Heb beide niet in huis.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
BE: snufje vijfkruidenpoeder en flink wat tabasco?
Van vijfkruidenpoeder gaat het lekker ruiken, tabasco geeft meer pit.
Bedoel je toevallig die mensen die per se geen grotere broek willen kopen omdat ze hopen dat knellende kleding motiveert tot afvallen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Of mensen die iets aanhebben dat ze eigenlijk nèt een maatje groter hadden moeten kopen. Maar hé, ik pas erin en dus trek ik het aan. Vetrollen of niet
Dat is een exacte beschrijving van het bedrijf waar ik ga solliciteren...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk dat het ook erg uitmaakt waar je werkt. Hier ziet iedereen er ook erg casual uit en een fleecvest is hier ook geen bijzonderheid. Nou werk ik op een lab en daar zien we nooit patiënten en we hebben ook geen besprekingen o.i.d. met externe mensen. Dat is wel even anders dan een commercieel bedrijf in de dienstverlenende sector bv.
Dat heb ik wel meer gelezen in mijn internetzoektocht. Maar vraagje (ja ik ben blond van nature): kan iemand me eens zeggen wat zo'n rok juist is? Want klinkt mooi, maar als ik in de winkel sta weet ik nooit wat nu die A-rok is!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
...
De iets-over-de-knielange A-lijn rokjes, dat zijn fijne flatteuze kledingstukken. Zowel voor slanke vrouwen als voor wat stevigere. Niet meet zo hip nu, maar gelukkig kan het nog wel.
...
Wat een leuke site Liejannuh. Goede tip!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:17 schreef Liejannuh het volgende:
Maar! Tip!Vul even deze test in en kijk gelijk naar welk kledingadvies er uit komt voor jouw bodytype.
Helpt je vast met zoeken.
Graag gedaan! Trinny en Sussannah zijn leuk! En ze geven hele praktische tips.quote:Op zaterdag 19 april 2008 05:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wat een leuke site Liejannuh. Goede tip!
Dat is morgen al?quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Graag gedaan! Trinny en Sussannah zijn leuk! En ze geven hele praktische tips.Maar graag gedaan! Ik zie graag dat mensen kleding dragen die bij hun figuur past. Daar voel je jezelf een stuk prettiger bij ook immers!
Beesie Jen, kom je mij en Isa morgen nog aanmoedigen tijdens de cascaderun?
quote:
Ik ben wel de grote idioot van het stel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze een beetje zoals jij zijn maak ik me geen zorgen
Zwaai zwaai terug!quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow dames*zwaai zwaai*
de laatste dagen weinig online geweest, eeeerg drukke week, veel werken, bijscholing en volleyballen...
en wordt over een half uurtje alweer opgehaald om weer te gaan volleyballenwel gezond natuurlijk
mijn gewicht staat een beetje stil momenteel, zal wel weer zo'n plateaufase zijn, die heb ik om de paar kg... niet leuk, maja gewoon doorzetten, dan gaat het er vanzelf een keer af
ow ja over werkkleren: daar hoef ik dus niet over na te denken, aangezien wij allemaal in ons witte pak rondlopen... hoef alleen maar na te denken over mijn ondergoed en hemdje![]()
mijn kleren raken ook nooit versleten, aangezien ik dus fulltime werk en mijn gewone kleren elke dag maar een paar uurtjes aanheb![]()
vind het ook wel eens jammer hoor, want je hebt niet echt een eigen stijl in je witte pakje....
ik heb trouwens een heeeeel lief jurkje gekocht en ben er helemaal blij mee... heb het nu zelfs aan
ow ja en het is een maatje Ldas ook niet verkeerd...
nou allemaal alvast een heeeeeel prettig weekend
ow ja; hoe krijg je een jurkje op de foto als je alleen thuis bent![]()
maar dit is het:
[ afbeelding ]
Frambozen, maar die heb je vast niet in huisquote:Op zondag 20 april 2008 08:26 schreef freecell het volgende:
dus (op zondag) hard op zoek moet naar dingen die je kan eten zonder je voortanden te gebruiken.
quote:Op zondag 20 april 2008 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
OH ja, dat wou ik nog vragen: Levi, hoe was het gisteren? Vertel ons alles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |