ik weet het.. We blijven mannenquote:Op woensdag 16 april 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een andere bewoording gebruiken, maar doe ik netjes zo hè
Ik weet wat van computers, en ik weet niet of ik er leuk uit zie maar dat is toch geen vereiste om een geek te zijn?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je weet niets van computers, of je ziet er te leuk uit
Gok ik
Volgens die definitie mss niet, maar je bent eerder een geek als je lelijk bent denk ikquote:Op woensdag 16 april 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet wat van computers, en ik weet niet of ik er leuk uit zie maar dat is toch geen vereiste om een geek te zijn?
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet wat van computers, en ik weet niet of ik er leuk uit zie maar dat is toch geen vereiste om een geek te zijn?
Vertel eens, waar zit de any-key dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het was een geintje, weetjewelquote:
Kan hem niet vindenquote:Op woensdag 16 april 2008 13:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Vertel eens, waar zit de any-key dan?
Ik een BVO'tjequote:
Apple+A!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik heb geen Mac thuisquote:
Ctrl+Aquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Appletje + Q, jij!quote:
Appletje + esc jijquote:
dat doe geek ook nooitquote:Op woensdag 16 april 2008 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik ga altijd gewoon op mn toetsenbord zitten dan
Maar dan selecteer ie allesquote:
Apple geeks onder elkaarquote:
ben ik nu geen geek meerquote:
Negeren ze je weerquote:Op woensdag 16 april 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben er ook bij mits na 4 juni!
No shitquote:
* nu met eentje muistquote:
De Mighty Mousequote:
Om te zien wel, maar die draadloze variant reageert pas met een gigantische vertraging, vond het echt onwerkbaar eigenlijk..quote:
4 juniquote:Op woensdag 16 april 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben er ook bij mits na 4 juni!
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:12 schreef plukkert het volgende:
[..]
Om te zien wel, maar die draadloze variant reageert pas met een gigantische vertraging, vond het echt onwerkbaar eigenlijk..
Zal de chiropractor leuk vindenquote:
Die wordt dan ook gesponsord door Applequote:
Dat is geen geek muisquote:Op woensdag 16 april 2008 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb een echte geek muis eigenlijk
Deze: [ afbeelding ]
Waarschijnlijk zo'n el cheapo Logitech muisjequote:
daarvoor zit ik nog in Zweden...!quote:
Vond ik ook wel toen ik hem kocht. Nog steeds wel eigenlijk maar het is wel een beetje geeky imo de deathadder, Maar als jij zegt van niet, dan geloof ik je gelijkquote:Op woensdag 16 april 2008 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is geen geek muisDat is een hippe/populaire muis
Ik heb deze:quote:Op woensdag 16 april 2008 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb een echte geek muis eigenlijk
Deze: [ afbeelding ]
Ik kom ook gewoon niet meer op de Meet...!quote:
Zwakke smoesquote:Op woensdag 16 april 2008 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor zit ik nog in Zweden...!
Sverigequote:Op woensdag 16 april 2008 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor zit ik nog in Zweden...!
Dat is wel nog heel ver wegquote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
Na 4 juni is het ook wat warmer buiten...
Ik was het zelfs met je eensquote:Op woensdag 16 april 2008 14:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kom ook gewoon niet meer op de Meet...!Ik sta in de top 5 van beste spammers in dit topic en word volledig genegerd!
oja he, he, nou, he, jemig!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |