Dit vind ik juist slim van het hokje!quote:
Vandaar dat Bridget mag presenteren want die kan zo lekker quasi verontwaardigd doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Fixed, Brian opeens op 1 om ons alvast voor te bereiden op zijn oh zo onverwachte winst.
Ach, dat was ook al zo bij de vorige PoPo.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:49 schreef Copycat het volgende:
En opeens moet er natuurlijk wel heel veel waarde worden gehecht aan de popo volgens dumb & dumber?
Wel balen, dit.
Ik adviseer je deze post te wissen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Frasier het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Vandaar dat Bridget mag presenteren want die kan zo lekker quasi verontwaardigd doen.
Dan zou ik die quote ook aanpassenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik adviseer je deze post te wissen.
Alsof de einduitslag er nu niet duimendik bovenop ligt.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijn dat Huub niet meer de grote winnaar is van die populariteitspol.
Anders had die finale niet meer gespeeld te hoeven worden, dan was de uitslag al van tevoren bekend geweest.
1. ze hebben Brian de popo laten winnen om een sms finale te kunnen verkopenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:57 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Alsof de einduitslag er nu niet duimendik bovenop ligt.
Stuk of twintig.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel van die kanker Antillianen houden die redactie onder schot?
Done.quote:
Hij had hem 10 maanden geleden al moeten lozen.... de sukkel.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub, de grote vriend van Jaap (zegtie regelmatig), wil gelijk Jaap lozen![]()
niet zo'n grote mond Huubje....ik denk dat als je niet oppast jij als eerste de poort kunt uitlopen...
(alhoewel ik ook dat niet denk, de grote vier in de finale, Claire naar huis vermoed ik)
Hij is al iets milder, maar het mag duidelijk zijn dat ik een schijt-hekel aan dat volk hebquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik adviseer je deze post te wissen.
Huub een keer met beide pootjes op de grond zou ook wel eens tijd worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
als het eerlijk was geggaan had Huub weer gewonnen en oook de halve finale en de finale
Doe even normaal.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel van die klote Antillianen houden die redactie onder schot?
Eigen kracht is bij dit programma niet voldoende...quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef avonne het volgende:
Jaap raakt in een dip, Huub motiveert hem.
"fok it, fok it ! Altijd uitgaan van eigen kracht"
Dat zei Huub buiten al tegen Jaap "ik krijg toch alles van haar"quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
Dit maakt het voor Huub 'mega onaantrekkelijk' om Claire weg te stemmen.
Het was al wegquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef Ziet het volgende:
als ze nou eens heel slim zijn,
dan zorgen ze gewoon dat claire de minste punten krijgt
want dan is het voor de kijker het spannendst
Brian is zo vol van zichzelf dat hij dit niet meer dan logisch vind.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
Brian bedankt alle fans van Brian en heeft respect. We hadden er vanmiddag toch iets van 9 geteld?
Ik ben echt blij dat Jaap en Huub door hebben dat de popo niet klopt. Huub vertrouwt nog steeds op zijn fans.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat zei Huub buiten al tegen Jaap "ik krijg toch alles van haar"
Huub wil nu niemand meer wegstemmen (behalve B&A natuurlijk)
En da's niet slim.... want de A stemmers gaan dan voor B of vica versa.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:05 schreef Dementor het volgende:
Zoals ik al dacht of B of A gaat eruit.
Als dat een optie is, dan moet die dat natuurlijk altijd doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat zei Huub buiten al tegen Jaap "ik krijg toch alles van haar"
Huub wil nu niemand meer wegstemmen (behalve B&A natuurlijk)
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik zou zeggen..."Sparen voor de finale mensen"
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is zo vol van zichzelf dat hij dit niet meer dan logisch vind.
Als hij een klein beetje gezond verstand zou hebben, dan zou die ook doorhebben waarom hij nu ineens op 1 staat.
Jaap en Huub hebben het meteen door
[ afbeelding ]
Ik val niet zozeer over de ziekte, maar over de domme xenofobie om direct een complete bevolkingsgroep te schofferen.quote:
Wie gaat er dan voor die del SMS'en?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef avonne het volgende:
Target: Brian weg op 15 mei.
(ja, haantjes, dan gaat Amanda er mee heen, denk daar eens aan)
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik zou zeggen..."Sparen voor de finale mensen"
Daar heeft ie die kooi echt niet voor nodigquote:Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, kan JdM nog net even een luxe vakantie boeken in mei.....![]()
Ah ja, dat helpt, zie alle BB's.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef neehe het volgende:
Huub en Jaap hebben mooi door dat de PP niet klopt, het is gemanipuleerd.
Brian denkt nu al dat hij gewonnen heeft, die zal raar opkijken bij de finale, dan zal er ook wel een notaris bij zijn.
Brian heeft het niet door de domkop.![]()
Des te harder gaan ze op hun bek na DGK...quote:Op woensdag 16 april 2008 22:09 schreef Anke78 het volgende:
En hij voelt zichzelf al zo groot, machtig en sterk..... samen met zijn Mannie.
Ze zijn samen zoooo gegroeid... samen zooooo sterk.![]()
Zal nu alleen nog maar erger worden.
Die 2 denken echt dat de hele wereld aan hun voeten ligt.
[..]
Natuurlijk is de popo gemanipuleerd, maar het is toch wel leuk raden wie het uiteindelijk gaat worden. Ik gokte op Amanda, maar die ging zo in de stress alleen al van dit nieuws, waarbij ze niet meer kon nadenken dat het nog wel verrassend kan worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:02 schreef Desii het volgende:
Huub tegen Jaap.... de popo is gemanipuleerd
Jaap: ja dit is zo duidelijk, kan niet anders
Ja, dat is zalig, die stomheid, ik hoop dat het zo blijft en dat niemand hem even wijzer maakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Wat een genot dat die rat zo ontzettend verschrikkelijk oorverdovend oerstom is
Het personeel van Teasers?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie gaat er dan voor die del SMS'en?
Samantha, Amanda's beste (?) vriendinnetje is er nog.quote:
Hij krijgt toch wel een beker met het opschrift "Winnaar"quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef neehe het volgende:
Huub en Jaap hebben mooi door dat de PP niet klopt, het is gemanipuleerd.
Brian denkt nu al dat hij gewonnen heeft, die zal raar opkijken bij de finale, dan zal er ook wel een notaris bij zijn.
Brian heeft het niet door de domkop.![]()
Hoeft niet, want de punten van de halve finale tellen ook nog mee en daar ligt amanda ook nog flink op achter als Claire, Huub en Jaap samenspannen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef avonne het volgende:
Target: Brian weg op 15 mei.
(ja, haantjes, dan gaat Amanda er mee heen, denk daar eens aan)
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef akveor het volgende:
Ik wil heirbij de Febo bedanken voor deze geweldige manipulatie. Ze hebben hier goed meegelezen en we hebben gekregen wat we vroegen. Laat die rat maar lekker in z'n overwinnngsroes des te dieper zal ie vallen. Daar zijn binnenkort geen pammetjes meer tegen opgewassen.![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een feestje..... wahoooo....
Hou je geld toch lekker in je zak man.......laat ze het lekker uitzoeken en geniet lekker van die streams....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie gaat er dan voor die del SMS'en?
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij krijgt toch wel een beker met het opschrift "Winnaar"![]()
Oh, beslist het publiekquote:Op woensdag 16 april 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
Op zich is dit een raar einde van de show, DGK heeft vanaf het begin tot het eind gedraaid op het terror en lang leve de lol imago, maar nu het publiek mag beslissen wie die miljoen wint of niet word men afgerekend op die terror en lang leve de lol instelling terwijl ze van achter instructies kregen (vooral Jaap).
Die horen we de komende dagen alleen nog maar fokking k*tzooi/hell zeggen..Gepaard met zijn maffe tikjes..quote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Jaap loopt rondjes om het huis.
Ik weet niet wat ze ondertekend hebben, maar als er ook maar een beetje lucht in het contract zou zitten, mijn naam Jaap was, dan stond ik morgen nog bij een advocaat.....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
Op zich is dit een raar einde van de show, DGK heeft vanaf het begin tot het eind gedraaid op het terror en lang leve de lol imago, maar nu het publiek mag beslissen wie die miljoen wint of niet word men afgerekend op die terror en lang leve de lol instelling terwijl ze van achter instructies kregen (vooral Jaap).
Daar redt ze het niet meequote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou je geld toch lekker in je zak man.......laat ze het lekker uitzoeken en geniet lekker van die streams....
Je spekt alleen de zakken van Talpa....
Zullen die zo snugger zijn? Ik denk dat hun ook nog wel punten aan Jaap geven! Het verbaasd mij niets dat Jaap heel hoog zal eindigen bij die puntentoestand!quote:Dan is er een "gelijk spel" als Brian en Amanda hun punten goed verdelen.
Geloof mij maar dat er een notaris aanwezig zal zijn, zo niet dan zullen de verliezers dit direct aanvechten.quote:
Eerst komt 23 april nogquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een grootheidswaanzin heeft dat mannetje toch weer, met zijn "Als we Jaap erin houden".
Hij mag blij zijn als hij er 15 mei zelf niet uitvliegt.
Ooohw, dan heeft Amanda in iedergeval wél een baan-garantie na De Gouden Kooi.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
JA!![]()
en is gewoon weer open (al een tijdje)
Zeg maar niks hier.Achter zijn ze net zo dom als Brian en die pikken gewoon hier alles.En dan helpen ze Brian weer met doorfluisterenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Ik heb het uitgerekend. Het is niet mogelijk om met evenredige punten verdediging Brian er direct uit te kicken. Dan is er een "gelijk spel" als Brian en Amanda hun punten goed verdelen.
Misschien meer dat de kijker ziet dat ze allemaal dichter bij elkaar staan door lange opsluiting en dat er geen eentje meer spoortquote:Op woensdag 16 april 2008 22:16 schreef Varen het volgende:
Huub: De kijker heeft mirakuleus besloten dat we allemaal dicht bij elkaar staan
Dag jaap...Je bent? de zwakste schakel...quote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar redt ze het niet mee
Jaap is ten einde raad. Hij weet nu al zeker dat hij geen schijn van kans heeft om te winnen in zijn eentje
[ afbeelding ]
het beste argument dat Jaap tegen Brian of Amanda kan hebben is dat wanneer B of A vertrekt de ander die stemmen zal krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou Jaap neigt toch meer naar brian zo te zien.
En toch denk ik dat Huub trouw aan Jaap is.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap wordt in z'n hele kooibestaan al gemangeld door die stelletjes......Dit pakt voor hem ook weer zeer unfair uit. Als hij z'n gang had mogen gaan, dan waren hij en Huub absoluut zeker overgebleven
Claire is absoluut niet dom, slimmer dan menigeen denkt.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef akveor het volgende:
Precies Claire.... de stemmen die Brian heeft gaan dubbel naar Amanda...... Brian of Amanda dumpen is nu het slechtste wat je nu kan doen. Die Claire is duidelijk niet achterlijk. De vraag is of zij voor zichzelf nog een kans ziet om te winnen of de prijs aan d'r aanstaande gunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |