abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:26:34 #251
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58143444
Hier was het pasta met tomatensaus. Niet origineel, maar wel lekker.

En nu ben ik aan het dubben of ik zal gaan hardlopen of naar de sportschool zal gaan.
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:31:39 #252
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58147084
Wij waren uit eten bij mijn schoonouders. Die hadden vandaag op Anna gepast. Wij waren (verrassend!) aan het schilderen. Witten enz. Mijn haar is nu wit.

In de zomer draag ik al jaren geen korte broeken meer. Wel rokjes die ongeveer tot m'n knieen komen, die vind ik erg fijn. Gisteren kwam er een nieuwe van de h&m binnen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:46:43 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58147496
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
BE: snufje vijfkruidenpoeder en flink wat tabasco?
Van vijfkruidenpoeder gaat het lekker ruiken, tabasco geeft meer pit.
Heb beide niet in huis.

We hebben het wel gegeten maar moesten daarna snel weg. Toen ik net thuis kwam werd ik onpasselijk van de lucht en heb dus met de hand de boel af staan wassen om die geur weg te krijgen!
Dat doen we dus maar niet meer.
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 22:07:55 #254
43556 miss_dynastie
pi_58148135
En dan alsnog trek in pannenkoeken? Of valt het mee
pi_58148539
Zo, de eerste skatetocht van het seizoen zit er weer op.

Ik schat dat we ongeveer 25 kilometer gereden hebben in totaal, en het was heerlijk.. Nu naar bed, en morgenochtend weer een lange dag werken. Morgen om 21.30 begint mijn weekend..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58148927
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Of mensen die iets aanhebben dat ze eigenlijk nèt een maatje groter hadden moeten kopen. Maar hé, ik pas erin en dus trek ik het aan. Vetrollen of niet
Bedoel je toevallig die mensen die per se geen grotere broek willen kopen omdat ze hopen dat knellende kleding motiveert tot afvallen? Ik denk zo namelijk weleens. Dan zeg ik tegen mezelf "zit het strak? pech voor je, had je jezelf maar niet zo vet moeten vreten". Of ik heb gewoon geen geld voor nieuwe kleren, dat meer het afgelopen jaar.

Maar goed, dan hebben we het over een enkel vestje of shirtje hoor, niet zoals die mensen die echt een strakke broek kopen waar drie lagen vet overheen hangt en denken dat ze er dan mooi uitzien.
Sanity is (not) statistical
pi_58149359
Kniebroeken kunnen best leuk zijn, zeker met pumps
Ik heb nu 2 kuit/kniebroeken, terwijl ik toch niet echt van broeken hou
Oke rokjes zijn leuker maar toch vind ik het erg leuk staan, je ziet zo een stuk beter dat je bent afgevallen
pi_58151191
Zo weer een avondje werken erop. Ik bekijk het ineens allemaal heel anders nu ik op zoek ben naar iets anders. Maar dat is normaal zekers?
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk dat het ook erg uitmaakt waar je werkt. Hier ziet iedereen er ook erg casual uit en een fleecvest is hier ook geen bijzonderheid. Nou werk ik op een lab en daar zien we nooit patiënten en we hebben ook geen besprekingen o.i.d. met externe mensen. Dat is wel even anders dan een commercieel bedrijf in de dienstverlenende sector bv.
Dat is een exacte beschrijving van het bedrijf waar ik ga solliciteren...
En eigenlijk vind ik het best leuk me op te kleden. Heb het gewoon nooit geleerd of gedaan, maar hou er echt van gekleed te gaan. Alleen ben ik dus zo bereslecht in dingen vinden in de winkel. Gelukkig wil mijn zusje morgen mee op strooptocht.
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
...
De iets-over-de-knielange A-lijn rokjes, dat zijn fijne flatteuze kledingstukken. Zowel voor slanke vrouwen als voor wat stevigere. Niet meet zo hip nu, maar gelukkig kan het nog wel.
...
Dat heb ik wel meer gelezen in mijn internetzoektocht. Maar vraagje (ja ik ben blond van nature): kan iemand me eens zeggen wat zo'n rok juist is? Want klinkt mooi, maar als ik in de winkel sta weet ik nooit wat nu die A-rok is!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_58151399
Gewoon een wijd uitlopende rok.

Maar! Tip! Vul even deze test in en kijk gelijk naar welk kledingadvies er uit komt voor jouw bodytype. Helpt je vast met zoeken.

MEXX vind ik trouwens altijd een leuke winkel voor nette, maar leuke en vlotte kleding. En het is nu mid season sale.
pi_58151455
A-lijnrokken vind ik dus van die typische 'zo-ziet-niemand-dat-ik-dik-ben-kleding' waardoor eht juist extra opvalt dat iemand dik is. Trek ik dus écht niet aan he!
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 19 april 2008 @ 05:21:12 #261
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58153909
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:17 schreef Liejannuh het volgende:
Maar! Tip! Vul even deze test in en kijk gelijk naar welk kledingadvies er uit komt voor jouw bodytype. Helpt je vast met zoeken.
Wat een leuke site Liejannuh. Goede tip!
pi_58153996
Allemaal een hele leuke dag gewenst!! Ik ga op stap naar Antwerpen met zuslief... Verslag deze avond.

En nog eens dikke merci voor alle hulp.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_58154308
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 05:21 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Wat een leuke site Liejannuh. Goede tip!
Graag gedaan! Trinny en Sussannah zijn leuk! En ze geven hele praktische tips. Maar graag gedaan! Ik zie graag dat mensen kleding dragen die bij hun figuur past. Daar voel je jezelf een stuk prettiger bij ook immers!

Beesie Jen, kom je mij en Isa morgen nog aanmoedigen tijdens de cascaderun?
pi_58154685
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:06 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Graag gedaan! Trinny en Sussannah zijn leuk! En ze geven hele praktische tips. Maar graag gedaan! Ik zie graag dat mensen kleding dragen die bij hun figuur past. Daar voel je jezelf een stuk prettiger bij ook immers!

Beesie Jen, kom je mij en Isa morgen nog aanmoedigen tijdens de cascaderun?
Dat is morgen al? Jammer dat ik moet werken
Maar Isa doet mee? Of gaat ze aanmoedigen?
pi_58154778
Ik kom trouwens een dit topic spammen:
imiteer *HIER* je jeugdfoto van vroeger....

Ik vind het een super-idee, maar behale de OP en ik doet er niemand mee
Nou zitten hier heus wel mensen die gek genoeg zijn om mee te doen, dus ik roep jullie allen hierbij op
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 april 2008 @ 10:13:58 #266
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58154820
Leuke site! Ik ben een cello, net als Oprah
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:20:53 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_58154903
straks vrijgezellen
disclaimer
pi_58154914
Die site net ook even op TARA uitgeprobeerd, 2 van de stelletjes die ze aanraadden heeft hij gewoon in zijn kast liggen Met ook exact dezefde riem

Ze willen hem vaker sneakers laten dragen en polo's. Polo's haat hij en z'n sneakers doet hij in de zomer wel weer aan
pi_58155255
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
straks vrijgezellen

*plots nerveus wordt*
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:55:02 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_58155267
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 10:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

*plots nerveus wordt*
Be afraid
disclaimer
pi_58155286
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Be afraid
I already am!
***Levi was here***
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:59:41 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_58155325
ik ook
Heb jij leuke vriendinnen?
disclaimer
pi_58155360
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook
Heb jij leuke vriendinnen?
Ik vind van wel.
***Levi was here***
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:03:23 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_58155375
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vind van wel.
Als ze een beetje zoals jij zijn maak ik me geen zorgen
disclaimer
pi_58155397
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als ze een beetje zoals jij zijn maak ik me geen zorgen
Ik ben wel de grote idioot van het stel.
Al is Barbara (ook) echt een tof/gek wijf, daar kun jij het ook vast goed mee vinden.
***Levi was here***
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:17:06 #276
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58156434
hellow dames *zwaai zwaai*

de laatste dagen weinig online geweest, eeeerg drukke week, veel werken, bijscholing en volleyballen...
en wordt over een half uurtje alweer opgehaald om weer te gaan volleyballen wel gezond natuurlijk

mijn gewicht staat een beetje stil momenteel, zal wel weer zo'n plateaufase zijn, die heb ik om de paar kg... niet leuk, maja gewoon doorzetten, dan gaat het er vanzelf een keer af

ow ja over werkkleren: daar hoef ik dus niet over na te denken, aangezien wij allemaal in ons witte pak rondlopen... hoef alleen maar na te denken over mijn ondergoed en hemdje
mijn kleren raken ook nooit versleten, aangezien ik dus fulltime werk en mijn gewone kleren elke dag maar een paar uurtjes aanheb
vind het ook wel eens jammer hoor, want je hebt niet echt een eigen stijl in je witte pakje....

ik heb trouwens een heeeeel lief jurkje gekocht en ben er helemaal blij mee... heb het nu zelfs aan
ow ja en het is een maatje L das ook niet verkeerd...

nou allemaal alvast een heeeeeel prettig weekend

ow ja; hoe krijg je een jurkje op de foto als je alleen thuis bent
maar dit is het:

[ Bericht 6% gewijzigd door Beessie-Jen op 19-04-2008 12:52:03 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58160115
En weet gevonden:)

Heerlijk even een filmpje kijken zometeen. Vandaag actief bezig geweest, vanmorgen laatste start to run training waarbij ik 2 km in 10 min en 26 sec. heb gelopen. Daarna naar runnerworld waar ik nieuwe schoenen heb gekocht. En daar merk je echt dat je goed wordt geholpen, eerst op voetspiegel. Daarna met schoenen aan naar buiten en wordt je gefilmd hoe je loopt, daarna met nog 2 paar gelopen buiten. En tja ging allemaal goed:)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58161091
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow dames *zwaai zwaai*

de laatste dagen weinig online geweest, eeeerg drukke week, veel werken, bijscholing en volleyballen...
en wordt over een half uurtje alweer opgehaald om weer te gaan volleyballen wel gezond natuurlijk

mijn gewicht staat een beetje stil momenteel, zal wel weer zo'n plateaufase zijn, die heb ik om de paar kg... niet leuk, maja gewoon doorzetten, dan gaat het er vanzelf een keer af

ow ja over werkkleren: daar hoef ik dus niet over na te denken, aangezien wij allemaal in ons witte pak rondlopen... hoef alleen maar na te denken over mijn ondergoed en hemdje
mijn kleren raken ook nooit versleten, aangezien ik dus fulltime werk en mijn gewone kleren elke dag maar een paar uurtjes aanheb
vind het ook wel eens jammer hoor, want je hebt niet echt een eigen stijl in je witte pakje....

ik heb trouwens een heeeeel lief jurkje gekocht en ben er helemaal blij mee... heb het nu zelfs aan
ow ja en het is een maatje L das ook niet verkeerd...

nou allemaal alvast een heeeeeel prettig weekend

ow ja; hoe krijg je een jurkje op de foto als je alleen thuis bent
maar dit is het:
[ afbeelding ]
Zwaai zwaai terug!
Kom je ons nog aanmoedigen? Isa heeft startnummer 1174 en ik 1214!
Isa loopt alleen het beginstuk mee, ik heb de bedoeling het ding uit te lopen.
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:13:54 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58161114
ow ik denk dat ik wel ga kijken naar de cascaderun morgen... start om 13:30 uur he???

en ik zal die nrs even opschrijven
pi_58161310
Tof! Wel zwaaien he?!

Waar ga je ongeveer staan?
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:41:39 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58161643
uh dat weet ik eigenlijk nog niet... denk ergens in het centrum maaruh moet weer vliegen, nog ff naar de sporthal volleybal kijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 april 2008 @ 17:54:47 #282
13151 crew  Rewimo
pi_58161901
Ik heb vandaag een paar MBT's gekocht. Had er al eens een poosje op proefgelopen. Aangezien ik met 1 voet niet kan afwikkelen zijn het voor mij erg fijne schoenen. Wel duur (maar altijd nog dik 5x zo goedkoop als de maatschoenen die voor me gemaakt worden ). Ze schijnen daarnaast nog allerlei voordelen voor je bewegingsapparaat te hebben. Goed voor je rug en zo.

Ik heb deze (kan ik ook prima naar mijn werk aan)

Ik heb er vandaag al een paar uur op gelopen, 't is vooral even wennen met opstaan Verder gaat het goed.

Ik was vandaag met Christan naar Tivoli in Berg en Dal, leuk pretparkje voor kids tot 12 jaar. Hij heeft zich prima vermaakt met een jongetje dat hier in de buurt woont (met een Duitse moeder en een Nederlands/Amerikaanse vader).

En daarna zijn we pannenkoeken gaan eten op de Duivelsberg Met een ijsje toe 't Is Christans zeveneneenhalve verjaardag vandaag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58163515
Hoort die zool zo Rewino? En loopt het ook zo bol ze maar, want lijkt er een beetje op alsof je dan continue aan het balanseren bent?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:37:59 #284
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58163915
Succes met lopen Liejannuh en Isa.

Leuk jurkje B-J.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 april 2008 @ 19:38:18 #285
13151 crew  Rewimo
pi_58163921
Ja, die zool hoort zo rond. De schoen wikkelt voor je af en zorgt dat je altijd een beetje moet balanceren om in evenwicht te blijven. Daardoor moeten je spieren werken om je recht te houden Je schijnt er zelfs 5% gewichtsverlies mee te kunnen bereiken daardoor Maar dat moet ik eerst nog zien
pi_58164338
*aanmoedigingspost*

Het gaat vast heel goed morgen bij de cascaderun! Veel succes!!!
pi_58171046
Hup, Liejannuh en Isa, lekker rennen morgen

BJ, leuke jurk, staat vrolijk
pi_58171109
Oh ja, ik wilde ook nog reageren op dat jurkje. Superleuk en staat je goed! Ik moest wel een beetje lachen om de omschrijving 'lief' voor het jurkje; ik vind dierenprints nou niet per se 'lief'
pi_58172370
Liejannuh en Isa, veel plezier vandaag!!!

Ik hoef vandaag gelukkig niet in te vallen bij de examentraining, dus ik ga zo richting de Elf Fantasy Fair.

De evaluaties van mijn lesgeven waren positief, op een paar mensen na die vonden dat er te weinig de diepte in werd gegaan. Tja, ik had ook de zwakkere leerlingen op zo'n training verwacht, niet degenen die al een 7 gemiddeld staan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 20 april 2008 @ 07:46:44 #290
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58172390
Veel plezier en succes Isa en Liejannuh

Tof jurkje BJ

Die schoenen lijken me heel apart lopen Rewimo. Ben wel benieuwd of dat snel went.

En al een 7 staan en dan examentraining gaan doen, vind ik ook wel apart, teigan. Wilden die mensen geneeskunde gaan studeren ofzo, dat ze een hoog cijfer nodig hebben
pi_58172446
Succes vandaag Isa en Liejannuh!
Renze! Het gaat vast goed

Vandaag zou normaal gesproken een goede dieetdag zijn Mijn beugel trekt sinds gisteren opeens heel hard aan één van mijn voortanden En het doet echt behoorlijk pijn. Ik kan dus niets afhappen. Voor nu vooral erg lastig, aangezien ik wél voldoende voedingsstoffen binnen wil krijgen en dus (op zondag) hard op zoek moet naar dingen die je kan eten zonder je voortanden te gebruiken.
pi_58172616
quote:
Op zondag 20 april 2008 08:26 schreef freecell het volgende:
dus (op zondag) hard op zoek moet naar dingen die je kan eten zonder je voortanden te gebruiken.
Frambozen, maar die heb je vast niet in huis
  zondag 20 april 2008 @ 10:55:48 #293
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58173552
Vla, kwark, dat soort dingen Freecell? Voor het avondeten iets gewokts (= in kleine stukjes), of pasta (eventueel met spinazie ).
pi_58173644
veel succes Liejannuh en Isa
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 11:13:55 #295
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58173775
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
veel succes Liejannuh en Isa
Dat dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 april 2008 @ 11:18:57 #296
13151 crew  Rewimo
pi_58173861
Lekker lopen, dames! Zet hem op
pi_58173930
Succes, Lianne en Isa !! Yihaa

Freecell, een lekkere smoothie misschien? Ik heb dinsdag twee vluchten en een hele dag op reis overleefd op hoofdzakelijk smoothies.
pi_58174333
OH ja, dat wou ik nog vragen: Levi, hoe was het gisteren? Vertel ons alles!
  zondag 20 april 2008 @ 12:05:14 #299
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58174875
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
OH ja, dat wou ik nog vragen: Levi, hoe was het gisteren? Vertel ons alles!
Heel erg ontzettend leuk!

We zijn met een groep van 8 meiden (waaronder ook mijn schoonmoeder ) lekker gaan tutten. Was bij een beautycenter in Eindhoven, opgemaakt worden door een visagiste en haar laten stylen (ik heb het op laten steken) en daarna gingen we naar een fotostudio voor professionele portretfoto's. Was echt heel erg leuk! (en Stormqueen is heel fotogeniek!!!)

Daarna zijn we gaan BBQ-buffetten met de mannen erbij en daarna nog kegelen. Was echt heel gezellig.

De heren zijn trouwens 's middags gaan kanoën op een riviertje hier, was volgens hen ook heel leuk.
***Levi was here***
pi_58175034
Wat superleuk! Mogen wij de foto's nog zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')