Je kan hem via bol.com bestellen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik wil doosjes. doosjes doosjes doosjes
Ja, wordt lid van een group en dan kun je zien hoe je het tegenover je groepsleden doet. Of zet officiële tijden. Niet alle functies zijn met tmnf mogelijk, vandaar dat ik ook tmuf hebquote:Op maandag 19 mei 2008 17:29 schreef Tackleberry het volgende:
TMNF kwam voor mij precies op het goede moment, ik had TMN wel een beetje gezien... Voorlopig concentreer ik me op de Nadeo tracks, misschien heb ik daarna inspiratie om zelf wat te bouwen.
Kun je met TMNF overigens tijden van de Solo tracks 'delen met de mensheid', zoals met TMU(F) kan/kon?
Als je slim bent koop je gewoon tmu:quote:
De laatste keer dat ik keek (+/- 3 weken terug) was TMU 40 euro bij bol.com, en TMUF 30 euroquote:Op maandag 19 mei 2008 18:50 schreef e-wok het volgende:
[..]
Als je slim bent koop je gewoon tmu:
A: Is waarschijnlijk goedkoper, omdat ie ouder is
B: De update kun je gratis downloaden (iets van 700mb)
Ook zou ik even wat winkels bijlangs gaan om te kijken of ie ergens in een bak met aanbiedingen ligt (denk aan bart smit, intertoys...etc)
~quote:Op maandag 26 mei 2008 20:52 schreef Flaccid het volgende:
Ik zie bij mijn tegenstanders dat naamplaatje niet meer op de track. Waaraan ligt dat?
Had mn hele tb gehad maar die nog niet. Thanksquote:
Nadeotracks vind ik minder.quote:
afhankelijk van je rank staan de servers gesorteerd op de ranking van de mensen op de server.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar kan ik trouwens servers vinden waar alleen pro's op spelen? Ik heb geen zin om tegen noobs te spelen.
also ik dacht dat dat de ping tijden warenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
afhankelijk van je rank staan de servers gesorteerd op de ranking van de mensen op de server.
achter de servernaam staat een blokje dat groen, geel of rood gekleurd is. Een groen blokje geeft aan dat het gemiddelde op die server een gelijke of hogere ranking heeft dan jij zelf. Een geel blokje geeft aan dat jij een hogere ranking hebt dan het gemiddelde op deze server, en rood is dus een n00b-server
Dat is jammerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:50 schreef e-wok het volgende:
De opvolger, waarin het actieve deel van fok een eigen clan begon met de naam F07, bestaat sinds deze week ook niet meer.
Die was toch in het wit? Hoe moest die ook alweer officieel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:41 schreef Tackleberry het volgende:
Als ik online race is dat nog altijd met een [Fok!] tag...
$fff[Fok!]$08fNicknamequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:21 schreef MosPos het volgende:
[..]
Die was toch in het wit? Hoe moest die ook alweer officieel?
Meer baanstukken,mensen met tmu kunnen op stadium samen spelen met tmn-spelers, andere ladderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga TMF ook maar eens downen en spelen. Vroeger had ik vaak TN gespeeld, wat is het verschil met TNF?
Ik heette SexyNiggah, heb toendertijd nog wat banen ontworpen
Ik denk niet dat een stuurtje handig is voor TrackMania...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, ik heb nog zo'n Microsoft USB-stuurtje met pedalen in de kast liggen. Zou die werken met Trackmania?
Autortijd zelfs easy :pquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Iemand de tweede black track al op gold? Wat een kut-baan. Een doolhof van bochten, die ik echt niet kan onthouden.
Zijn er meerdere dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:56 schreef DeHovenier het volgende:
IK ga ook ff racen op de OFCserver....welke zit je op?
Oh minitraxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ja
OFC Fullspeed
OFC Funserver
OFC Minitrax
OFC Minitech
OFC Lol
OFC Testserver (paswoord nodig)
OFC Trainfight (paswoord nodig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |