abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61512441
Dat wist ik ook niet, wat zal die Obelix zich genomen voelen
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:20:28 #202
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61513017
zo heb ik dit programma van begin tot eind gemist... wat voor iets was het, welke zender zond het uit?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_61513196
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat wist ik ook niet, wat zal die Obelix zich genomen voelen
Begin steeds nieuwsgieriger te worden eigenlijk. Waar komt het verhaal vandaan, valt het ergens anders na te lezen? Waar stond het?

edit: Ik zie het al: gewoon een anoniem berichtje op het DID forum. Ik vind het al bewijs maar magertjes eerlijk gezegd.
anonieme razernist
pi_61515363
Tja, veel bevestiging gaan we nooit krijgen natuurlijk. In het stukje over Piet & Tonny in BN/destem stond ook vernoemd dat alle deelnemers hebben getekend dat zij nooit iets kunnen vertellen over het programma en dat alle deelnemers tot de dag van vandaag ook knap hun mond hebben gehouden. Daarvan kan je ook denken dat er iets te verzwijgen valt.

Dat zoiets gebeurd in de tv-wereld verbaasd me trouwens niets maar ergens voel je jezelf als kijker toch wel besodemieterd lijkt me. Die hele dorpsraad blijkt bijvoorbeeld gewoon theater te zijn.

Tja of het echt waar is...zullen we het ooit weten?
pi_61517467
Dorpsraad?
anonieme razernist
pi_61519514
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef NoCigar het volgende:
Dorpsraad?
het "Consiglio".. Het programma maakt overdadig vaak melding van dit bestaan vind ik.

Je hebt het programma toch wel gekeken?
pi_61557694
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:49 schreef NoCigar het volgende:
Waar is dat dat bekend gemaakt hier? Ik wist het nog niet. Niet dat het niet voor de hand ligt, maar dat is iets anders.
Het was bijv allang bekend dat Thomas en Sandy zouden winnen. Dat is hier ook gepost. Ook zijn diverse afleveringen hier aan de kaak gesteld. En zag het er allemaal erg set-up uit.
pi_61568885
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef NoCigar het volgende:
Dorpsraad?
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_61568888
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En zag het er allemaal erg set-up uit.
Achteraf gelul!
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_61568921
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef jpjedi het volgende:

[..]

het "Consiglio".. Het programma maakt overdadig vaak melding van dit bestaan vind ik.

Je hebt het programma toch wel gekeken?
Herken sarcasme.
pi_61569026
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:24 schreef Nuna het volgende:

[..]

Herken sarcasme.
Noem het verbazing. Ik werd gewoon gek van de herhaaldelijke uitleg.
pi_61569381
Dus er was toch geen consiglio?

Overigens verbaast het me niets dat het vooraf was opgezet, dat is toch bij al dit soort programma's tegenwoordig? Maakt toch ook niet uit, je kijkt gewoon met net zo veel plezier.
pi_62259658
Arrivederci Piticchio

Als winnaars van ‘De Italiaanse Droom’ zijn wij nu 4 maanden in Piticchio en runnen met veel plezier B&B Terrazza Piticchio. Zowel de gasten als wij voelen ons hier erg thuis. De zomer is ook hier overgegaan in de herfst; de openhaard is aan en de witte wijn heeft plaats gemaakt voor rode. De druiven zijn geplukt en de oogstfeesten zijn begonnen. De Italianen lopen met mutsen op waar wij van het heerlijke najaarszonnetje genieten en nadenken over het vervolg van onze Italiaanse Droom.

Na vele uren denken en rekenen is de beslissing gemaakt. We blijven helaas niet. Met een diepe zucht tikken we deze woorden in. Het voelt vreemd om na al die maanden aan dit dorp verbonden te zijn nog dit jaar te vertrekken. Velen van jullie, die de afgelopen maanden Terrazza Piticchio hebben bezocht, zullen het wellicht vreemd vinden. Het is een mooie B&B op een bijzondere locatie. Om te kunnen blijven moeten wij het pand van ‘De Italiaanse Droom’ kopen, maar wij hebben om financiële redenen besloten om dit niet te doen. Het is voor ons een heel mooi avontuur geweest, echt een unieke ervaring waar we optimaal van genieten.

Waar veel mensen over dromen; het opstarten van een B&B, hebben wij beleefd. Een heerlijke warme zomer met bijzondere gasten. Van kunstenaar tot stratenmaker, van eigen ondernemer tot violiste. Het was een zomer hard werken en dat hebben we met veel plezier gedaan. Het is ook zwaar geweest, ook die kant hoort erbij.

Maar het is vooral een levenservaring waar wij de komende tijd mee verder kunnen.

We hebben het Italiaanse leven tussen de lokale bevolking leren kennen, ervaren wat het is om iedere dag gasten om ons heen te hebben en opeens collega’s van elkaar te zijn, we hebben veel hulp van familie en vrienden gekregen, met gasten gelachen en gehuild en er zijn heel veel Nederlanders een kijkje komen nemen in Piticchio. Eigenlijk heeft iedereen er een succes van gemaakt. Lezend in ons gastenboek kijken we naar alle namen en mooie woorden. En komen er allerlei gezichten naar voren met allemaal een eigen verhaal.
Het dorp heeft bij ons een speciaal plekje. De vriendelijkheid van de buren, het enthousiasme waar ze alle Nederlanders mee hebben verwelkomd, de onvoorwaardelijke hulp en het prachtige uitzicht.

Het avontuur in Piticchio stopt 1 december maar onze droom om verder te gaan en in het buitenland te wonen & werken is sterk aanwezig. Momenteel zijn we bezig met het maken van plannen. Hier kunnen we nog wel wat hulp bij gebruiken in de vorm van suggesties. Onze wens is het beheren van een B&B, lodge of klein hotel in een bijzonder pand op een bijzondere plek waar ook ter wereld, bij voorkeur zijn wij ook betrokken bij de hele opstartfase.Je kunt ons bereiken via info@terrazzapiticchio.com. We houden je op de hoogte over onze volgende bestemming.

Saluti, Thomas en Sandy

Kijk op www.terrazzapiticchio.com voor de mogelijkheden in Le Marche voor het najaar. Tot 15 november kun je nog bij ons terecht.
pi_62259752
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:20 schreef Simpleton het volgende:
Achteraf gelul!
Werd tijdens en na de afleveringen ook al gezegd hoor
pi_62259967
Over twee weken gaan wij langs bij Thomas en Sandy. Jammer dit nu zo te lezen maar we zullen er wel meer over horen.

Het is ook niet niets om even een paar ton op te hoesten.
pi_62263507
Wat zou het moeten kosten? Heb wel interesse....

Veel plezier in Le Marche!
pi_62264848
Denk niet dat het onder de 550k weg zal gaan.

Ik kan het je binnen 2 weken vertellen

[ Bericht 51% gewijzigd door jpjedi op 11-10-2008 09:45:14 ]
pi_62695662
Nou we hebben er heerlijk geslapen en Sandy en Thomas zijn een fantastisch gastpaar. Het is ook erg vermakelijk om daar rond te lopen en al die dorpbewoners in werkelijkheid te zien. Wilma was er helaas niet anders hadden we daar zeker ook binnen gelopen.

Het zwembad hebben ze gelijk opgeruimd nadat ze er zijn begonnen in Juni en ze hebben heel de zomer vol gedraaid. Ze gaan 15 november vertrekken en willen iets in Afrika gaan runnen maar concrete plannen hiervoor hebben ze nog niet. Terug naar Nederland gaan ze zeker niet. Het pand is van de televisie maatschappij en zal waarschijnlijk verkocht worden. Vraagprijs zou 400k zijn en dat is nog al wat voor die regio en voor een pand met erg weinig land en in een dorpje waar geeneens een restaurantje zit. Als je het pand niet uit je zak kunt betalen is er zeker geen winstgevende b&b van te maken. In die regio mag je zelfs maar 3 kamers hebben voor de verhuur maar dit is omzeilt door het aan te melden als 2x2.

Dat pand is trouwens drie keer zo groot als dat je ziet op de foto`. Er zit namelijk een oude jeans fabriek onder het pand waar het huis een paar keer in past!.

Ik wens ze alle succes toe daar in Piticchio en met hun verdere plannen!
pi_63288150
quote:
Net 5 met KRO's De Italiaanse Droom aan de haal

Opnieuw geeft de KRO een succesvol programma weg aan een commerciële omroep. Na Het Zesde Zintuig is het nu De Italiaanse Droom die een overstap maakt. Net 5 komt in het najaar van 2009 met De Spaanse Droom, opnieuw gemaakt door producent Eyeworks. De Italiaanse Droom werd dit voorjaar op de zondagavond van Nederland 1 uitgezonden met wekelijks zo'n 1,3 miljoen kijkers.

Net 5-programma leider Karin de Groot zegt: "We vonden De Italiaanse Droom al direct een programma dat heel goed bij NET 5 zou passen. Toen ons ter ore kwam dat het programma op Nederland 1 wellicht geen vervolg zou krijgen, hebben we bij producent Eyeworks geīnformeerd naar de mogelijkheid om het programma over te nemen. We zijn dan ook erg blij om nu te kunnen melden dat wij De Spaanse Droom, uiteraard met een eigen insteek, volgend jaar zullen uitzenden."

Ik ben heel benieuwd wat Net 5 van dit format gaat maken. Naar de versie bij de KRO heb ik met gemengde gevoelens gekeken. De kandidaten waren briljant gecast, maar de vaart was ver te zoeken. En de voice-over van Frits Spits was ronduit irritant. Ook niet onbelangrijk: zal het bed & breakfast dit keer wel succesvol blijken? Winnaars Thomas en Sandy hebben de deuren van hun stulpje in het kleine Piticchio inmiddels gesloten.
http://zappen.blog.nl/kro(...)se-droom-aan-de-haal
pi_63288647
Ik hoop wel dat er een geheime dorpsraad komt hoor... ha ha, dat was zo spannend .. nsapte het pas bij het einde.
pi_63289237
Spanje
  maandag 17 november 2008 @ 16:58:01 #222
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_63292907
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop wel dat er een geheime dorpsraad komt hoor... ha ha, dat was zo spannend .. nsapte het pas bij het einde.
geheime dorpsraad
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 17 november 2008 @ 18:50:53 #223
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63295695
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:58 schreef Prowl het volgende:

[..]

geheime dorpsraad
Een con-sie-lie-joooo in piet-tie-kie-joooo
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_63297207
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:18 schreef Tabloid het volgende:
Naar de versie bij de KRO heb ik met gemengde gevoelens gekeken. De kandidaten waren briljant gecast, maar de vaart was ver te zoeken.
De reclame op Net 5 zal dat vast verbeteren
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_63306693
quote:
Belachelijk dat de publieke omroep zo'n programma laat gaan . Eindelijk eens wat leuks/origineels. Gaan ze in plaats daarvan vast weer een of ander programma kopiëren. Jouw..., mijn .... ofzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')