Begin steeds nieuwsgieriger te worden eigenlijk. Waar komt het verhaal vandaan, valt het ergens anders na te lezen? Waar stond het?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat wist ik ook niet, wat zal die Obelix zich genomen voelen
het "Consiglio".. Het programma maakt overdadig vaak melding van dit bestaan vind ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef NoCigar het volgende:
Dorpsraad?
Het was bijv allang bekend dat Thomas en Sandy zouden winnen. Dat is hier ook gepost. Ook zijn diverse afleveringen hier aan de kaak gesteld. En zag het er allemaal erg set-up uit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:49 schreef NoCigar het volgende:
Waar is dat dat bekend gemaakt hier? Ik wist het nog niet. Niet dat het niet voor de hand ligt, maar dat is iets anders.
Achteraf gelul!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En zag het er allemaal erg set-up uit.
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
het "Consiglio".. Het programma maakt overdadig vaak melding van dit bestaan vind ik.
Je hebt het programma toch wel gekeken?
http://zappen.blog.nl/kro(...)se-droom-aan-de-haalquote:Net 5 met KRO's De Italiaanse Droom aan de haal
Opnieuw geeft de KRO een succesvol programma weg aan een commerciële omroep. Na Het Zesde Zintuig is het nu De Italiaanse Droom die een overstap maakt. Net 5 komt in het najaar van 2009 met De Spaanse Droom, opnieuw gemaakt door producent Eyeworks. De Italiaanse Droom werd dit voorjaar op de zondagavond van Nederland 1 uitgezonden met wekelijks zo'n 1,3 miljoen kijkers.
Net 5-programma leider Karin de Groot zegt: "We vonden De Italiaanse Droom al direct een programma dat heel goed bij NET 5 zou passen. Toen ons ter ore kwam dat het programma op Nederland 1 wellicht geen vervolg zou krijgen, hebben we bij producent Eyeworks geīnformeerd naar de mogelijkheid om het programma over te nemen. We zijn dan ook erg blij om nu te kunnen melden dat wij De Spaanse Droom, uiteraard met een eigen insteek, volgend jaar zullen uitzenden."
Ik ben heel benieuwd wat Net 5 van dit format gaat maken. Naar de versie bij de KRO heb ik met gemengde gevoelens gekeken. De kandidaten waren briljant gecast, maar de vaart was ver te zoeken. En de voice-over van Frits Spits was ronduit irritant. Ook niet onbelangrijk: zal het bed & breakfast dit keer wel succesvol blijken? Winnaars Thomas en Sandy hebben de deuren van hun stulpje in het kleine Piticchio inmiddels gesloten.
geheime dorpsraadquote:Op maandag 17 november 2008 14:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop wel dat er een geheime dorpsraad komt hoor... ha ha, dat was zo spannend .. nsapte het pas bij het einde.
Een con-sie-lie-joooo in piet-tie-kie-jooooquote:
De reclame op Net 5 zal dat vast verbeterenquote:Op maandag 17 november 2008 14:18 schreef Tabloid het volgende:
Naar de versie bij de KRO heb ik met gemengde gevoelens gekeken. De kandidaten waren briljant gecast, maar de vaart was ver te zoeken.
Belachelijk dat de publieke omroep zo'n programma laat gaanquote:Op maandag 17 november 2008 14:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/kro(...)se-droom-aan-de-haal
Die Tonny en Piet. Tonny heeft zelfs Frans leren kennen.quote:Tonny en Piet dromen nu van Zuid-Frankrijk
Tonny en Piet Wiericx uit Rucphen hopen hun huis snel te verkopen, want ze willen een camping beginnen in Zuid-Frankrijk. Hun huis is zelfgebouwd door Piet (nu zonder snor). Wie de tv-serie 'De Italiaanse droom' heeft gezien, weet dat het met hun huis dan wél snor zit.
Waarom ze weg willen? Ze willen meer tijd met elkaar doorbrengen, want Piet klust zich nog steeds rot. Ook vinden ze ons land te kil en te duur.
http://www.kromagazine.nl/blog/quote:De Italiaanse Droom op Sicilië
Thomas en Sandy, winnaars van De Italiaanse Droom, zijn vanaf 1 maart een nieuwe uitdaging aangegaan. Dit keer op Sicilië, Castiglione di Sicilia. Sandy en Thomas gaan het wijnlandgoed op het Tenuta Madonnina gaan beheren.
Na een fantastisch seizoen met bijzondere gasten en prachtige herinneringen was het maandag 15 december tijd om af te sluiten in Piticchio. We hebben met een gezellige zondagslunch, dit keer een typische Hollandse met stamppot, gehaktballen en appelmoes, afscheid genomen van de lieve Piticchianen. Er stond op deze bewuste maandag een combinatievrachtwagen voor de deur die helemaal vol moest. Heel blij waren we met onze collega’s uit de buurt, want we vroegen ons wederom af waarom we voor zes maanden zoveel spullen hadden meegenomen… Met Italiaanse muziek op de achtergrond en een brok in onze keel, hebben we Piticchio en haar mensen achter ons gelaten. Een adres om nooit te vergeten en snel weer een keer op te zoeken.
Terug in Nederland was het heerlijk om direct aan te schuiven bij familie en vrienden tijdens het kerstdiner en de oud & nieuw feestjes. Ook hebben we veel gasten weer even gesproken tijdens het rondbrengen van de superverse olijfolie uit Piticchio.
Vulkaan
Het nieuwe jaar is goed begonnen want wij kunnen met veel plezier vertellen dat wij ook in 2009 onze Italiaanse Droom vervolgen. Wij verruilen Piticchio voor Castiglione di Sicilia op het eiland Sicilië. Daar starten we per 1 maart als beheerderechtpaar voor Tom en Carla Boelen, de Nederlandse eigenaren van het luxe wijnlandgoed Tenuta Madonnina.
Het vakantieresort met acht luxe lifestyle huizen ligt op de noordhelling van de vulkaan de Etna. Het voldoet helemaal aan ons droombeeld. Op dit vakantieresort kunnen wij onze passie voor gastvrijheid en ondernemerschap voortzetten, onze Italiaanse Droom wordt hierdoor op een bijzondere locatie voortgezet.
Het Siciliaanse wijnlandgoed, wat onderdeel is van Vulkaanreizen, werd door het voormalige horeca-echtpaar Tom en Carla Boelen in 2007 omgetoverd tot een vakantieresort met luxe vakantiehuizen. Het landgoed is vijf ha. groot en beschikt over een zwembad tussen de wijn-, olijf- en fruitgaarden. Het is een mooie uitvalsbasis voor dagtrips naar Taormina, het strand of de Etna. Wekelijks worden samen met een Italiaanse kokkin culinaire avonden en een kookworkshop georganiseerd om de gasten met de Siciliaanse keuken en haar producten (o.a. eigen wijn en olijfolie) kennis te laten maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |