quote:Op zondag 27 april 2008 21:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Helaas verloren. Volgens langs de lijn had Roda in elk geval het betere spel
was je met de bus of trein ?quote:Op zondag 27 april 2008 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
Net terug uit De Kuip. Het was inderdaad een matte vertoning, waarbij Feyenoord net wat effectiever was. Qua veldspel was Roda zeker niet minder en als Van Hulten die strafschop gegeven had was het wellicht anders gelopen. Maar desondanks ben ik niet erg teleurgesteld en kan ik er mee leven.
Een klein stukje met de bus en de rest met de auto. Ik woon niet in Limburg en ben daarom ergens in de buurt van Rotterdam in een bus gestapt.quote:
Oke, want echt veel bussen waren er zeg, en om 21.20 ging pas de laatste bus weg rijdenquote:Op zondag 27 april 2008 23:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een klein stukje met de bus en de rest met de auto. Ik woon niet in Limburg en ben daarom ergens in de buurt van Rotterdam in een bus gestapt.
210 bussen en drie treinen geloof ik. Maar ik denk niet dat die al thuis zijn, de eersten zullen nu wel ongeveer arriveren.quote:Op zondag 27 april 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, want echt veel bussen waren er zeg, en om 21.20 ging pas de laatste bus weg rijden
Natuurlijk moet de finale niet in De Kuip gespeeld worden als Feyenoord de finale speelt, dat is evident, maar ik zou de nederlaag daar niet aan toe willen schrijven. Maar De Kuip werkt natuurlijk niet in hun nadeel en dat geeft zowel de overwinning als de nederlaag een bijsmaak.quote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
denk dat het eens tijd wordt dat de bekerfinale in de Arena moet worden gespeeld als Feyenoord in de finale komt. Absurd toch als je erover nadenk? tDat heeft hen geholpen vandaag.
BOO-HOO!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet de finale niet in De Kuip gespeeld worden als Feyenoord de finale speelt
Andersom ook overigens.quote:Op zondag 27 april 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap, en respect voor de roda fans die gingen klappen toen Feyenoord spelers bezig waren met ere ronde
quote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
denk dat het eens tijd wordt dat de bekerfinale in de Arena moet worden gespeeld als Feyenoord in de finale komt. Absurd toch als je erover nadenk? tDat heeft hen geholpen vandaag.
Wel triest dat jullie die niet met rust kunnen laten, niet?quote:Op maandag 28 april 2008 02:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Jezus man, wat voor lui zaten er bij roda?
Liep na de wedstrijd over het voorplein, allemaal roda-supporters.
Kinderen, meisjes van 15, gezinnetjes.
god god is er weer wat gebeurd darkshinequote:Op maandag 28 april 2008 09:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel triest dat jullie die niet met rust kunnen laten, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |