quote:Ajax haalt jeugdkeeper van Sparta
dinsdag 15 april, door SP, Amsterdam, 13:39u, rijnmond.nl/AS
Volgens Rijnmond.nl heeft Ajax zich voor komend jaar versterkt met Warner Hahn van Sparta Rotterdam. De doelman van Sparta B1 zal komend jaar in de A1 of B1 van de Amsterdamse club gaan spelen.
Hahn stond ook in de belangstelling van meerdere (buitenlandse) topclubs, maar koos voor Ajax. De Rotterdammer is eerste keeper bij Oranje onder 16 jaar.
Drie talenten versterken de B1
Met het oog op komend seizoen heeft Ajax alvast drie spelers aangetrokken voor de nieuwe B1 (lichting '92). Het gaat om rechtsbuiten Jody Lukoki van Young Boys, linksbuiten Nout Barentsen van Always Forward en centrale verdediger Juanito Wassenaar, die nu nog speelt bij Zeeburgia.
Is de rol nu al op? Ik wilde Groningen - Ajax eerst nog in een café in Amsterdam kijken, was dat even gezellig geworden.quote:
Zat bij mij in t schoolvoetbal team, ik ben rechtsbacks en speelde wel eens tegen hem bij training het is een gigantisch mietje. Ik zie niks in hem maarja de scouts van ajax welquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:35 schreef BonJovi het volgende:
Vertel over Nout dan Noshiba waar ken je hem van?
Niet zoveel hoor, ik heb hem een paar keer bezig gezien in de Copa Libertadores. Technisch vaardige spits, redelijk met het hoofd, aardige trap in beide benen. Deed me een beetje aan Samaras denken, al kwam dat vooral door z'n kapsel...quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij wist Radegast wel iets over hem.
Het is natuurlijk niet voor niets een buitenspeler.quote:
Aankopen. Yay.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ken die nout wel, vind hem absoluut niet bezijonder maar wie weet
(#) Nout Volgend jaar ajacied!
Als het echt niets is kunnen we hem altijd nog verkopen aan Sevillaquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zat bij mij in t schoolvoetbal team, ik ben rechtsbacks en speelde wel eens tegen hem bij training het is een gigantisch mietje. Ik zie niks in hem maarja de scouts van ajax wel
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet voor niets een buitenspeler.Zie bv Robben of van der Meyde.
Als hij maar kan voetballen he.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zat bij mij in t schoolvoetbal team, ik ben rechtsbacks en speelde wel eens tegen hem bij training het is een gigantisch mietje. Ik zie niks in hem maarja de scouts van ajax wel
quote:Terugkeer Gabri gaat ten koste van Kennedy
15 april 2008
De selectie waarmee Ajax woensdag naar Groningen reist, verschilt op één plaats van de groep die afgelopen zondag de tocht naar het hoge noorden maakte. Gabri is voldoende hersteld van een hamstringblessure en keert terug bij de selectie. Dat gaat ten koste van Kennedy Bakircioglu, die in Amsterdam moet blijven.
Gabri begint tegen Groningen nog niet in de basis, liet interim-coach Adrie Koster dinsdag weten. "Dat is te vroeg. Maar als we hem nodig hebben, is hij inzetbaar."
Ajax moet van FC Groningen winnen om in de race te blijven voor de landstitel. Als de Amsterdammers woensdag punten verspelen, is PSV kampioen.
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.
[ afbeelding ]
Dit is dan enkel glas, want zo hard schiet onze grote vriend niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog meer competitie vervalsingquote:Lovre kampt met keel- en maagklachten
15/04/2008 14:47
FC Groningen moet het woensdag tegen Ajax mogelijk stellen zonder Goran Lovre. Voor Marcus Berg biedt het uitstel 'een klein voordeel'.
Vanwege keelpijn en maagklachten liet Lovre de training van dinsdag aan zich voorbijgaan. Achter de naam van de middenvelder heeft trainer Ron Jans een vraagteken gezet voor de thuiswedstrijd tegen Ajax.
Jans heeft meer zorgenkindjes. 'Vooraf hadden we al besloten dat we pas woensdag zouden kijken hoe het ervoor staat met de lies van Fredrik Stenman. Voor Marcus Berg is het een klein voordeel dat we straks drie dagen verder zijn', refereerde de trainer op de website van FC Groningen aan de extra hersteltijd van de spits. Berg kampte met een rugblessure
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is dan enkel glas, want zo hard schiet onze grote vriend niet.
Zo hoog komen zijn corners heul niet!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer ze aan een gelijkspel niet genoeg hadden had ik de kansen veel groter ingeschat dan ze nu zijn ja. Maar het blijft voetbal, en als ze net als AZ vorig jaar een vroege rode kaart pakken dan kan alles. Alleen is het dan niet te hopen dat Aadje Afkoopsom weer gaat rommelen met zn wissels..quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meer dan een gelijkspel zit er voor Vitesse NIET in. Ik had ze liever tegen Excelsior uit zien spelen, die geef ik meer kans op een stunt. Maar helaas.
# 1981/82 Kampioenschap (Ajax)quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Wanneer ze aan een gelijkspel niet genoeg hadden had ik de kansen veel groter ingeschat dan ze nu zijn ja. Maar het blijft voetbal, en als ze net als AZ vorig jaar een vroege rode kaart pakken dan kan alles. Alleen is het dan niet te hopen dat Aadje Afkoopsom weer gaat rommelen met zn wissels..
Weet iemand trouwens of zijn sympathie meer bij Ajax of bij PSV ligt?
Daar kunnen we nu wel steeds over beginnen maar voor hetzelfde geld had PSV zondag gewoon gewonnen en speelden we nu 2x voor spek en bonen. Wees blij dat er nog een kleine kans is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meer dan een gelijkspel zit er voor Vitesse NIET in. Ik had ze liever tegen Excelsior uit zien spelen, die geef ik meer kans op een stunt. Maar helaas.
Het is in ieder geval tot de laatste speeldag spannend. Dat had ik vijf weken geleden ook niet meer gedacht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daar kunnen we nu wel steeds over beginnen maar voor hetzelfde geld had PSV zondag gewoon gewonnen en speelden we nu 2x voor spek en bonen. Wees blij dat er nog een kleine kans is.
[..]
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat Bassie er is zitten we rond de 1050quote:
quote:'Ook Ajax en Milan zo goed als rond over Gourcuff'
Ajax kan zo goed als zeker zich volgend seizoen verzekeren van de diensten van middenvelder Yoann Gourcuff, momenteel op de loonlijst bij AC Milan. Dit weet het Franse Football365.fr te melden. Ajax zou in een vergevorderd stadium zitten met de gesprekken. De club zou er zelfs al bijna uit zijn met AC Milan. Hiermee schut Ajax de concurrentie van zich af. Olympique Marseille, Monaco, Villareal, AS Roma en Arsenal zagen ook brood in het huren van de talentvolle jongeling.
De Fransman heeft in Milan nog een contract lopen tot 2011. Door de concurrentie van onder meer Seedorf en Kaká komt de jeugdinternational nauwelijks aan spelen toe. Ajax zou verder haar pijlen nog richten op Demy de Zeeuw, Gaí Assulin en Marcelo Moreno
En nu betaal je tussen de 15 en 20 miljoen euro (quote:'Ajax wil Renato Augusto'
De transfergeruchten rondom Ajax en de nieuwe trainer Marco van Basten laaien steeds meer op. Na Sulejmani, Pranjic en Gourcuff is er ook belangstelling voor Renato Augusto. De Braziliaanse jonge middenvelder van Flamengo word gezien als de nieuwe Kaka', en wordt gevolgd door vele clubs. Vorig jaar wilde Ajax Renato ook al hebben. Destijds was men echter niet bereid om de gevraagde transfersom op tafel te leggen
Ajax lijkt de Braziliaan te willen strikken vanwege zijn sterke dribbels en fantastische techniek. De aanvallend ingestelde middevelder staat echter niet alleen in belangstelling van Ajax. Clubs als AC Milan, Manchester United en Sevilla zouden ook in de wachtrij staan. Het bedrag van de transfer zou moeten liggen tussen de 15 en de 20 miljoen euro.
middevelderquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En nu betaal je tussen de 15 en 20 miljoen euro () voor deze speler. Ik vraag me af of Ajax dat voor dit talent wilt gaan neer tellen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik noem een duim, een toetsenbord en een website!
En jij neemt dit soort berichten serieus?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En nu betaal je tussen de 15 en 20 miljoen euro () voor deze speler. Ik vraag me af of Ajax dat voor dit talent wilt gaan neer tellen.
Haal het alleen van het Internet jwtquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En jij neemt dit soort berichten serieus?
[..]
[ afbeelding ]
Litmanen Finidi zijn te oud. Chivu en Ibrahimovic zijn te duur.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer komen we weer met spelers aan zoals litmanen, finidi george, chivu, ibrahimovic?
Litmanen was een grote onbekende, Finidi ook. Alleen Chivu en Ibra waren al vrij bekende talenten toen ze kwamen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer komen we weer met spelers aan zoals litmanen, finidi george, chivu, ibrahimovic?
Ga je dit nu in elk topic plaatsen?quote:
Alleen als TVP en aangezien deze topics zo snel gaan heb ik bijna geen tijd om een ander bericht te plaatsenquote:
Ledenraad is inderdaad vanwege de wedstrijd tot nader order uitgesteld. Ze zouden het wel nog deze week willen doen. (Ajax Netwerk)quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga je dit nu in elk topic plaatsen?![]()
Is het eigenlijk al zeker dat Uri Coronel woensdag benoemt word, vroeg het mij af omdat er natuurlijk ook een wedstrijd gespeeld moet worden.
[..]
[ afbeelding ]
Ze lopen een beetje op de zaken vooruitquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:19 schreef Houniet het volgende:
Donderdag beslist Amsterdam over een eventuele Huldiging.
Als Ajax dan woensdag verliest ben ik benieuwd wat ze gaan besluitenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:19 schreef Houniet het volgende:
Donderdag beslist Amsterdam over een eventuele Huldiging.
quote:Ajax gaat samenwerkingsverband aan met Victoria
Ajax is een samenwerkingsverband aan gegaan met het Hilversumse Victoria. De club wordt voor Ajax 'het Gooise voorportaal', zo meldt KNVB.nl. "Het belangrijkste doel voor Ajax is om vanuit de indrukwekkende jeugdafdeling van Victoria de grootste talenten naar Amsterdam te kunnen halen," zegt Wout Staal, die het geheel zal coördineren. Victoria heeft ruim 700 voetballers tussen de 5 en 18 jaar.
Getalenteerde jeugdspelers van Victoria worden gescout om voor een stage of permanent naar Amsterdam te komen terwijl talenten van amateurclubs uit de buurt zullen worden uitgenodigd om hun voetbalopleiding bij Victoria voort te zetten.
Daarnaast zal bij Victoria jaarlijks een talentendag worden georganiseerd waarbij jeugdspelers van Victoria en andere Gooise verenigingen zich aan de scouts van Ajax kunnen presenteren.De besten kunnen dan doorstromen naar de jeugdopleiding van Ajax op sportcomplex De Toekomst
Geert den Ouden kom er maar inquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:27 schreef _Mike_ het volgende:
Wat denken jullie, heeft Ajax wat geld naar Vitesse geschoven?
Daarom doen ze het na woensdagquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als Ajax dan woensdag verliest ben ik benieuwd wat ze gaan besluiten
Plannen is prima, maar vind het dan niet echt nodig om het al naar buiten te brengen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom doen ze het na woensdag. Als we winnen inderdaad.
@ _Mike_: Plannen noemen ze dat.
Inderdaad, laat ze er maar helemaal niet over beginnen, dit is de Goden verzoeken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:41 schreef Riro het volgende:
[..]
Plannen is prima, maar vind het dan niet echt nodig om het al naar buiten te brengen.
Hoogmoed, val enzo
Dan was 'ie vorig jaar zeker z'n blauwe pilletje vergeten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Aad de Mos zal er vol voor gaan, zondag. Die gast is zó mediageil, dat hij zich nu al aftrekt op het PSV afhouden van de titel. Maar goed, of de spelers tot zo'n stunt in staat zijn? En dan nog, Ajax moet ook nog maar zien te winnen.
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliestquote:
Nou Aadje Afkoopsom wordt mijn held van dit seizoen als ie het presteert.. En ik zal dan minstens 3 maanden niet meer lachen om zn rekensommen. Dus Aad als je meeleest: ga ervoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Aad de Mos zal er vol voor gaan, zondag. Die gast is zó mediageil, dat hij zich nu al aftrekt op het PSV afhouden van de titel. Maar goed, of de spelers tot zo'n stunt in staat zijn? En dan nog, Ajax moet ook nog maar zien te winnen.
Vitesse is dit seizoen erg wisselvallig.. maar Groningen verloor er bijvoorbeeld en wij speelden er gelijk, waar vitesse toen misschien nog wel recht op meer had. Dus als we morgen zien te winnen kan het nog heel leuk worden zondagquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vitesse stelt ook niets voor dit seizoen. Misschien dat Janssen zich wil laten zien in wat mogelijk zijn afscheidswedstrijd is en dat van der Schaaf zijn naam eer aan kan doen, maar verder zie ik het zeer somber in.
Dus jongens, niet naar Gelsenkirchenquote:Play-offs Twente bij Schalke van de baan
Geschreven op dinsdag, 15 april om 18:28
FC Twente zal de play-offs niet in de Arena Auf Schalke spelen, meldt TC Tubantia. De politie in Gelsenkirchen heeft dat verboden.
De Enschedese club had al een overeenkomst met de Duitse club, maar de autoriteiten vrezen voor verstoring van de openbare orde en kwamen daarom terug op de afspraak.
Volgens voorzitter Joop Munsterman onderzoekt FC Twente nu alternatieve opties. Het Gelredome van Vitesse in Arnhem ligt voor de hand. FC Twente moet haast maken, omdat de eerste wedstrijd voor 30 april op de rol staat.
Ik heb al een shirt, maar dan gaat zijn naam er ook hier op!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliest
Dan koop ik een shirt met z'n naam erop.
Succesfan. Echte fans hebben al een shirt met z'n naam erop.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliest
Dan koop ik een shirt met z'n naam erop.
Jammer..quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dus jongens, niet naar Gelsenkirchen
quote:Vrijdag 18 april 2008
Ajax 1 vrij
Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletjequote:
En daar kun je hem geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletje
Ze moeten toch eens geld erin steken.. Maar meer dan 10 miljoen zal het toch niet worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarin de fout maakt..quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletje
Dat hoop ik dus ook, dat zijn spelers vrij relax het veld opkomen van "we hoeven toch maar gelijk te spelen"quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarin de fout maakt..
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb al een shirt, maar dan gaat zijn naam er ook hier op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |