Wij zijn Ajax geen PSV heaurquote:Op woensdag 16 april 2008 18:59 schreef M0NTANA het volgende:
Alles is prima, ook een benauwde 0-1 na een dubieuze schwalbe.
Ach, niemand verwachtte toen vooraf dat het zó spannend zou gaan worden, maar nu is de kans nóg kleiner.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef Radegast het volgende:
0-0.
Ik heb geen zin in nog zo'n kutzondag als vorig jaar.
Ik heb echt helemaal geen spanning, want ik ga er gewoon van uit dat PSV wint en kampioen word.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef Radegast het volgende:
0-0.
Ik heb geen zin in nog zo'n kutzondag als vorig jaar.
www.planet.nlquote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef Bernard0s het volgende:
Heeft er iemand een livestreampje voor de wedstrijd van vanavond???
Sopcast, en dan bij kanaal voetbal invullenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef Bernard0s het volgende:
http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10088&part=sportsquote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef Bernard0s het volgende:
Live wedstrijden via Internet Streams #21quote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef Bernard0s het volgende:
Blessure aan die lies voor Thomasquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Chadi het volgende:
Waarom die wissel???
Ja, dat zei ik hier ook al.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef VoreG het volgende:
Gaat Koster echt niet naar Eindhoven volgend seizoen? Mijn god wat een wissel weer...
Urby speelt alleen redelijk voorin, duurde een tijd, maar uiteindelijk zag Koster het ook. Gaat hij em weer naar achter zetten...
En dan Rommedahl erin...
Wanneer jij weg bent wsl.quote:Koster: 'Het toetje komt nog!'
Ja, dat hoort er bij. Cahais mag nooit zo vrij staan natuurlijk....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef Chadi het volgende:
Lekkere beslissing van die scheids weer.. ongeloofelijk wat een hoerenjong.
Wtf staat Davids die gast ook te dekken. Dat geeft de term mismatch een hele nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er bij. Cahais mag nooit zo vrij staan natuurlijk....
Omdat het Koster is????quote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
idd waarom geen Kuffour? is toch veel logischer dan Rommedahl erin zetten en 2 spelers verplaatsen?
Je mag toch wel even nabeschouwen in de rust?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Liveverslag in het FC Groningen - Ajax topic graag.
Jonge rot op man. Al dat geflame met die schijtboeren en kutkakkerlakken daar. Ben blij dat we ze ontlopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Liveverslag in het FC Groningen - Ajax topic graag.
Hij is vast omgekochtquote:Op woensdag 16 april 2008 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Huntelaar mist 2 kansen die hij in elke andere wedstrijd beide had gemaakt.
Joh ze zijn daar het hele seizoen al aan het janken over Ajax. 'concurrent leegkopen etc'quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Grappig trouwens, in het Groningen topic hebben ze altijd hun mond vol over supporters van andere clubs, terwijl je nu ze achterstaan weer bijna geen Groningen supporters hoort en ze over het algemeen flink anti-Ajax bezig zijn...
Echt wat een schijtdebiel. Hoezo ik heb nog niet getekend bij psv.quote:
Kan nog leuk worden.quote:
Gaf een kut vrije trap, had een strafschop moeten geven. Enfin, gewonnen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Joh ze zijn daar het hele seizoen al aan het janken over Ajax. 'concurrent leegkopen etc'.
Zeer matige wedstrijd, zeeeeeeer matige wissels van Koster
En Braamhaar laat rustig een minuut langer doorspelen, mafkees.
walgelijk publiek idd.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Grappig trouwens, in het Groningen topic hebben ze altijd hun mond vol over supporters van andere clubs, terwijl je nu ze achterstaan weer bijna geen Groningen supporters hoort en ze over het algemeen flink anti-Ajax bezig zijn...
Perez kan inpakken, drama.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef TheZapster het volgende:
Man of the Match duidelijk Suarez![]()
Topinvaller Siem de Jong, als die jongen zich blijft ontwikkelen kan Perez inpakken.
allemaal prosacjes, ineens allemaal anti ajax want dat is stoehoeerrrrrquote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Joh ze zijn daar het hele seizoen al aan het janken over Ajax. 'concurrent leegkopen etc'.
Zeer matige wedstrijd, zeeeeeeer matige wissels van Koster
En Braamhaar laat rustig een minuut langer doorspelen, mafkees.
Ook zonder eventuele ontwikkeling bij De Jong kan Perez wel inpakken. Is hij misschien nog net op tijd voor het wereldkampioenschap verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef TheZapster het volgende:
Man of the Match duidelijk Suarez![]()
Topinvaller Siem de Jong, als die jongen zich blijft ontwikkelen kan Perez inpakken.
Siem de Jong speelt al het hele jaar goed of gelijkwaardig aan Perez EN is eigen jeugd. Urby speelt weer als vanouds, omdat hij op de linksback komt te spelen. Hiervoor speelde hij redelijk, omdat hij niet hoefde te verdedigen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:28 schreef S-Two het volgende:
Zo die Siem de Jong viel goed in zeg, speelde stukken beter als Perez. Emanuelsson bakt er weer als vanouds niets van en Suarez was weer levensgevaarlijk. Over het algemeen niet erg goed gespeeld, wel verdiend gewonnen denk ik. Anyway, ik reken niet op een kampioensschap, maar het is nog mogelijk, dus een klein beetje hoop houd ik.
Ja ik sta al met mijn laptop bij het stadhuis. Weinig te doen hier...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zit ja al in eindhoven grafloser
sneuquote:Op woensdag 16 april 2008 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja ik sta al met mijn laptop bij het stadhuis. Weinig te doen hier...
Daar ben ik toch wel verdomde blij mee, dat Vitesse nog iets heeft waarvoor het kan strijden. Anders was het gewoon zeker een salonremise.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nou dit beloofd in ieder geval een spannende zondag te worden... ik heb het wonder van Arnhem nog niet helemaal uit mijn hoofd gezet... de tiende plek kan voor Vitesse ook een play-offplaats betekenen dus Aad zal wel willen vlammen
Ik ben zaterdag jarig, dan zit ik al met een verrot lichaam in t stadion al worden we dan nog kampioenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jongens wat wil ik graag naar leidsche zondag
Als Twente nou niet die 0-1 uit handen had gegeven. Als Ajax nou gewoon een terechte penalty had gekregen bij 1-1.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:27 schreef zjroentje het volgende:
Van de ene kant mooi dat we van de sneue volk winnen, aan de andere kant wel weer kut dat ik tot zondag hoop heb waarna PSV gewoon gelijk speelt in Arnhem.
Wat een heerlijke invalbeurt van De Jong trouwens, laat Perez maar lekker op de bank zitten.
Ik vier mijn verjaardag ook zaterdag.. Dat wordt nog watquote:Op woensdag 16 april 2008 21:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag jarig, dan zit ik al met een verrot lichaam in t stadion al worden we dan nog kampioen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet wat ik dan ga doen maar t is zooooo idioot dan
Ik ga denk ik ook al vroeg naar Amsterdam. En anders pak ik acuut de trein naar Amsterdam op station eihoven zodra het bekend isquote:Op woensdag 16 april 2008 21:43 schreef dronkeykong het volgende:
Billenknijpen was het maar man o man wederom een laatste speeldag. Zondag ben ik op Leidse om te kijken
Joden!
Waar is die barbeque
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef Longmen het volgende:
Nou Ajax heeft zn doelsteling bereikt dit seizoen. Tot de laatste speeldag meespelen om de titel![]()
klopt. de Fokkers hier die voor Vitesse zijn zaten vorig jaar te juichen op die dag.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik sprak vandaag nog een fanatiek Vitesse-supporter over zijn verwachtingen van zondag en hij verwacht dat Vitesse zondag kansloos gaat verliezen. Hij zou het ook niet eens erg vinden, net zoals de meesten het niet erg vonden toen ze 5-1 verloren op de laatste speeldag vorig seizoen. Triest![]()
Dat zei ik toenstraks ook nog tegen mijn broer.. Als iemand van het Ajax-bestuur dat durft te zeggen dat ik echt kotsenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef Longmen het volgende:
Nou Ajax heeft zn doelsteling bereikt dit seizoen. Tot de laatste speeldag meespelen om de titel![]()
Moet eigenlijk zoquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet eigenlijk zo:
[ afbeelding ]
DIT SEIZOEN WAS EEN PRIMA SEIZOEN, TOT DE LAATSTE DAG HEBBEN WE GESTREDEN OM HET KAMPIOENSCHAP, TOCH EEN DOELSTELLING VAN AJAX.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 16 april 2008 21:58 schreef kalinho het volgende:
Laatste 5 jaren:
za 2-12 Vitesse PSV 0 - 1
vr 17-2 Vitesse PSV 1 - 3
za 20-12Vitesse PSV 0 - 0
za 15-3 Vitesse PSV 0 - 5
zo 17-3 Vitesse PSV 0 - 0
Toch mooi dat hij niet juichde toen hij scoorde, gewoon om te laten zien dat hij boven dat soort mensen staatquote:Op woensdag 16 april 2008 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een klasse hoe Suarez speelde vandaag echt totale schijt aan groningen en met veel arrogantie, ik geef het je maar te doen hoor!!!
Aad houdt van belangstelling...hij is zondag het middelpunt...daar verheugd die zich nu al opquote:Op woensdag 16 april 2008 22:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er echt lak aan.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aad houdt van belangstelling...hij is zondag het middelpunt...daar verheugd die zich nu al op
Maar toch wees eens reëel, zie jij het echt gebeuren ? Ik niet, ik moet nu echt twijfelen of ik naar limburg ga voor de Amstel Gold Race of in Amsterdam blijf.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ja, inderdaad zeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een klasse hoe Suarez speelde vandaag echt totale schijt aan groningen en met veel arrogantie, ik geef het je maar te doen hoor!!!
Ja absoluut mooi van hem, dat siert hem!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Toch mooi dat hij niet juichde toen hij scoorde, gewoon om te laten zien dat hij boven dat soort mensen staat
JEELELLELELELELEEEE HUISKAMER HOOLIIGAANNN!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef Jasza het volgende:
Noshiba in ze bedje voor de tv ole old
Waarheid als een koe... als ie PSV verslaat zal ie er jaren op kunnen teren qua verhaal... dat laat ie zich niet ontzeggenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aad houdt van belangstelling...hij is zondag het middelpunt...daar verheugd die zich nu al op
Dat vind ik nog 10 keer te hoog.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, de kans is 25% op zijn meest denk ik.
Daar was vorig seizoen inderdaad al een glimps van te zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarheid als een koe... als ie PSV verslaat zal ie er jaren op kunnen teren qua verhaal... dat laat ie zich niet ontzeggen
quote:za 5/4 Vitesse Sparta Rotterdam 3-0 Eredivisie
vr 21/3 Vitesse NAC Breda 3-3 Eredivisie
vr 29/2 Vitesse VVV-Venlo 1-3 Eredivisie.
za 23/2 Vitesse Roda JC 1-1 Eredivisie
za 9/2 Vitesse FC Groningen 2-1 Eredivisie
zo 27/1 Vitesse Ajax 2-2
Ik verwacht ook niets, ze zitten ook in geldnood dus tja.Ik denk dat ik gewoon naar limburg ga voor de Amstel Gold Race in plaats van Amsterdam, ik ben toch al een nepsupporter omdat ik mijn seizoenskaart verhuurd hebquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe fijn het ook is om er over te fantaseren, dit Vitesse is simpelweg niet in staat om te winnen van psv. Of Excelsior. Of vvv. Of FC Bal-op-het-dak..
Vitesse speelt al weken kut, waarom zou het nu opeens wel lukken?.
Dan heeft hij inderdaad iets om op de verjaardagen mee te pimpenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarheid als een koe... als ie PSV verslaat zal ie er jaren op kunnen teren qua verhaal... dat laat ie zich niet ontzeggen
Volgens mij was het niet buitenspel want onderin het veld lag nog een speler van Groningen op 1 lijn met Suaréz.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg.
Silva had het iets moeilijker, maar Suarez deed gewoon z'n ding.
Die 1-3 die werd afgekeurd, was dat terecht? Zat even niet op te letten.
Stijgende lijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
De laatste paar thuiswedstrijden van Vitesse.
[..]
Dus......
Inderdaad. De kans is, gezien hun resultaten dit seizoen, het spel van psv en de resultaten van de laatste 10 jaar Vitesse - psv ongeveer een procent of 2.quote:
Het word gewoon een smerige 0-0 en niemand die er iets over kan zeggenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. De kans is, gezien hun resultaten dit seizoen, het spel van psv en de resultaten van de laatste 10 jaar Vitesse - psv ongeveer een procent of 2..
Ach we zullen zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
De laatste paar thuiswedstrijden van Vitesse.
[..]
Dus......
Ik zou een half jaar er nog voor overdoenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef N.i.c.k het volgende:
ik zou 30 studiepunten inleveren voor een kampioenschap.
En hoeveel denk je dat je er haalt in een half jaar?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zou een half jaar er nog voor overdoen
30quote:Op woensdag 16 april 2008 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
En hoeveel denk je dat je er haalt in een half jaar?
leestekens zouden handig zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef BonJovi het volgende:
Gewonnenword nog spannend mijn hart wat doe je zal weer zo hectisch worden.
Ik zou zó mijn 2 stages + opdrachten over doenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef N.i.c.k het volgende:
ik zou 30 studiepunten inleveren voor een kampioenschap.
Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topicquote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topic
Ik zou ervoor blijven zitten oh wacht dat doe ik toch alquote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik zou zó mijn 2 stages + opdrachten over doen
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou ervoor blijven zitten oh wacht dat doe ik toch al![]()
Geen hond die vorig jaar had verwacht dat AZ níet over Excelsior heen zou lopen, en een gelijkspel was al genoeg geweest. Precies dezelfde situatie hier, toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:38 schreef Trancelocator het volgende:
Helaas kunnen de PSV'ers gerust de datum van het kampioenschap op hun been laten tatoeëren
Bonjovi come inquote:
Word morgen bekend als er iets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
Zondag richting het Leidsche plein
Waar word de officiële huldiging eigenlijk gehouden?
Inkoppertje: in Eindhovenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
Ik had geen kaartje voor de wedstrijd voor zondag gekocht omdat ik toen een beetje pissed was op Ajax na PSVquote:
Linksback heb je gewoon niets aan hem.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Nashje het volgende:
Emanuelson geen enkele keer in beeld geweest tijdens de samenvatting.
Het kan nog wel met Urby gaan worden zodra hij constant op het middenveld kan/mag spelenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Marco zal Furby wel niet van de hand doen.
Jammer want Roma of Tottenham zijn zo bereid om 6 miljoen voor deze cono neer te leggen.
Zo'n kutkop heeft dei gastquote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Me_Wesley het volgende:
BTW als Ajax kampioen wordt ben ik eindelijk van die tyfus-UI af
Ga inderdaad maar je nest in en wees er maar zo overtuigd van dat je zondag in je eentje op het Leidsche staatquote:
Je zou haast denken dat jij een oogje hebt op BonJovi.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Best kans dat 'ie volgend jaar bij Ajax speelt
Heb ik ook stiekummpjes, ook meedoen?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat jij een oogje hebt op BonJovi.
AZ moest winnen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen hond die vorig jaar had verwacht dat AZ níet over Excelsior heen zou lopen, en een gelijkspel was al genoeg geweest. Precies dezelfde situatie hier, toch?
P2 De gekstequote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat zijn de plannen voor de huldiging mits Ajax kampioen wordt?
Dan word ik he-le-maal gek.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat Vitesse door een verdwaalde bal op 1-0 komt,
Word morgen wel bekend denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat zijn de plannen voor de huldiging mits Ajax kampioen wordt?
Dan ga ik zo snel mogelijk vervoer zoeken om in Amsterdam te komen!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef pieterpost_afca het volgende:
Zo hee ik heb de hele wedstrijd op het puntje van de bank gezeten wat was het spannend zeg. Nu heb ik zin in zondag. Vrijdag ga ik naar de kampioenswedstrijd van Volendam![]()
Succes-supporter...Ik heb je wel door als PSV wint ga je zeker stiekem naar PSV heh heh geef maar toequote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan ga ik zo snel mogelijk vervoer zoeken om in Amsterdam te komen!
Dat waren we vorig seizoen om 16:01 uur ookquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat Vitesse door een verdwaalde bal op 1-0 komt, kan zomaar gebeuren. En Ajax staat al op 1-0, dan zijn we in ieder geval virtueel kampioen, zoals dat waarschijnlijk zo mooi op TT 819 komt te staan dan
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Succes-supporter...Ik heb je wel door als PSV wint ga je zeker stiekem naar PSV heh heh geef maar toe
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog inquote:Op woensdag 16 april 2008 23:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een strafschop van Janssen in de allerlaatste seconde en dan 1-0 voor Vitesse![]()
Loop je maar te fokken johquote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]Wat wil je dan dat ik doe? Het thuis vieren?
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog in
En AZ speelde voor het eerst zo'n belangrijke wedstrijd. Choken, noemen ze dat.quote:
Goh?quote:
Museumplein, gok ik.quote:
Zoiets als dit iddquote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zoiets als dit? Maar dan nog het doel in.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog in
Neuh, ze stonden alle 3 op 72, alleen was az op doelsaldo niet meer in te halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Huh? Mijn herinnering zegt dat ze aan één punt genoeg hadden.
Scroll is 3 posts omhoogquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moest gelijk hier weer aan denken.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
We lopen hier allemaal te fokken geloof ik.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat helemaal een doemscenario is, is dat psv verliest en Ajax punten laat liggen tegen Heracles.
Scherpquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
We lopen hier allemaal te fokken geloof ik.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
70-30 is het nu denk ik.
DD, je doet eng.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
50-50 is het nu denk ik.
En als PSV al faalt dan denk ik niet dat Vitesse ze een strobreed in de weg gaat leggenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DD, je doet eng.
Denk je echt dat psv het tegen vitesse gaat laten liggen?.
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.quote:
Dank u, wij zijn de beste he.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.
sorry kheb al vriendinquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb ik ook stiekummpjes, ook meedoen?
Dansen? Schuren man!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry kheb al vriendin![]()
maar dansen mag
Dan was het natuurlijk wel gewoon 2-1 geworden, want dan had Berg mee kunnen doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.
Ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jammer joh.
Nog maar een jaartje de verongelijkte Calimero uithangen.
En toen ging je wekker.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan was het natuurlijk wel gewoon 2-1 geworden, want dan had Berg mee kunnen doen.
*kuchquote:
Kut succes-supporter eerst hier komen omdat je weet dat wij kampioen worden en dan zomaar kuchen hehquote:
Ik zal proberen het vertrouwen niet te schaden. Zal ik alvast gaan janken over het gebrek aan aandacht voor het brandje in het uitvak voor de aftrap?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent er anders al vrij goed in,.
Je moet toch wat bij een gebrek aan pleepapier.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb niks gezien - hebben jullie je reet afgeveegd met Groningen?
Iets met hangen en wurgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zal proberen het vertrouwen niet te schaden. Zal ik alvast gaan janken over het gebrek aan aandacht voor het brandje in het uitvak voor de aftrap?
gezien aan het afvoeren, komen er 2 a 3 seizoenskaarten vrij in de Arena
vlak voor de aftrap was er behoorlijk wat rook middenin het uitvak, stewards die er op af gingen en het leek er op dat een 2 a 3-tal supporters werden afgevoerd. Tevens zou daarbij een steward gewond zijn geraakt, maar dat heb ik slechts van horen zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus?.
Niets van meegekregen op tv..
EINDHOVUHHHH geksteeeeeeeeeeuhhhhquote:
er werden enkele grote kansen gemist door Ajax waardoor het spannend bleefquote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
er werden enkele grote kansen gemist door FC Groningen waardoor Ajax kon winnen
Hoewel het veldspel van Groningen bij tijd en wijlen wat beter was, was de overwinning wel terecht hoor.quote:
quote:
2x van achter de lijn zelfs!quote:Op donderdag 17 april 2008 00:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
die keeper van jullie liep maar wat te grabbelen maar haalde ze er wel uit
Idd zeg. 2 megakansen van Huntelaar, Suarez 2 keer alleen voor de keeper, 2 keer in kansrijke positie onterecht afgefloten vanwege buitenspel en Huntelaar had ook wel een pingel mee mogen krijgen, daar waar Sankoh om z'n nek ging hangen. Voeg daarbij op dat de vrije trap waaruit Groningen scoorde er geentje was, dan was deze overwinning gewoon verdiend ook al was het niet geweldig.quote:
klopt, dat waren nauwelijks kansen te noemen.quote:
Maar nog veel te veel willen dribbelen met de bal in plaats van de pass.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Davids speelde trouwens een puike wedstrijd, voor de verandering.
Vond ik wel meevallen. Edje is passé, helaas ....quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ehh, De Roover had ook wel mogen scoren vlak voor tijd.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef sjimz het volgende:
De enige echte kans van Groningen was van Berry de Prutser.
Vergeet je nu niet de dikke kansen voor de Roover, Kolder en Nijland? De vrije trap van Powel en de pingel die Kolder ook best had mogen hebben toen Heitinga hem naar beneden hield in de 16? Voeg daarbij de vrije trappen die Ajax niet verdiende en de 2e gele kaart die Silva had mogen hebben. Al met al komt ajax toch nog best goed weg.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd zeg. 2 megakansen van Huntelaar, Suarez 2 keer alleen voor de keeper, 2 keer in kansrijke positie onterecht afgefloten vanwege buitenspel en Huntelaar had ook wel een pingel mee mogen krijgen, daar waar Sankoh om z'n nek ging hangen. Voeg daarbij op dat de vrije trap waaruit Groningen scoorde er geentje was, dan was deze overwinning gewoon verdiend ook al was het niet geweldig.
Samen Lindgren denk ik de beste man aan Ajax kant.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Groningen heeft zeker kansen gehad, maar Ajax kreeg toch de beste kansen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vergeet je nu niet de dikke kansen voor de Roover, Kolder en Nijland? De vrije trap van Powel en de pingel die Kolder ook best had mogen hebben toen Heitinga hem naar beneden hield in de 16? Voeg daarbij de vrije trappen die Ajax niet verdiende en de 2e gele kaart die Silva had mogen hebben. Al met al komt ajax toch nog best goed weg.![]()
(zo goed Daggla?)
Wanbeleid of niet, ik ben erg blij dat Lindgren terug gehaald isquote:Op donderdag 17 april 2008 00:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Samen Lindgren denk ik de beste man aan Ajax kant.
Maar van een verdediger kan ik het nog enigzins begrijpen dat hij mist in zo'n situatie.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou ehh, De Roover had ook wel mogen scoren vlak voor tijd.
Ik denk dat het wat dat betreft niet zoveel van elkaar verschilde. Uiterlijk was Groningen gewoon feller en sterker. Maar Ajax maakte het wat dat betreft beter af.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Groningen heeft zeker kansen gehad, maar Ajax kreeg toch de beste kansen.
Zijn favoriete djonko aansteker mocht niet mee naar binnen in de Euroborg.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef toma het volgende:
Emanuelson was vandaag feller dan alle voorgaande wedstrijden bij elkaar
dat zou t vast zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 00:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zijn favoriete djonko aansteker mocht niet mee naar binnen in de Euroborg.
Pas jij maar op jongen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |