Ook maar ff besteld.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef vejay het volgende:
[..]
Zeker vet, maar us only he op het moment.....
En een wivah:
[ afbeelding ]
Recycled pic, inmiddels keurig die lip onger de piep met mooi lussen.
Die van mij moesyten uit het andere magazijn komen, kon ze dus niet voor het weekend thuis krijgequote:
Pfff de middelste wil ik ook wel :p mocht je een 9.5 vinden dan betaal ik je wel!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:15 schreef vejay het volgende:
[..]
Volgende week, eerder echt niet. Waarschijnlijk ook nog op de donderdag of vrijdag...
Oja, fok Heerlen en Roermond, eind mei naar Antwerpen.. Avenuestore tjekken tjappies.
edit: En dan één (of twee als ik genoeg cashies heb) van de volgende meenemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of die AM1's met die blauwe heel mochten ze die hebben, vond die materialen toffer uitzien eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef got.rice het volgende:
[..]
Pfff de middelste wil ik ook wel :p mocht je een 9.5 vinden dan betaal ik je wel!
heb deze trouwens nog gehaald;
[ afbeelding ]
Lagen in rotterdam voor 65 euro bij de daily rush, wel maatje te groot maar dat maakt niet uit, leuk voor erbijben ze bij lijfstijl ook nog tegengekomen voor 130, dus dikke win
![]()
iemand trouwens nog leuke ideeen voor kleur veters of gewoon maar zwart laten?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:48 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
Beter zijn deze snel te halen
holler als je ze binnenkort ziet liggen!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:52 schreef Mindstate het volgende:
die dus ja, stonden op hypebeast maar moet ze echt hebben
1 2 3 4 | アッパー:人工皮革+合成繊維(メッシュ) ミッドソール:合成樹脂(EVA) アウトソール:ゴム底(ソリッドラバーカップソール) |
zeker niet verkeerd nee! ze hadden de air max 1 black/green-maize ook liggen voor 65, weet alleen niet welke maat... Maar ik zat idd ook aan witte laces te denken, binnenkort maar ff halenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:47 schreef LOLBOY het volgende:
[..]65 euro is echt een goede prijs!
probeer eens witte laces, ook al vind ik de standaard zwarte al mooi
Eindelijk eens leuke schoenen die mij niet te groot zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:04 schreef Mindstate het volgende:
http://store.shopping.yahoo.co.jp/shoe-planet/315113-163.html
wtf zijn fokking women schoenen
[ code verwijderd ]
Dat dusquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eindelijk eens leuke schoenen die mij niet te groot zijn.
Zag laatst een heleboel Ed hardy's bij coash in Kalverstraatquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:18 schreef linda9636 het volgende:
Iemand een idee waar ik deze [ afbeelding ] kan kopen?
Heb ze wel op www.jildorshoes.com gezien,maar weet niet of die site betrouwbaar is. Iemand ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |