quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:10 schreef pascalheister het volgende:
mogge
Leuk rendementquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:00 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8,25 euro betaalt voor 5% en hij wint, krijg nu 270 euro uitbetaald
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:13 schreef Bos81 het volgende:
En een keer wat anders: een N.E.C-Mascotte banner.
Maar rood/wit is zo standaard....quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet niet of je je kind die kleurencombinatie wil aandoen
Verder heb ik niks tegen NEC hoor.
Geel-zwart dan?quote:
leuk manquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Gisteren 20 weken Echo gehad....wat is tie lief
![]()
En alles zag er prima uit
quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:00 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8,25 euro betaalt voor 5% en hij wint, krijg nu 270 euro uitbetaald
quote:Opdinsdag 15 april 2008 11:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, genoeg geld om Zondag een kampioensfeestje te vieren
Haaaj!quote:
Donderdag weer.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:13 schreef Messenga het volgende:
Sterkte.
Welke ken je al?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dankje.
Nog tips? Nieuwe standjes die je hebt geprobeerd?
Wa's dat?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:29 schreef Bos81 het volgende:
Doe die sexuele voorlichting in PUB aub en niet hier
quote:
Ik had 't over "PUB"quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sexuele voorlichting is mensen (vaak jongeren) vertellen over de bloemetjes en de bijtjes. Dus hoe je sex hebt met iemand anders en wat de risico's zijn van het onveilig doen.
bloemetjes en bijtjesquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sexuele voorlichting is mensen (vaak jongeren) vertellen over de bloemetjes en de bijtjes. Dus hoe je sex hebt met iemand anders en wat de risico's zijn van het onveilig doen.
Maar dit is geen voorlichting meer.. dit zijn gewoon tipsquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:29 schreef Bos81 het volgende:
Doe die sexuele voorlichting in PUB aub en niet hier
Het zijn HOTtips...quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dit is geen voorlichting meer.. dit zijn gewoon tips
Precies.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dit is geen voorlichting meer.. dit zijn gewoon tips
top 50 mag naar de weekelijkse finale. En de winnaar daarvan mag naar de WSOPquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:24 schreef rubbereend het volgende:
ow leuk, freeroll winnen = naar de WSOP?
quote:
Kans is groter dat je nu wint ipv vanavond. Dan doen er 5000 mensen meequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:42 schreef rubbereend het volgende:
nou heb me ingeschreven, freeroll, lekker knallen dus
zullen we het over Lowlands hebben dan?quote:
Die stinktquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:50 schreef Messenga het volgende:
Zeg Boris, hoe vind je de nieuwe parfum van Espirit?
Nee dat vorige geurtje van je was nog ergerquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik hoor de dames er anders nooit over klagen bij me.
Dat komt door de Axe met chocolade-extract. Dat werkt als een chickmagneet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik hoor de dames er anders nooit over klagen bij me.
De WEquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hebben jullie die nieuwe spijkerbroek met roze stiksels al gezien bij de WE? Van die beroemde ontwerper.
Die Jan toch!quote:De naam van premier Jan Peter Balkenende (CDA) zoemt rond op het hoogste niveau in Brussel. Hij is in beeld als eerste president van de Europese Unie. Welingelichte kringen in Brussel hebben dit bevestigd tegenover Vrij Nederland.
De Britse oud-premier Tony Blair heeft zich al gemeld voor de post, maar België liet onlangs weten hem niet als kandidaat te accepteren omdat Groot-Brittannië niet volledig is geïntegreerd in de EU. Op grond van het Verdrag van Lissabon moeten alle 27 lidstaten met de benoeming instemmen. Verwacht wordt dat over deze kwestie de komende maanden achter de schermen stevig wordt onderhandeld.
De voorzitter van de Europese Raad van regeringsleiders wordt voor tweeënhalf jaar gekozen en komt in de plaats voor het huidige roulerende voorzitterschap, zo staat in het gewijzigde EU-verdrag.
Partijgenoot en voormalig minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot denkt dat Balkenende het aanbod zou accepteren, hoewel hij het huidige kabinet in principe nog tot 2011 onder zijn hoede heeft. "Als de weg open ligt denk ik dat hij geen nee zegt", aldus Bot tegen het weekblad.
De 51-jarige Balkenende zou bij de Europese lidstaten respect hebben afgedwongen met de koppigheid waarmee hij de Nederlandse afdracht aan de EU met een miljard omlaag wist te praten. Volgens Vrij Nederland geldt Balkenende als een van de premiers met de meeste Europese ervaring.
jaja....quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:32 schreef Messenga het volgende:
Kutje.
Push all in met K10s, 2 mee, AJ en JJ. Flop K106, turn een 7 en river, 1 van de 5 outs die me out maken, valt, een Boer.
Jammer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:32 schreef Messenga het volgende:
Kutje.
Push all in met K10s, 2 mee, AJ en JJ. Flop K106, turn een 7 en river, 1 van de 5 outs die me out maken, valt, een Boer.
oh oke ja zo dus, erg interessant, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:32 schreef Messenga het volgende:
Kutje.
ik vloog er ook met AA uitquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:19 schreef borisz het volgende:
Na een hoop gelimp heb ik AA vanuit de BB en zet alles in. Iemand called met 85o en maakt een straat, een ander callt met Q8o en maakt een flush
kortom exit
omgquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh oke ja zo dus, erg interessant, bedankt voor de info
Baywatch is om 19:00 begonnen, maar als het goed is, is het nu afgelopen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef VoreG het volgende:
Pfff wat een voetbalkroeg..
Mensen die janken om poker zonder ook maar een goede reden en niemand die even meldt dat Baywatch een uur geleden is begonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |