Zo snel mogelijkquote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef Devrim_ het volgende:
Gebruikersnaam hierzo is Devrim
Ik snap het spel alleen niet zo.
Is het nou de bedoeling om zoveel mogelijk rondjes te halen of een zo snel mogelijk rondje te halen???
ik doe wel meequote:Op donderdag 17 april 2008 10:27 schreef disjfa het volgende:
Ik zat trouwens te bedenken binnenkort even een tournooite te maken voor de game.
Dus laat het weten en download de game
lamaquote:Op vrijdag 18 april 2008 02:06 schreef Fir3fly het volgende:
Na meer dan anderhalf jaar Nations te hebben gespeeld (en daarbij proberen zo hoog mogelijk op die ranglijst te komen) en alles uit die editor te halen wat erin zat ben ik benieuwd of me dit nog gaat boeien.
?quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb je ook al online gespeeld? Dus op een server met andere mensen en daar kijken hoe goed je bent?
Oh anderhalf jaar nations gespeeld, ik las anderhalf uurquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
?
Hij heeft anderhalf jaar geracet met Trackmania Nations.
Tuurlijk is dat online.
En als je Nations Forever bedoelt, hij heeft niks gezegd over dat hij het ging downloaden en als dat zo is zal ie wel online gaan lamlul
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
?
Hij heeft anderhalf jaar geracet met Trackmania Nations.
Tuurlijk is dat online.
En als je Nations Forever bedoelt, hij heeft niks gezegd over dat hij het ging downloaden en als dat zo is zal ie wel online gaan lamlul
Trackmania Nations tracks werken zouzo, sommige servers draaien die zelfs alleen nog maar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik neem aan dat oude Nations en United tracks hier ook op werken? Ik heb er nog een hele berg van mezelf namelijk
.
Fok!-server heet al sinds tijden F07.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef notunreal het volgende:
Ik zie um dur niet bij staan.. Misschien iemand die um wil hosten?
Ik ook een paar keer (in een server met 250 manquote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tof spel, ik ben al een paar keer 1ste geworden op een time trail map met ong 50 man
In Flevoland.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Xith het volgende:
Waar vind ik de Fok server F07?
eensquote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas zit iedereen de hele tijd op die short tracks server, die banen zijn een stuk minder leuk.
Ja, je kunt het zien als de tegenwoordige versie van stunts.quote:
Dat was bij stunts precies hetzelfde hoor, daar ging het ook om de snelste tijd en daar zaten ook dezelfde soort stunts in, daarmee bedoelen ze gewoon loopings, wallrides e.d. Het is dan ook vrij duidelijk dat TrackMania op Stunts is gebaseerd, staat zelfs bij de wikipedia link die ik je net gafquote:Op donderdag 24 april 2008 18:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
alleen als je probeert te stunten kom je meestal verkeerd terecht, tenzij een bepaald stuk van de baan zo gebouwd is dat je er alleen maar voorbij kunt komen door een stunt
Op m'n geforce 4 ti 4200 gaat ie ook soepel. Alleen niet alles op het volstequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:04 schreef Ulreazj het volgende:
Grafisch zeer goed, met mijn 8800GT alles op volste en gaat supersoepel.
Moet je wel hoog eindigen denk ik ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:02 schreef Silaz het volgende:
Speel meestal op VeryGames.net | 64 Slots in frankrijk. Knetter veel punten krijg je daar gek :p
Bij assassins creed ligt dat aan je geluidsinstellingen, je moet je accelratie instellen tot basis acceleratie, dan hoor je wel geluid.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:08 schreef ScarFace- het volgende:
Heb ik ook Flaccid zo heel ergerlijk is het ook weer niet.
Bij Assasins Creed is dit erger, daar is het vaker en ook als je met iemand aan het praten bent.
Niks aan te doen.
Haha.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:31 schreef ScarFace- het volgende:
Ik hoor wel geluid Flaccid zo erg is het niet.
Assassins Creed uitgespeeld en verwijdert
1 minuut is overdreven, maar het hoort niet vind ikquote:Op zondag 4 mei 2008 16:41 schreef ScarFace- het volgende:
Bij mij hangt het geluid weleens, bij Trackmania, laden van een nieuwe map.
Een paar seconden.
Beeld eigenlijk niet, 1 minuut haha dan is er echt wat mis
Speel je online op een server met veel anderen? Als ik dat doe heb ik ook dat probleem. Op andere servers werkt alles gewoon goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:40 schreef Flaccid het volgende:
Hij loopt dan eventje vast, muziek stopt. Echt gewoon elke keer als hijn een nieuwe ding moet laden
Nee ook offlinequote:Op zondag 4 mei 2008 19:31 schreef kipknots het volgende:
[..]
Speel je online op een server met veel anderen? Als ik dat doe heb ik ook dat probleem. Op andere servers werkt alles gewoon goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |