Hij is al iets milder, maar het mag duidelijk zijn dat ik een schijt-hekel aan dat volk hebquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik adviseer je deze post te wissen.
Huub een keer met beide pootjes op de grond zou ook wel eens tijd worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
als het eerlijk was geggaan had Huub weer gewonnen en oook de halve finale en de finale
Doe even normaal.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel van die klote Antillianen houden die redactie onder schot?
Eigen kracht is bij dit programma niet voldoende...quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef avonne het volgende:
Jaap raakt in een dip, Huub motiveert hem.
"fok it, fok it ! Altijd uitgaan van eigen kracht"
Dat zei Huub buiten al tegen Jaap "ik krijg toch alles van haar"quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
Dit maakt het voor Huub 'mega onaantrekkelijk' om Claire weg te stemmen.
Het was al wegquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef Ziet het volgende:
als ze nou eens heel slim zijn,
dan zorgen ze gewoon dat claire de minste punten krijgt
want dan is het voor de kijker het spannendst
Brian is zo vol van zichzelf dat hij dit niet meer dan logisch vind.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
Brian bedankt alle fans van Brian en heeft respect. We hadden er vanmiddag toch iets van 9 geteld?
Ik ben echt blij dat Jaap en Huub door hebben dat de popo niet klopt. Huub vertrouwt nog steeds op zijn fans.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat zei Huub buiten al tegen Jaap "ik krijg toch alles van haar"
Huub wil nu niemand meer wegstemmen (behalve B&A natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |