quote:Op zondag 27 april 2008 21:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Helaas verloren. Volgens langs de lijn had Roda in elk geval het betere spel
was je met de bus of trein ?quote:Op zondag 27 april 2008 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
Net terug uit De Kuip. Het was inderdaad een matte vertoning, waarbij Feyenoord net wat effectiever was. Qua veldspel was Roda zeker niet minder en als Van Hulten die strafschop gegeven had was het wellicht anders gelopen. Maar desondanks ben ik niet erg teleurgesteld en kan ik er mee leven.
Een klein stukje met de bus en de rest met de auto. Ik woon niet in Limburg en ben daarom ergens in de buurt van Rotterdam in een bus gestapt.quote:
Oke, want echt veel bussen waren er zeg, en om 21.20 ging pas de laatste bus weg rijdenquote:Op zondag 27 april 2008 23:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een klein stukje met de bus en de rest met de auto. Ik woon niet in Limburg en ben daarom ergens in de buurt van Rotterdam in een bus gestapt.
210 bussen en drie treinen geloof ik. Maar ik denk niet dat die al thuis zijn, de eersten zullen nu wel ongeveer arriveren.quote:Op zondag 27 april 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, want echt veel bussen waren er zeg, en om 21.20 ging pas de laatste bus weg rijden
Natuurlijk moet de finale niet in De Kuip gespeeld worden als Feyenoord de finale speelt, dat is evident, maar ik zou de nederlaag daar niet aan toe willen schrijven. Maar De Kuip werkt natuurlijk niet in hun nadeel en dat geeft zowel de overwinning als de nederlaag een bijsmaak.quote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
denk dat het eens tijd wordt dat de bekerfinale in de Arena moet worden gespeeld als Feyenoord in de finale komt. Absurd toch als je erover nadenk? tDat heeft hen geholpen vandaag.
BOO-HOO!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet de finale niet in De Kuip gespeeld worden als Feyenoord de finale speelt
Andersom ook overigens.quote:Op zondag 27 april 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap, en respect voor de roda fans die gingen klappen toen Feyenoord spelers bezig waren met ere ronde
quote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
denk dat het eens tijd wordt dat de bekerfinale in de Arena moet worden gespeeld als Feyenoord in de finale komt. Absurd toch als je erover nadenk? tDat heeft hen geholpen vandaag.
Wel triest dat jullie die niet met rust kunnen laten, niet?quote:Op maandag 28 april 2008 02:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Jezus man, wat voor lui zaten er bij roda?
Liep na de wedstrijd over het voorplein, allemaal roda-supporters.
Kinderen, meisjes van 15, gezinnetjes.
god god is er weer wat gebeurd darkshinequote:Op maandag 28 april 2008 09:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel triest dat jullie die niet met rust kunnen laten, niet?
Bij mijn weten is er niks gebeurd, maar als Roda gewonnen had dan was dat vermoedelijk heel anders geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 09:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel triest dat jullie die niet met rust kunnen laten, niet?
Het omver lopen van kinderen (meervoud ja) en de grootste lol daarom hebben (waarop dus ook enkele tikken zijn uitgedeeld)... En de handjes van de vrouwtjes af kunnen houden (waarop dus ook enkele tikken zijn uitgedeeld)...quote:Op maandag 28 april 2008 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er niks gebeurd, maar als Roda gewonnen had dan was dat vermoedelijk heel anders geweest.
Idd.quote:Wat overigens schandalig was is dat alle supporters ondans de buscombi gewoon door elkaar heen liepen. Daar heb ik op zich geen problemen mee, maar organiseer dan geen stompzinnige drooggelegde buscombi. Wat mij betreft is het laatste woord daar nog niet over gezegd.
quote:Verjaardagscadeau
Gisteren gaf Feyenoord het seizoen op de valreep nog kleur. En dan bedoel ik niet de blauw-witte (????) confetti en papierslingers die over de hoofden van de spelers neerdaalden nadat de beker door club-icoon Coen Moulijn was uitgereikt. Het bekersucces is in ieder geval een mooi cadeau voor het 100-jarig-jubileum. Ik hoop dat -- met de beelden van de laatste Coolsingel-huldiging nog op mijn netvlies en na het horen over de relletjes van gisteravond -- de bekerwinst tijdens en na de balkonscene van maandagmiddag een passend en feestelijk vervolg krijgt.
En wie van al die duizenden op de Coolsingel zal vanmiddag nog napraten over het grote geschenk dat de Rotterdammers gisteravond van Jack van Hulten kregen overhandigd? De arbiter, die de bekerfinale als een beloning voor zijn dit seizoen bovengemiddelde geleverde prestaties kreeg toebedeeld, zag in de 9de minuut een 'schoolvoorbeeld' van een strafschop over het hoofd. Dat gebeurde toen Feyenoords' André Luiz Bahia Roda JC-aanvaller Andres Oper – die zich in een duidelijke scoringspositie bevond -- naar de grond trok. Ik denk niemand!
Maar hoe anders had de wedstrijd kunnen aflopen, als Roda JC via deze verdiende elf-meter trap (zou de 1-1 zijn geweest) had gescoord en 80 minuten lang met 11 tegen 10 (Bahia had rood verdiend) de wedstrijd had kunnen uitspelen?
zal mij echt een rotzorg wezen hoe de wedstrijd gewonnen isquote:Op maandag 28 april 2008 12:16 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een sms van een kameraad, Feijenoord fan, die schaamt zich voor de manier waarop ze de beker gepakt hebben. Ook vond die van Hulten maar kut...
Dat is natuurlijk ook zo, andersom zou ik precies hetzelfde gehad hebben. Maar het maakt het wel zuur als je bedenkt dat het een zuivere penalty en wellicht ook een rode kaart voor Bahia was. Als het zo gelopen was had ik het nog wel eens willen zien, maar goed, het is niet anders.quote:Op maandag 28 april 2008 16:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zal mij echt een rotzorg wezen hoe de wedstrijd gewonnen is
Dat vind ik een heel realistische prijs.quote:
Onzin, ze hebben gegeven wat ze konden, maar dat was door diverse oorzaken niet genoeg.quote:Op maandag 28 april 2008 21:53 schreef LeonH het volgende:
- Wat een slechte instelling was er gister
foutje van mijn kant...Was idd ingevallen voor Sonkaya, maar dan nog...quote:Op maandag 28 april 2008 22:02 schreef Schimpie het volgende:
Van Kouwen stond niet in de basis.
Ze waren het beste van de 2 slechte... maar kon niet echt zeggen dat ze het gras hebben opgevreten hoor.. 2e helft al helemaal niet. Maar rdan moet ik ook zeggen als die 1-1 valt dat de hele wedstrijd was omgekiept en waren we zeker met de beker naar huis gegaan. Maja.... als, was....quote:Op maandag 28 april 2008 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben gegeven wat ze konden, maar dat was door diverse oorzaken niet genoeg.
Wat bedoel je met het 'gras opvreten'? Als je daarmee doelt op het nutteloze draven van bijvoorbeeld een Peter van Houdt ben ik blij dat ze dat niet gedaan hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 22:15 schreef LeonH het volgende:
Ze waren het beste van de 2 slechte... maar kon niet echt zeggen dat ze het gras hebben opgevreten hoor.. 2e helft al helemaal niet.
hahahaquote:Op maandag 28 april 2008 20:56 schreef Timmie1983 het volgende:
Bah, ben nog steeds over de zeik van die wedstrijd. Heen- en terugreis samen was leuker dan de wedstrijd zelf. Feijenoord kreeg als winnaar van de Amstel Cup 350.000 euro op de rekening bijgeschreven van de KNMB, vraag me af hoeveel Feijenoord op de rekening van de KNMB heeft overgemaakt om gister te mogen winnen.
hihihiquote:
ze hebben altijd gekleurd haarquote:Op maandag 28 april 2008 23:05 schreef MarkNMGN het volgende:
frusti Limbo's, altijd lachen.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Liepen sowieso veel wijven/ kinderen/ moeders bij, vond het nog schattiger publiek dan Heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |