Waardeloze OP. Dat Had Martin beter en sneller gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:10 schreef thijsdetweede het volgende:
En Hier verder!
Komt er zo aanquote:Op woensdag 16 april 2008 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waardeloze OP. Dat Had Martin beter en sneller gedaan.
Een extra set om aan de conditie te werken?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:20 schreef eentwee het volgende:
Kom op Martin..hele wedstrijd niet in de problemen geweest en dan nu zo'n game
Wie?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Martin die challengers speelt is als Federer die aan een Future meedoet.
Duidelijk dat Martin getergd is door die rare opmerkingen van Robin Haase over de 2de tennisser van Nederland. Terwijl het natuurlijk gewoon duidelijk wie dat is. Ik bedoel, hoe veel spelers hebben we nou die tegen Safin mogen spelen?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:06 schreef freiss het volgende:
Ik zie trouwens net dat die Sirianni, die compleet is weggeslagen door onze Verlosser, de dubbelpartner is van Melle van Gemerden op dit toernooi.
Ik heb ook al gehoord dat ouders hun kinderen gewoonweg de dubbele voornaam 'Martin-Verkerk' meegeven.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:53 schreef thettes het volgende:
Het schijnt dat dit jaar Martin de populairste jongensnaam is in Nederland, ruim voor Daan, Tim en Thomas.
Het zou me gezien zijn recente successen overigens niet verbazen als het "Martin-effect" binnenkort Angelos als populairste Griekse jongensnaam van de troon stoot. Het is wachten op nieuwe bevolkingsstatistieken.
En in Groningen is binnenkort ipv de Martinitoren de Martintoren te zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef freiss het volgende:
Het gerucht gaat rond dat men overal de Kerkstraat Verkerkstraat gaat noemen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef heiden6 het volgende:
Overigens wordt wel eens beweerd dat Martin naar zijn opa is vernoemd. Dit is echter andersom, zijn opa is naar hem vernoemd.
Wordt er in de nieuwe james bond trouwens niet een "Martin, shaken, not stirred" gedronken in plaats van een martini?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En in Groningen is binnenkort ipv de Martinitoren de Martintoren te zien.
Lijkt me wel, en dat allemaal in een Aston Martin.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wordt er in de nieuwe james bond trouwens niet een "Martin, shaken, not stirred" gedronken in plaats van een martini?
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wordt er in de nieuwe james bond trouwens niet een "Martin, shaken, not stirred" gedronken in plaats van een martini?
Of Thiemo de Bakker!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef thettes het volgende:
Overigens is het ook geniaal dat de uitvinders van het T9 woordenboek op je mobiel Martin Verkerk gelijk goed laten spellen. Probeer dat maar eens met Roger Federer.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:18 schreef eentwee het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om te kunnen zeggen: "Ik rijd Martin."
Na een praktijktest bleek Roger Federer ook in 1 keer te kunnenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef thettes het volgende:
Overigens is het ook geniaal dat de uitvinders van het T9 woordenboek op je mobiel Martin Verkerk gelijk goed laten spellen. Probeer dat maar eens met Roger Federer Rafael Nadal.
En die Martintoren staat op de Ver-Kerk?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En in Groningen is binnenkort ipv de Martinitoren de Martintoren te zien.
Het is toch een VerKerk-toren?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:02 schreef thettes het volgende:
[..]
En die Martintoren staat op de Ver-Kerk?
Net zoals vroegah bij wimbledonquote:Op woensdag 16 april 2008 19:24 schreef Vector_SLD het volgende:
De organisatie van Roland Garros heeft besloten dat het toernooi nu uit 8 rondes bestaat. Degene die de 7e ronde wint treedt aan tegen Hem.
Het is trouwens erg nobel dat Martin heeft aangegeven niet meer mee te doen met Wimbledon om de jongeren een kans te geven.quote:
Dat zou maar raar zijn hoor. De olympische spelen zijn vanuit de oudheid natuurlijk ter vermaak van de Goden. Het zou raar zijn als een van de Goden zich vervolgens over die spelen uitspreekt. Die mensenrechtenschendingen zijn natuurlijk stevige Issue's, maar Martin zit er heel anders in. Die spelen worden oa. voor hem georganiseerd. Dan ga je randvoorwaarden natuurlijk niet afvallen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 02:08 schreef northernlight81 het volgende:
Als ik dan een zwak punt van Martin moet bedenken is het wel dat hij als sporticoon nog zijn mening niet heeft uitgesproken over de spelen en de mensenrechtenschendingen in China.
In de tiebreak dan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef Vector_SLD het volgende:
5-5, Martin break nu.
Precies. Gewoon je top-20 slagen het woord laten doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
Best mooi dat Martin op deze manier reageert na de uitlatingen van Haase.
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef Chriz2k het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat hij gebruld heeft na die break!
Ik hoop het voor hem. Monte Carlo gaat in ieder geval niet gebeuren; Prins Albert ziet het hoofd van zusje Stephanie al op hol slaan, en wil een affaire vermijden. Bovendien oefent Nadal druk uit op de ATP: Hij wil ook eindelijk eens een toernooi winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:28 schreef Norrage het volgende:
Hij schijnt een wildcard te krijgen voor de AMS van Rome, aangezien er maar één echte "caesar" is en ze daar al 1500 jaar lopen te wachten. Zeker nadat hij zijn godenstatus aan de Griekse goden heeft laten zien.
Als ie dat daarna nog twee keer doet, staat hij weer ongeveer waar hij hoort.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
een stijging van maar liefst 250 dus.
Daar kan die sukkel van een Haase nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
God zal sowieso gaan springen naar een plek rond ATP 460, een winst van maar liefst 140 plekken.
Wat een uitgekiende strategie, door gewoon te kiezen om deze westrijden te winnen zodat hij meer wedstrijden speelt om zijn meesterlijke conditie te testen. Daarom koos hij er ook voor om de finale van Roland Garros te verliezen, er was toch geen volgende ronde. Hij tennist om te tennissen, niet voor oppervlakkige prijzen.quote:“Maar ik voel me erg fit, heb geen terugslag van het spelen van een serie wedstrijden.
Wat een moedige keuze door de eerdere wedstrijden zonder zelfvertrouwen te spelen en het puur op talent aan te laten komen.quote:En hoe meer ik win, des te beter gaat het met mijn zelfvertrouwen.”
Erg bescheiden na zijn overwinning op een potentiele top 20 speler. Als die Lacko doorstoomt naar de top bewijst dat het gelijk van Martin, mocht Lacko dat niet lukken dan komt dat door de psychologische klap uitgedeeld door Martin. Gewoon door te spelen bepaalt hij de toekomst van zijn tegenstanders.quote:Met Lacko versloeg hij de nummer 149 van de wereld. “Een behoorlijke tegenstander, maar ik ben er met deze zege nog niet.”
Deze keer knipperde de zon eventjes.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:57 schreef Norrage het volgende:
wow zo vroeg al de laatste partij?
En ik merkte al wel dat hij de baan opging...Zelfs alle doden draaiden zich om in hun graf om tenminste in de richting van martin te kunnen kijken. En verder was er een kleine schommeling in de baan van de aarde.
Robin.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:50 schreef Mr.Johnson het volgende:
Zouden er nog mensen zijn die geen fan van Martin zijn?
Die zal zich anders op dit moment ook wel even afvragen waarom hij die opmerking nou moest maken hoor....quote:
quote:Martin Verkerk twijfelt aan verhaal Landis
Een te hoge waarde testosteron door alcoholconsumptie? Kom bij de revaliderende tennisser Martin Verkerk niet aan met die flauwekul. De Alphenaar vindt het verhaal van Floyd Landis, de betrapte Amerikaanse Tourwinnaar wiens contra-expertise afgelopen weekeinde ook al verkeerd uitpakte, op z’n minst ongeloofwaardig.
“Floyd Landis had het over twee biertjes en vier whisky. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er waarschijnlijk helemaal niks van klopt. Ik was een keertje lekker doorgezakt, in de tijd dat ik het tennis na mijn schouderoperatie niet meer zag zitten. Ik had tig wodka-cola gedronken en een doos van die Flügeltjes. De volgende ochtend ging de telefoon, was het zo’n Nederlandse knakker van de dopingcontrole. Ik dacht: shit, heb ik weer. Maar, wat denk je, toen ik de uitslag binnenkreeg? Nul, niks. Dus die Landis met zijn vier whisky…”
Marc Hoeben – © Sportweek Magazine (Editie 32 – 8 augustus 2006)
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Was even wat oude Martinartikelen aan het lezen, toen kwam ik deze tegen:
[..]
Ik meen dat ie voor een top-5 klassering nog meer winst nodig heeft. Maar de rekenfout is je vergeven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:46 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Als ie dat daarna nog twee keer doet, staat hij weer ongeveer waar hij hoort.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Was even wat oude Martinartikelen aan het lezen, toen kwam ik deze tegen:
[..]
Jammer genoeg is het voor het publiek, en mogen professionals niet meedoen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:15 schreef NY_Giant het volgende:
Martin speelt morgen om 12.50u de eerste halve finale. Daarvoor wordt nog een "Fastest Serve Competition" gehouden. Zal dit door de Goden van de Olympus geregeld zijn, zodat Martin zijn tegenstanders nogmaals kan vernederen en daardoor nog meer aanzien kan krijgen? De uitslag staat natuurlijk bij voorbaat al vast!
quote:The events organized in parallel with the Status Athens Open tournament games include a competition for the fastest server. The contest is to be held this weekend (19 and 20 April) at the Athens Lawn Tennis Club and entrants will be exclusively non-professional tennis players
11.50 hè. Uur tijdsverschil.quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:15 schreef NY_Giant het volgende:
Martin speelt morgen om 12.50u de eerste halve finale. Daarvoor wordt nog een "Fastest Serve Competition" gehouden. Zal dit door de Goden van de Olympus geregeld zijn, zodat Martin zijn tegenstanders nogmaals kan vernederen en daardoor nog meer aanzien kan krijgen? De uitslag staat natuurlijk bij voorbaat al vast!
Die boomlange Zuid-Afrikaan Kevin Anderson (1) of de Roemeen Adrian Cruciat (8).quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:55 schreef Zak_Vol_Kloten het volgende:
Natuurlijk moeten we niet teveel op de feiten vooruitlopen (hoewel dat bij Martin natuurlijk wel kan), maar tegen wie komt hij te staan in de finale?
Een aantal top 20 slagen en ook Anderson hangt aan het spitquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:11 schreef thijsdetweede het volgende:
Ben benieuwd wat martin gaat doen in die finale. Die Kevin Anderson is natuurlijk een potentiele top 30 speler; als Martin daarvan wint worden zijn bedoelingen voor Nadal en Fed meteen zo duidelijk.
De finaleplaats brengt hem rond 430 - 440. Naast de verdiende punten gaan deze week ook de punten van Monte Carlo van vorig jaar eraf, dus verliest Martin 5 punten, de finaleplaats levert 38 punten op, als ik de categorie van deze challenger goed heb geïnterpreteeerd. 33 punten winst dus.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
God zal sowieso gaan springen naar een plek rond ATP 460, een winst van maar liefst 140 plekken.
Bij winst in de halve finale zal hij net binnen de top 400 komen te staan (meer dan 200 plekken winst).
Bij toernooiwinst zal hij zelfs nog verder stijgen naar een plek rond de 350, een stijging van maar liefst 250 dus.
Wat een koning
He, natuurlijk wint Martin ervan als hij zou willen.... het zou alleen zo confronterend zijn voor de rest van de tennissers. En de Martin die wij allemaal kennen, zou wel eens over zijn hart kunnen strijken en nog even voorzichtig zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een aantal top 20 slagen en ook Anderson hangt aan het spit
Fout. Een finaleplaats levert 42 punten op en na aftrek van die 5 punten van Monte Carlo houdt hij er 37 over. Goed voor plaats 420 ongeveer.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:30 schreef Forum_Guest het volgende:
[..]
De finaleplaats brengt hem rond 430 - 440. Naast de verdiende punten gaan deze week ook de punten van Monte Carlo van vorig jaar eraf, dus verliest Martin 5 punten, de finaleplaats levert 38 punten op, als ik de categorie van deze challenger goed heb geïnterpreteeerd. 33 punten winst dus.
Klasse Martin!! En nou die Anderson eraan morgen!
Je hebt helemaal gelijk, ik heb de factsheet nu gevonden van deze challengerquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Fout. Een finaleplaats levert 42 punten op en na aftrek van die 5 punten van Monte Carlo houdt hij er 37 over. Goed voor plaats 420 ongeveer.
En waar komt hij ongeveer terecht als hij wint?quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:52 schreef Forum_Guest het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb de factsheet nu gevonden van deze challenger
http://stevegtennis.com/factsheets/2008/ch-athens.htm
42 punten voor de finale, 60 als hij wint.
Ongeveer plaats 360.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:54 schreef Zak_Vol_Kloten het volgende:
[..]
En waar komt hij ongeveer terecht als hij wint?
360 ongeveer.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:54 schreef Zak_Vol_Kloten het volgende:
[..]
En waar komt hij ongeveer terecht als hij wint?
Uiteraard ούζο! Ik was even in de war...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:14 schreef DeeBee het volgende:
Geen Raki natuurlijk, want we spelen niet in Turkije...
Ouzo zal als nectar naar binnen worden gegoten vannacht, waarna hij Athina morgen zal verbazen.
Wordt de finale niet verplaatst naar het Olympisch Stadion vanwege de overweldigende belangstelling trouwens? Zou meer dan terecht zijn...
Hij heeft niet helemaal gelijk. Voor Martin is het een simpel spelletje, de rest zijn prutsers ....quote:“Het is zo’n simpel spelletje.” Beetje bij beetje keert de bravoure terug bij Martin Verkerk (foto). De tennisser uit Alphen aan den Rijn bereikte de finale van het challenger-toernooi in Athene.
Verkerk versloeg in de halve eindstrijd de Duitser Simon Stadler in drie sets: 6-7, 6-2, 6-2. “Dat ik die eerste set met een tie-break verloor viel tegen, want ik stond eerst met 3-0 voor.” Stadler toonde zich een taaie opponent. “Die gast bleef maar lopen, ik dacht dat hij er geen genoeg van zou krijgen. Gelukkig viel het later toch mee.”
Door zijn plek in de finale in Griekenland schuift Verkerk op de wereldranglijst in elk geval ruim tweehonderd plaatsen op. “Dat gaat lekker, het is een mooi sprongetje. Ik krijg nu ook van alle kanten aanbiedingen om op toernooien te spelen. Goede zaak. Maar het zou nog mooier zijn als ik de finale win.”
In dat geval krijgt Verkerk, de laatste jaren door velen afgeschreven, de mondiale top 300 in het zicht. “Ik ben moe maar voldaan. Maar het is belangrijk om nog even hier bij de les te blijven.”
Martin Verkerk a.k.a. God!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Koning
God zelf aan het woord:
[..]
Hij heeft niet helemaal gelijk. Voor Martin is het een simpel spelletje, de rest zijn prutsers ....![]()
Ach, als je tweede staat achter Hem kun je net zo trots op jezelf zijn als wanneer je eerste staat, je moet immers wel reëel blijven. Als Hij meedoet, is plek twee het hoogst haalbare.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:45 schreef Forum_Guest het volgende:
Federer zal het een eer vinden zich door God van de eerste plaats te laten stoten. Mooier kan het niet, een stuk mooier als door een aardse sterveling als Nadal of Djokovic.
Nu 1.50 zelfs.quote:Op zondag 20 april 2008 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat Interwetten ook verstandiger is geworden. Odds van 1.55 zijn nog gratis geld, maar de Baboon inleg zijn ze nog niet vergeten.
En love-game voor Cruciatquote:Op zondag 20 april 2008 13:22 schreef NY_Giant het volgende:
Martin is niet van steen, hij gunt Cruciat z'n eerste punt...
En Djokovic heeft laatst weer van Federer gewonnenquote:Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Tim86 het volgende:
en die Cruciat heeft van Anderson gewonnen en Anderson won laatst van Djokovic..Martin is dus klaar voor de top 3
175quote:Op zondag 20 april 2008 13:42 schreef Zak_Vol_Kloten het volgende:
Op welke positie staat die Cruciat eigenlijk?
En gewoon weer 2-2quote:Op zondag 20 april 2008 13:52 schreef freiss het volgende:
Spannende game dit, 15-40 op de service van Martin
En alsnog de game winnenquote:Op zondag 20 april 2008 13:52 schreef freiss het volgende:
Spannende game dit, 15-40 op de service van Martin
quote:Op zondag 20 april 2008 14:06 schreef wimderon het volgende:
Break!
Ik hoor me daarnet toch een enorme brul![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |