anders is, is toch het uiterlijk? Maakt dus weinig uit lijkt me. Hoe zit het trouwens met de breedte enzo van je auto, verandert dat met een skin want dan zijn er vast dingen te verzinnen waardoor je er voordeel uit kunt halen.
Ik speel nog wel een paar keer per week, maar dan united. Wil best eens mee doen, alleen zuig ik welquote:Op maandag 19 mei 2008 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
nog iemand die dit speelt?
Ik ben bijna dagelijks aan het racen en heb wel zin om samen met een paar fokkers een buitenlandse server te ownen
Je kan hem via bol.com bestellen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik wil doosjes. doosjes doosjes doosjes
Ja, wordt lid van een group en dan kun je zien hoe je het tegenover je groepsleden doet. Of zet officiële tijden. Niet alle functies zijn met tmnf mogelijk, vandaar dat ik ook tmuf hebquote:Op maandag 19 mei 2008 17:29 schreef Tackleberry het volgende:
TMNF kwam voor mij precies op het goede moment, ik had TMN wel een beetje gezien... Voorlopig concentreer ik me op de Nadeo tracks, misschien heb ik daarna inspiratie om zelf wat te bouwen.
Kun je met TMNF overigens tijden van de Solo tracks 'delen met de mensheid', zoals met TMU(F) kan/kon?
Als je slim bent koop je gewoon tmu:quote:
De laatste keer dat ik keek (+/- 3 weken terug) was TMU 40 euro bij bol.com, en TMUF 30 euroquote:Op maandag 19 mei 2008 18:50 schreef e-wok het volgende:
[..]
Als je slim bent koop je gewoon tmu:
A: Is waarschijnlijk goedkoper, omdat ie ouder is
B: De update kun je gratis downloaden (iets van 700mb)
Ook zou ik even wat winkels bijlangs gaan om te kijken of ie ergens in een bak met aanbiedingen ligt (denk aan bart smit, intertoys...etc)
~quote:Op maandag 26 mei 2008 20:52 schreef Flaccid het volgende:
Ik zie bij mijn tegenstanders dat naamplaatje niet meer op de track. Waaraan ligt dat?
Had mn hele tb gehad maar die nog niet. Thanksquote:
Nadeotracks vind ik minder.quote:
afhankelijk van je rank staan de servers gesorteerd op de ranking van de mensen op de server.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar kan ik trouwens servers vinden waar alleen pro's op spelen? Ik heb geen zin om tegen noobs te spelen.
also ik dacht dat dat de ping tijden warenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
afhankelijk van je rank staan de servers gesorteerd op de ranking van de mensen op de server.
achter de servernaam staat een blokje dat groen, geel of rood gekleurd is. Een groen blokje geeft aan dat het gemiddelde op die server een gelijke of hogere ranking heeft dan jij zelf. Een geel blokje geeft aan dat jij een hogere ranking hebt dan het gemiddelde op deze server, en rood is dus een n00b-server
Dat is jammerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:50 schreef e-wok het volgende:
De opvolger, waarin het actieve deel van fok een eigen clan begon met de naam F07, bestaat sinds deze week ook niet meer.
Die was toch in het wit? Hoe moest die ook alweer officieel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:41 schreef Tackleberry het volgende:
Als ik online race is dat nog altijd met een [Fok!] tag...
$fff[Fok!]$08fNicknamequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:21 schreef MosPos het volgende:
[..]
Die was toch in het wit? Hoe moest die ook alweer officieel?
Meer baanstukken,mensen met tmu kunnen op stadium samen spelen met tmn-spelers, andere ladderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga TMF ook maar eens downen en spelen. Vroeger had ik vaak TN gespeeld, wat is het verschil met TNF?
Ik heette SexyNiggah, heb toendertijd nog wat banen ontworpen
Ik denk niet dat een stuurtje handig is voor TrackMania...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, ik heb nog zo'n Microsoft USB-stuurtje met pedalen in de kast liggen. Zou die werken met Trackmania?
Autortijd zelfs easy :pquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Iemand de tweede black track al op gold? Wat een kut-baan. Een doolhof van bochten, die ik echt niet kan onthouden.
Zijn er meerdere dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:56 schreef DeHovenier het volgende:
IK ga ook ff racen op de OFCserver....welke zit je op?
Oh minitraxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ja
OFC Fullspeed
OFC Funserver
OFC Minitrax
OFC Minitech
OFC Lol
OFC Testserver (paswoord nodig)
OFC Trainfight (paswoord nodig).
Thanks. Leuk dat je de moeite nam om er naar te kijken! Ik zal er binnenkort nog meer maken:)quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:16 schreef Unstoppable het volgende:
Ik vond er wel een aantal leuke tussen zitten:
#002 (pr: 21.32)
#003 (pr: 25.69)
#025 (pr: 32.77)
#026 (pr: 30.78)
#028 (pr: 29.10)
#030 (pr: 21.83)
Ga er morgen nog eens voor zitten, kan vast sneller
Niet dat de rest slecht was trouwens, maar persoonlijk vond ik vaak banen te kort of te simpel.
Well done![]()
Je kunt de bestanden plaatsen in Mijn Documenten / Trackmania / Tracks /quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil ze ook wel f proberen. Wat moet je doen met die .gbx files? Dubbeklikken dus
Dat is idd handiger jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:49 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Je kunt de bestanden plaatsen in Mijn Documenten / Trackmania / Tracks /
Dan kun je ze ingame gewoon selecteren en spelen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:27 schreef e-wok het volgende:
flaccid --> http://tmnforever.tm-exchange.com
Account maken en je kunt de tracks uploaden zodat iedereen ze kan spelen.
Tip: upload screenshots + je eigen tijd + geef een duidelijke beschrijving bij author comments
Is de rar er al?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:43 schreef Flaccid het volgende:
Heb nu bijna 50 shorts, heb die kutrondjes en een aantal saaie vervangen voor nieuwe. Dalijk komt het rarretje weer. Wil iemand ze dan ff bekijken? ongeveer 20 nieuwe tracks
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:23 schreef Flaccid het volgende:
http://www.speedyshare.com/915332215.html
het waren er 33. Er zitten 4 hele stomme bij, dat zijn die rondjes in de vorm van een 8 of een 0. Daar hoef je ff niet naar te kijken please.
Sorry, ik vind het ruk.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef e-wok het volgende:
Kijk eens op tmx en download een replay, dit helpt meestal wel
Hier mijn nieuwe track
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=227176#auto
Zoals ik al eerder hier postte:quote:Op maandag 7 juli 2008 17:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Heeft iemand nog tips voor de tweede black track? Die is echt zo lang en zo ingewikkeld
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef e-wok het volgende:
Kijk eens op tmx en download een replay, dit helpt meestal wel
Hier mijn nieuwe track
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=227176#auto
Dit is de nieuwe:quote:
Ik zie geen verband tussen collin mcrae en trackmania, behalve dat het racen is?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zoek meerdere race-spelletjes van dit kaliber, die speelbaar zijn op een Celeron 420 met Intel GMA graphics en 2GB DDR2.
Trackmania Nations draait hier namelijk probleemloos op, Colin McCrae 04 ook.
Vooral freeware en demo's natuurlijkBen al Flatout 1 en 2 aan het downloaden.
Het verband is 'opstarten en blazen'. Geen moeilijke toestanden, maar direct racen. Tis voor mijn zoontje van bijna 5. Ik ga Crimson Skies ook weer eens uit den oude doos opduikelen, vindt ie denk ik ook wel gaaf.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen collin mcrae en trackmania, behalve dat het racen is?
Nee hoor en zijn zeker ook wel rounds servers. Rounds is wel leuk, maar alleen als je de banen al aardig kent imo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:05 schreef disjfa het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat er zoveel timeattacs zijn. Rounds is veel leuker. Gister stunts lopen doenBegreep er niets van.
Of is nations alleen timeattack
Bedankt voor je replays, zou je commentaar/award op de trackpagina's willen geven?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:29 schreef Unstoppable het volgende:
Niet helemaal mijn stijl, maar wel leuk voor eens tussendoor
Ik zal ze zo straks even proberenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef Flaccid het volgende:
Dit is de nieuwe:
http://www.speedyshare.com/166380532.html
Het is een zipje, who cares.
BTW: Ik heb alle banen gewoon even uitgereden om te valideren, niet mijn allerbeste tijd er op proberen te zetten.
Nieuwe tracks: vanaf 33
Kutbanen eruit: 8 9 10 14 20 21 22 23
+- 25 nieuwe tracks dus.
Niemand reageerde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een keer doenquote:
http://www.eswc.com/document/21.htmlquote:TRACKMANIA NATIONS FOREVER
XenoGeaR, the defending champion of the tournament almost made it again. But his flawless races were not enough against the French driver “Lign” who ranked third during the last ESWC. 1. Simon "Lign" Ferreira (France) $2,500 + autoberth + hotels for ESWC Grand Final 2. Freek "XeNoGeaR" Molema (Netherlands) $1,500 3. Kalle "Frostbeule" Moertlund Videkull (Sweden) $1,000 + autoberth + hotels for ESWC Grand Final 4. Pedro "Moriah" Barbosa (Portugal) 5. Franz "Fruit" Utikal (Austria) autoberth + hotels for ESWC Grand Final
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |