Volgende week, eerder echt niet. Waarschijnlijk ook nog op de donderdag of vrijdag...quote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Toen ik ze een paar topics terug zag, dacht ik die ga ik kopen (als ik geld heb). Mja straks zijn ze uitverkocht en dan heb ik weer spijt, dus heb ze net toch nog gekocht, hoe lang is de levering ongeveer? Of beter geformuleerd; kan ik ze morgen of overmorgen verwachten?
edit: Ik heb nog geluk ook; het laatste paartje 43'jes
waar ik ze besteld heb wel..quote:Op donderdag 17 april 2008 13:11 schreef TM-R het volgende:
Kut, opperbest heeft de donatello's niet meer in 8.5/9:(
waar is datquote:
Flatspot.quote:
hmm ik ga ff een kijkje nemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Flatspot.
Ik heb alleen nog geen e-mail gekregen van ze pff en heb ze 2 dagen geleden besteld ¬¬
vintage Celtics is nep, beter zoek je naar een normale Celtic High Top (die ik overigens ook nog zoekquote:Op donderdag 17 april 2008 16:15 schreef vejay het volgende:
[..]
Volgende week, eerder echt niet. Waarschijnlijk ook nog op de donderdag of vrijdag...
Oja, fok Heerlen en Roermond, eind mei naar Antwerpen.. Avenuestore tjekken tjappies.
edit: En dan één (of twee als ik genoeg cashies heb) van de volgende meenemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of die AM1's met die blauwe heel mochten ze die hebben, vond die materialen toffer uitzien eigenlijk.
Ja precies, ik zie dus nergens die gewone celtics. Ben daarom ook geneigd de vintage uitvoering te nemen...quote:Op donderdag 17 april 2008 17:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vintage Celtics is nep, beter zoek je naar een normale Celtic High Top (die ik overigens ook nog zoek)
jahh.. hij staat ook in beginpostquote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef TM-R het volgende:
[..]
hmm ik ga ff een kijkje nemen.
laat ff weten of het legit is enzo
Ok dats beterquote:Op donderdag 17 april 2008 17:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
jahh.. hij staat ook in beginpost
Freshquote:
Onee, hij is nog in de aanbieding ook...quote:Op donderdag 17 april 2008 16:15 schreef De Wouzeraar het volgende:
En als ik toch eens geld te veel had.
Dus datquote:
Die site is echt flink gay.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:22 schreef jstn het volgende:
Wel schandalig dat http://urban.blogo.nl nog niet in de OP staat.
Dikke site met vaak de nieuwste releases.
Hmmm vaag... lijkt me out of stock? Vreemd want op de site lijken ze nog op voorraad te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
nee niet bij flightclub, ga ik misschien wel doen als het niet betaald is ofzo..
ja ik kreeg dus een mailtje met dit;
SHOE YORK (customerservice@shoeyork.com) has issued you a full or partial refund for your payment.
----------------------------------------------------------------
Original Payment Details
----------------------------------------------------------------
Date Payment Sent: 15 Apr. 2008
Amount: $219,99 USD
Sincerely,
PayPal
whuuut.
incl verzendkosten nog net onder de 100 euro van onze deutsche freundenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef refused. het volgende:
Voor hoeveel? Tussen de 100/150 dollar?
zijn wel nice aan de voet, dopequote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die site is echt flink gay.
Mondriaans worden een gewone release.
Voor Refused:
[ afbeelding ]
VJW, maar volgens mij zijn ze al verkocht.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef got.rice het volgende:
Wie was diegene die nou zn Nike air max polka dots wou verkopen voor 80 euro
Jah daarom.. en anders vind ik dat ze dat er best wel bij mogen zetten hoor, ik vind het maar een beetje kortaf..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:46 schreef refused. het volgende:
[..]
Hmmm vaag... lijkt me out of stock? Vreemd want op de site lijken ze nog op voorraad te zijn.
Dat is goed verdienen dan. Hoe zie je dat ze fake zijn? (Heb er echt helemaal geen verstand van)quote:Op donderdag 17 april 2008 23:36 schreef jovink het volgende:
http://link.marktplaats.nl/161622395
de slechste fakes die ik ooit gezien heb en nog trots 80 eu bieden ook..
sterfff
Nee dat zijn deze bears. Check de 2e pic en dan de achterkantquote:Op donderdag 17 april 2008 23:36 schreef jovink het volgende:
de slechste fakes die ik ooit gezien heb en nog trots 80 eu bieden ook..
Dat is alles boven de 10 euro neem ik aanquote:
Geen Onzin biedingen
wittequote:Op donderdag 17 april 2008 23:15 schreef IJsdansoorlog het volgende:
oela: [ afbeelding ]
maar dan met witte veters. Zomers, niet?
Die staan op nr 1 op mijn wishlijst!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef SHOOOTO het volgende:
topic gaat hard hard hard!
wivah:
[ afbeelding ]
Mijn god wat een lelijk ding.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:39 schreef refused. het volgende:
[..]
Nee dat zijn deze bears. Check de 2e pic en dan de achterkant
[..]
Dat is alles boven de 10 euro neem ik aan
Die tech challenge 2's wil ik ook welquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:35 schreef vejay het volgende:
Ik ben in ieder geval jaloers op die Heavy Mentals (hard aan de voet) en Air Tech Challenge 2's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |