Ze verwacht iets anders dan de PoPo, nog een uitje?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het spannend, ze heeft het gevoel dat er iets komt, ze heeft buik krampen
Kan niet....er is nog nooit zoveel ge-smst als deze keer....als ik alle fora eens gelezen hebquote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
De PoPo....tromgeroffel. Brian is number one.![]()
wat zei Cem toen?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het spannend, ze heeft het gevoel dat er iets komt, ze heeft buik krampen
Ik heb 7 x ge smst voor Huubquote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
pleaseeee laat Huub op nr 1 staan
Brianquote:Op woensdag 16 april 2008 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zei Cem toen?
"je staat heel gericht te pissen" ?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou veel succes allemaal.Dat word zo weer aardig mopperen.
Mijn voorspelling kwam vanmiddag uit.klerezooi.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Wat zei ik vanmiddag Jaap ook omhoog.
Te genant dit...quote:
Ik zei vanmiddag al .Jaap ook zogenaamd heel veel en Brian op 1.En zo kunnen ze iedereen blij maken met een sms finale.Sneu dat alle Huubbellers belazerd zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Fixed, Brian opeens op 1 om ons alvast voor te bereiden op zijn oh zo onverwachte winst.
Dit vind ik juist slim van het hokje!quote:
Vandaar dat Bridget mag presenteren want die kan zo lekker quasi verontwaardigd doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Fixed, Brian opeens op 1 om ons alvast voor te bereiden op zijn oh zo onverwachte winst.
Ach, dat was ook al zo bij de vorige PoPo.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:49 schreef Copycat het volgende:
En opeens moet er natuurlijk wel heel veel waarde worden gehecht aan de popo volgens dumb & dumber?
Wel balen, dit.
Ik adviseer je deze post te wissen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Frasier het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Vandaar dat Bridget mag presenteren want die kan zo lekker quasi verontwaardigd doen.
Dan zou ik die quote ook aanpassenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik adviseer je deze post te wissen.
Alsof de einduitslag er nu niet duimendik bovenop ligt.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijn dat Huub niet meer de grote winnaar is van die populariteitspol.
Anders had die finale niet meer gespeeld te hoeven worden, dan was de uitslag al van tevoren bekend geweest.
1. ze hebben Brian de popo laten winnen om een sms finale te kunnen verkopenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:57 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Alsof de einduitslag er nu niet duimendik bovenop ligt.
Stuk of twintig.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel van die kanker Antillianen houden die redactie onder schot?
Done.quote:
Hij had hem 10 maanden geleden al moeten lozen.... de sukkel.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub, de grote vriend van Jaap (zegtie regelmatig), wil gelijk Jaap lozen![]()
niet zo'n grote mond Huubje....ik denk dat als je niet oppast jij als eerste de poort kunt uitlopen...
(alhoewel ik ook dat niet denk, de grote vier in de finale, Claire naar huis vermoed ik)
Hij is al iets milder, maar het mag duidelijk zijn dat ik een schijt-hekel aan dat volk hebquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik adviseer je deze post te wissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |