Hmm, maar dat is toch wel heel anders! Heb je al eens een relatie gehad?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom begin ik ook steeds vaker het gemis van een vriendin te voelen, alleen is ook zo alleen
En die vakantie zie ik ook nog niet zo zitten nee
schop m gewoon van je plek.. ik had het niet gepiktquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gewerkt. Zo maar eens kijken of ik voor school nog iets moet doen.
Er zat zomaar een of andere stagiaire op mijn plek vanmorgen. Dus toen ben ik maar eens ergens anders gaan zitten, maar zit toch liever op mijn 'eigen' plek. Nou ja, donderdag weer. Voor de paar uurtjes dat ik werk maakt het eigenlijk ook weinig uit. Die stagiaire zal wel fulltime zijn ofzo, die heeft wat meer baat bij een vaste plek.
Als ik zeg dat ik bijna geen antwoord durf te geven weet je het vast alquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, maar dat is toch wel heel anders! Heb je al eens een relatie gehad?
Haha, ja daar ben ik het ook mee eens. Echter is mijn contact met vrienden toch anders dan met mn exquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wi je hiermee zeggen dat een vriendin alleen voor seks en knuffel contact is? Kun je dan niet beter een fuck buddy zoeken. Als ik een vriendin heb dan wil ik haar ook als "vriend" hebben en er leuke dingen mee doen!
Als mijn vriendin van tuinieren of mode zou houden zou ik best daarover praten willen, maar goed met mijn vrienden van de atletiek praat ik toch beter over het atletiek gebeuren. Over computers en zo, praten mijn klasgenoten zo min mogelijk.. we willen als klas een beetje af van het kelderratjessyndroomquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zijn wij anders ja
Ik zou niet weten waarom ik het niet met m'n vriendin over politiek e.d. zou kunnen hebben. En ik neem aan dat je gewoon over elkaars hobby/interesse kan hebben
Tuurlijk doe je er leuke dingen mee maar vind t toch anders. Met vrienden toch wat anders (bijv. uitgaan) dan met je vriendin. Of weekend weg ziet er met een vriendin toch heel anders uit als dat ik met vrienden weg gaquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wi je hiermee zeggen dat een vriendin alleen voor seks en knuffel contact is? Kun je dan niet beter een fuck buddy zoeken. Als ik een vriendin heb dan wil ik haar ook als "vriend" hebben en er leuke dingen mee doen!
Het is een meisje, die schop ik niet. En ik heb laatst tegen een collega (haar begeleider) gezegd dat ze daar best mag zitten als ik er niet ben. Dus als ik op tijd was geweest (blijft een uitdagingquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
schop m gewoon van je plek.. ik had het niet gepikt
Ach, relatie.. Of ook nog nooit met een meid gezoend ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik bijna geen antwoord durf te geven weet je het vast al
Hoi Kiwi.quote:
Dat maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Een tip, probeer het vooral niet met een exquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Ik snap sowieso het hele concept van fuck buddy niet, er zullen vast mensen baat bij hebben.. Maar ik kan dat echt nietKrijg ik gevoelens voor die persoon en verkeerde verwachtingen..
Ben daar ook niet zo van friends with benefits zijn, om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Ik snap sowieso het hele concept van fuck buddy niet, er zullen vast mensen baat bij hebben.. Maar ik kan dat echt nietKrijg ik gevoelens voor die persoon en verkeerde verwachtingen..
Neej he, fout gebeuren! Of die ene meid van dat programma (40 dagen zonder seks) dat ze die negert opbelt om te neuqen.. Hoe foutquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
0,0quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, relatie.. Of ook nog nooit met een meid gezoend ofzo?
Nou, beter toch! Dan zal dr vast een prinses op t witte paard voor jouw tussen zittenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
0,0
Maar als ik op mezelf terugkijk een paar jaar terug was ik echt erg verlegen
Dat is nu gelukkig behoorlijk anders geworden![]()
Of gewoon met een vriendin. Krijg je ook scheve gezichten vanquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Een tip, probeer het vooral niet met een ex
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
0,0
Maar als ik op mezelf terugkijk een paar jaar terug was ik echt erg verlegen
Dat is nu gelukkig behoorlijk anders geworden![]()
Dat was echt foutquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej he, fout gebeuren! Of die ene meid van dat programma (40 dagen zonder seks) dat ze die negert opbelt om te neuqen.. Hoe fout
Je vriendin is dus gewoon wat inhoudsloos (wanneer jij niet in haar zit)?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met mijn vriendin heb ik het niet over politiek, ethiek of informatica. Met mijn vrienden heb ik niet over de makeup van mijn vriendin....
Op ieder potje past een dekseltje?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nou, beter toch! Dan zal dr vast een prinses op t witte paard voor jouw tussen zitten!
Theoretisch is er wel een voordeel maar in de praktijk valt het vies tegen....quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Mijn naam mag je er ook best bij zettenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje?![]()
Het wordt leuk op de stage sc meet (als die er ooit komt)
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
Yesse zoekt man
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nou, beter toch! Dan zal dr vast een prinses op t witte paard voor jouw tussen zitten!
Dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je vriendin is dus gewoon wat inhoudsloos (wanneer jij niet in haar zit)?
De theorie houdt geen rekening met gevoelens..quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Theoretisch is er wel een voordeel maar in de praktijk valt het vies tegen....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
PB zoekt vrouw
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
Yesse zoekt man
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Of gewoon met een vriendin. Krijg je ook scheve gezichten van
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje?![]()
Het wordt leuk op de stage sc meet (als die er ooit komt)
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
Yesse zoekt man
Kiwi zoekt man
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oeh, het wordt nog een lang rijtje
Ik ga ff vergaderen
Poeh dat wordt lastigquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Angel_of_Dth zoekt motivatie om huiswerk te maken.
ikkuh!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
De theorie houdt geen rekening met gevoelens..
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
Yesse zoekt man
G. Fawkes zoekt vrouw
Wie nog meer?
Dat moet je inderdaad niet hebben, dan gaat het mis. Ik heb liever dat iemand 1 fuckbuddy heeft dan 3 x in de maand een ander meisje, qua ziektes is dat ook wat beterquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Maak je niet druk joh, ik ben ook best wel van het vrijgezelle type en daar is niks mis mee. Je komt vast wel een leuk meisje tegen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
De opdracht:quote:
Iemand nog post-it's over? Even een notitie opstellen.quote:Stel een notitie op waarin je een vergelijking maakt tussen het gecontroleerdondernemen-model versus EFQM/INK-managementmodel over de opzet van beide modellen.
Tuurlijk, genoeg parels op de wereld te vinden..quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, ik ben ook best wel van het vrijgezelle type en daar is niks mis mee. Je komt vast wel een leuk meisje tegen?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag, wordt nog een dating show hiero!!
Dit lijstje mag wel in de OP, volgende keerquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
PB zoekt vrouw
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
G. Fawkes zoekt vrouw
Nico zoekt vrouw
Yesse zoekt man
Kiwi zoekt man
Zou een quote van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
Ik wilde nog even iedereen succes wensen die met stage bezig is. Goed je best doen dan krijg je net zo'n toffe baan als ik nu
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
Ik wilde nog even iedereen succes wensen die met stage bezig is. Goed je best doen dan krijg je net zo'n toffe baan als ik nu
Haha ik ga wel in de jury, kun je de lol op hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Yesse het volgende:
[..]Leuk toch? Eerst mensen zoeken en ze dan een vragenlijst voorschotelen
Als een echte jury
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |