Precies. Had het bericht ook van een andere site kunnen halen, maar het ging om de boodschap.quote:Op maandag 14 april 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en?
Het staat toch echt op de site van l'Equipe.
http://www.lequipe.fr/Football/breves2008/20080414_081010Dev.html
Vrij vertaald staat er dat ie, ongeacht het resultaat van de finale, ontslagen wordt na de 16de.
Hij zei ook nog "ik denk niet dat er Amsterdammers in het vak stonden".quote:Op maandag 14 april 2008 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heerlijk was die
"Valt Groningen in deze iets te verwijten"
"Nou, we zijn hier niet in Amsterdam, of wel?"
Dat was um ja. Staat dit nog ergens online?quote:Op maandag 14 april 2008 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heerlijk was die
"Valt Groningen in deze iets te verwijten"
"Nou, we zijn hier niet in Amsterdam, of wel?"
quote:Het verzette competitieduel tussen FC Groningen en Ajax zal woensdag met publiek in de Euroborg worden gespeeld. Ook de door brand getroffen tribune zal worden opengesteld voor de houders van seizoenskaarten in het vak. Shirts met beledigende teksten omtrent Ajax worden echter resoluut geweigerd.
De directeur van de Groningense voetbalclub, Hans Nijland, liet dit recentelijk doorschemeren tegenover de NOS. Supporters die toch de betreffende kledij dragen worden buiten het stadion gehouden.
Politiekorpsen in Groningen en omstreken zijn inmiddels de zoektocht naar het kleine groepje brandstichters gestart. Met gebruikmaking van opnames van camera's in het Euroborgstadion kunnen de vandalen mogelijk worden opgespoord.
quote:Achter het doel van Boy Waterman was zoiets nooit gebeurd
quote:Athletic de Bilbao schiet minder op met bonusregeling Urzaíz
quote:Op maandag 14 april 2008 17:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een nepshirts in dat Second Life. Ze zijn 110% Anti Amsterdam, niet 100%.
Museumplein.quote:Op maandag 14 april 2008 17:12 schreef Nashje het volgende:
Wat zou het worden: Leidse of P2?
Voor als nog iemand wilde doorverkopen..quote:Het is niet mogelijk dat een andere uitkaarthouder gebruik maakt van de door jou gekochte kaart. Wij adviseren gebruik te maken van het restitutie-formulier wanneer je zelf niet in staat bent te gaan.
Weet je iemand die de wedstrijd wil bezoeken verwijs diegene dan naar TicketBox. Morgenochtend (dinsdag 15 april) zal tussen 10 uur en 12 uur een extra verkoop plaatsvinden. Hier geldt op = op!
Er is verder zeker nog niks bekendgemaakt? Want m'n OWB heb ik ingeleverd bij het instappen van de bus en ik heb alleen nog die kaart waarmee ik in de Euroborg naar binnen ging. Zoals iedereen, denk ik.quote:Op maandag 14 april 2008 17:34 schreef Riro het volgende:
[..]
Voor als nog iemand wilde doorverkopen..
Mensen die second life spelen moeten een first life gaan zoeken..quote:Op maandag 14 april 2008 17:15 schreef Tommeke het volgende:
http://www.degroenehel.co(...)_ook_in_second_life/
http://www.degroenehel.com/images/uploads/fuckajax_002.jpg![]()
_!
Ja klopt, en die hebben veel ook weggegooid. Op Ajax.nl staat alleen dat het scanpunt voor degenen die gister gescant zijn nog bekend wordt. Dat andere kreeg ik gemaild.quote:Op maandag 14 april 2008 17:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Er is verder zeker nog niks bekendgemaakt? Want m'n OWB heb ik ingeleverd bij het instappen van de bus en ik heb alleen nog die kaart waarmee ik in de Euroborg naar binnen ging. Zoals iedereen, denk ik.
Zal nog wel wat bekend worden gemaakt dan.quote:Op maandag 14 april 2008 17:47 schreef Riro het volgende:
[..]
Ja klopt, en die hebben veel ook weggegooid. Op Ajax.nl staat alleen dat het scanpunt voor degenen die gister gescant zijn nog bekend wordt. Dat andere kreeg ik gemaild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |