De TT is gekaapt door fanboys van Nintendo of Sonyquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:39 schreef Sackboy het volgende:
De TT is kapot! Er bestaat helemaal geen Xbox 326..
Hmm, hoe meer ik lees over Bully hoe meer ik 'm wil gaan spelen. Maar dat komt nog wel, ooit. Eerst GTAIV, ga daarvoor niet meer met een nwe game starten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Nummertje 360 jeeeej Feest![]()
![]()
Onee het is pas nummertje 326![]()
Nog steeds bezig met Bully dat spel blijft gaaf hoeveel je het ook speelt ben nu bezig met het verzamelen van die elastiekjes en kaartjes in en rond de school.
Doe nu alles met het skateboard ik loop nooit meerDie lessen aardrijkskunde zijn tof
![]()
Europa en Azië wist ik wel ongeveer allemaal alleen die Amerikaanse staten heb ik even met google gedaan.
Pretpark ben ik nog niet geweest wil eerst de rest een beetje doen maar kun je ook in die achtbaan enz?
Achtbaan is ook een missie geloof ik. Chicky scoren en meenemen naar de achtbaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Pretpark ben ik nog niet geweest wil eerst de rest een beetje doen maar kun je ook in die achtbaan enz?
heb jij nog geen eigen blog?quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Nummertje 360 jeeeej Feest![]()
![]()
Onee het is pas nummertje 326![]()
+
heel verhaal
quote:
Gerechtigheid! ;-)quote:Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar ik heb wel opeens van microsoft gehoord dat ik toch wel die 10free arcade games krijg! Na zo lang wachten had ik het al opgegeven, yeah baby!
Ja, alleen die transfer software werkt niet(en die krijg je ook niet van MS). Mocht je data willen kopieren, dan ben je een xbox 360 geheugenkaartje nodig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef para909 het volgende:
Weet iemand of je een HD uit de USA kan gebruiken op een Nederlandse Xbox 360?
Wat is je vraagprijs?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
net gekocht![]()
![]()
heb die van gcshop geseald te koop
Nu ff serieus.quote:
Haha wacht je nog steeds achter je pc tot GTAIV online staat?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef RacerDKB het volgende:
Goh, wie had dat nou niet verwacht, dat GTA IV op zou zijn?
Dat roep ik al sinds november 2007.
Gelukkig heb ik hem toch wel 100% zeker, misschien wel al de 20e of 25e ofzo.
Waar?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
net gekocht![]()
![]()
heb die van gcshop geseald te koop
lijkt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha wacht je nog steeds achter je pc tot GTAIV online staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |